Trepidare Pornire/oprire Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidare Pornire/oprire Motor

    Buna ziua,

    Am un Logan 1.5 dci.Nu stiu daca s-a mai discutat aceasta problema . La pornirea si oprirea motorului,indiferent de vreme,motorul are o trepidatie mai puternica care misca pt 1 secunda partea din fata a masinii mai mult decat normal. De la ce poate sa fie?
    Multumesc,

  • #2
    Originally posted by theboy27 View Post
    Buna ziua,

    Am un Logan 1.5 dci.Nu stiu daca s-a mai discutat aceasta problema . La pornirea si oprirea motorului,indiferent de vreme,motorul are o trepidatie mai puternica care misca pt 1 secunda partea din fata a masinii mai mult decat normal. De la ce poate sa fie?
    Multumesc,
    Salut, motorul porneste la prima cheie ? Da mai multe multe detalii.

    Comment


    • #3
      Bieleta antirasturnare.O gasesti sub masina,face legatura intre cutie si caroserie,nu ai cum sa o ratezi.

      Comment


      • #4
        e de la tamponul hidroelastic , magaoaia aia mare de suport al motorului de e in partea dreapta. Se slabeste cauciucul excesiv si la pornire - oprire ai vazut ce se intampla. Parca alea cu bulina albastra sunt cele mai tari , la duritate ma refer

        cand e bieleta antirasturnare vinovata se misca levierul de viteze excesiv la franari - accelerari bruste.
        Last edited by EUGEN2008; 13 August 2010, 13:57. Reason: Automerged Doublepost
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #5
          @EUGEN2008 Nu va contrazic,pentru ca nu stiu sigur.La mine asa ca dvs au zis si mecanicii de la Dacia si au schimbat tamponul respectiv(cam 370RON cu manopera) si facea la fel,apoi au schimbat bieleta antirasturnare si masina si-a revenit in firea ei(alti 130RON).Se pare ca pot fi mai multe cauze care genereaza treaba asta.Stima.

          Comment


          • #6
            pai da! ori cedeaza de sus ori cedeaza de jos Ideea e ca bieleta de jos o vezi cu ochiul liber daca are fisura in insertia aia de cauciuc din partea groasa a ei . La tamponul de sus nu prea ai ce sa vezi ca se slabeste fara a prezenta fisuri sau rupturi. Se poate vedea, unul da la cheie si altul sta cu ochii - mana pe el si vede ce si cum .
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #7
              va multumesc pt raspunsuri! o sa merg la un service pt ca nu ma pricep la mecanica! Apropo,aveti vreun mecanic bun pe care mi-l puteti recomanda?
              Stima!

              Comment


              • #8
                Sall, am si eu ceva in genul k problema da mai intervine si pe reprizele de acceleratie da si cand iau brusc piciorul de pe acceleratie

                Comment


                • #9
                  la tine e posibilsa fie bieleta antirasturnare....
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • #10
                    Si la mine vibreaza la relantiu,si cand o turez nu mai face. O fi de la tamponul hidroelastic.. Pe tamponul hidroelastic scrie o data 11 feb 2013 si maina am luat.o inainte de februarie. clar e data de valabilitate )

                    Comment


                    • #11
                      o sa fi surprins de pretul tamponului la o potentiala schimbare.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by edee View Post
                        o sa fi surprins de pretul tamponului la o potentiala schimbare.
                        Stiu ) Si 470 ron este.poate si mai mult...depinde...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google