Schema Probare Pompa Directie Asistata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    mersi balauru l-am rezolvat functioneaza perfect.
    Poate mai am nevoie de un motor daca mai ai.

    Comment


    • #17
      Am si eu o intrebare....stie cineva daca se poate activa pompa de servo cu DDT-ul? ......si cum?

      Comment


      • #18
        Buna Balauru

        Am o problema cu pomapa servo electrica, am demontat de pe masina pompa am schimbat motorul cu care mi-ai trimis la cluj, am verificat pompa demontata functioneaza fara probleme, am montat pompa pe masina cu toate mufele puse nu porneste, am verificat tensiunile sunt bune, cu motorul pornit daca iau jos mufa de comanda(cea cu 3 fire) si il pun inapoi porneste si merge bine. Am incercat de 10 ori aceeasi fenomen.
        Ma poti ajuta?

        Comment


        • #19
          Am problema cu pompa electrica de servodirectie si am descoperit acum ca daca scot mufa de la alternator porneste.as dori sa stiu din ce cauza si daca se gaseste separat ca am intrebat un electrician si a zis ca nu dar tot el mi a spus ca pompa nu se repara si am vazut pe forum ca se poate repara.multumesc

          Comment


          • #20
            Daca porneste pompa cu mufa de la alternator scoasa las-o in pace, nu are nici o problema, alternatorul e defect.
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • #21
              Originally posted by Fane View Post
              Daca porneste pompa cu mufa de la alternator scoasa las-o in pace, nu are nici o problema, alternatorul e defect.
              Imi poti spune te rog unde este situata aceasta mufa?

              Comment


              • #22
                montare pompa servodirectie electrica

                salut.am un logan 1.5 dci pe care mi-am montat ac si dupa cum bine stiti a trebuit sa-mi schimb pompa de servo hidraulica in electrica.cine ma poate ajuta cu montarea ei .ms

                Comment


                • #23
                  Salutare eu zic ca aceia dintre voi care stapiniti cit de cit tehnica si vreti sa cunoasteti detalii de functionare ale pompei electrice pentru directie, ar trebui intii sa cunoasteti faptul ca MOTORUL pompei este unul brushless de curent alternativ si :
                  1 electronica pe care ati vazut-o demontind pe ici pe colo este u regulator de putere ce controleaza cu ajutorul unei frecente de lucru turatia si implicit puterea de lucru .
                  2 pe alternatorul montat pe motorul diesel (alternator care difera de cel de pa benzina)
                  se gaseste o jonctiune +\- care SPUNE pompei de servo ca motorul diesel a pornit, cu ajutorul unei excitatii venita din pinul 2 al alternatorului si trecint prin pinul 1 al mufei de comunicatii din cutia de sigurante - fir gri .
                  3 daca conectam pompa de servo la toate mufele ei si pornim motoru diesel, va trebui sa pornesaca in gol pompa de servo - da - trebuie sa dam bara de protectie la o parte.

                  EU INSA AM O ALTA PROBLEMA careia nu reusesc sa ii dau de cap si poate primesc macar o idee de unde sa plec : pompa de servo merge fix pina la temperatura de minus 4 grade celsius, dupa care se opreste; adica daca afara sunt -4 grade , servo directia merge, daca afara sunt - 6 , NU MAI MERGE, ce credeti ca ar putea fi ?
                  A m schimbat uieiul de citeva ori cu cu cel din carte care se gaseste numai la 2 l si degeaba, am schimbat rulmentii motorului, am verificat electronica, totul e ok.
                  Last edited by raddy; 26 May 2015, 21:36.

                  Comment


                  • #24
                    Electronica pompei nu este regulator de putere,dar este un regulator al frecventei impulsurilor,functie de care avem turatia pompei,care este fixa la modelul vechi si variabila la modelul nou(CAN-control area network).Puterea pompei este constanta indiferent de turatie,deoarece valoarea tensiunii impulsurilor este aceeasi,la orice frecventa... In legatura cu nefunctionarea pompei sub un anumit prag de temperatura,cred ca o cauza posibila ar fi,compunerea electronicii din componente ce sufera devalorizari anormale la pragul critic de temperatura.M-am lovit de ceva asemanator in cazul sistemelor de alarma auto,care sub minus10-12 grade nu mai erau functionale,neputind deschide masina si nici porni motorul,pina nu-i scoteam efectiv cuplele(anulare).Glumind desigur,cred ca erau proiectate pentru "tarile calde"...

                    Comment


                    • #25
                      M - am gindit si eu ca ar putea sa fie ceva prin partea electronica deoarece numai acolo s-ar putea ascunde cite o surpriza, - fie si asa cum sugerai - ca a fost facuta pentru ''tarile calde''., dar nu am avut cum si cind sa incerc sa schimb regulatorul de putere si sa vad ce efect are iarna cind apare problema.
                      Merci mult oricum pentru ideie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Fane View Post
                        Uite o schema. Firele subtiri merg:
                        pin3- priza diagnosticare
                        pin5- tabloul de sigurante din habitaclu, +dupa contact protejat
                        pin9- pin 1 al mufei de la alternator
                        Poti sa zici si culorile lor?

                        Stima.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by lenush64 View Post
                          ... In legatura cu nefunctionarea pompei sub un anumit prag de temperatura,cred ca o cauza posibila ar fi,compunerea electronicii din componente ce sufera devalorizari anormale la pragul critic de temperatura....
                          si care ar fi acel prag al componentelor electronice...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google