Logan Tuning Box Installation

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Tuning Box Installation

    Montare tuning box direct pe injectoare...astept pareri

    Pete's Tuning Box Installation Video On Mahindra Logan 1.5 dCi
    sigpic

  • #2
    si de unde iei asa ceva?

    Comment


    • #3
      Daca ai soft acum la ce iti mai trebuie powerbox?
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • #4
        Yo, am avut tuning box pe diesel, am fost destul de multumit de abilitatile masinii. Am comandat de pe un site de germania, care produce asa ceva special pt dci renault si vine si cu un soft de scris pe masina. Plus ca pe carcasa powerbox-ului exista un potentiometru cu ajutorul caruia se scade sau se creste presiunea in injectoare.
        sigpic
        http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

        Comment


        • #5
          Nici nu ai avea de ce sa nu fii multumit daca nu ai incercat ai altceva ca sa poti face diferenta. In general powerbox-ul conectat la rampa de injectie mareste presiune, insa neavand o alta legarura cu calculatorul, cresterea este aceeasi la orice turatie indiferent cat de mult apesi pedala de acceleratie. Nu acelasi lucru fave calculatorul masinii, el se ghideaza dupa 2 coordonate: load si turatie motor. Cand powerbox-ul baga mai multa motorina, ecu sesizeaza ca amestecul nu este ok si incearca sa revina la normal. Din aceasta cauza cresterile date de powerbox nu sunt constante si au cresteri mici la putere. Ce simti efectiv este cresterea brusca de cuplu, dar care nu tine foarte mult din cauza limitarilor din ecu. Plaja este scurta 400-800rpm, are un maxim dupa care coboara la fel de brusc cum a urcat. Daca ne raportam la un grafic dyno, cresterea de cuplu arata ca o ciuperca. Senzatiile pe care le ofera sunt mai mari decat la resoftare, dar mai daunator este pentru motor si transmisie.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • #6
            In proportie de 85% iti dau dreptate, dar eu aveam si presiunea pe turbina marita mecanic (stii despre ce vorbesc) si se cunostea destul. Vreau sa spun l-am avut peste 80000 de km pe masina, fara probleme. Motivul pt care l-am vandut este acela ca vreau sa schimb intercoolerul stock cu unul custom cel putin dublu si tubulatura din inox si mai vreau si o turbina (TD.. stii tu la ce ma refer ) si automat atunci am nevoie de un soft de la voi. Daca tot vb aici, scoate-ma din ceata si spune-mi daca soft-ul pt care voi veni la voi, este unul personalizat pe caracteristicile masinii sau unul deja existent? Daca este mai ok uite id meu: sanduleo
            sigpic
            http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google