Soft Motorizare 1.5 Dci Duster Vs. Soft 1.5 Dci Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Soft Motorizare 1.5 Dci Duster Vs. Soft 1.5 Dci Logan

    Salutare loganistilor! ce parere aveti cei priceputi (mecanici)varianta de soft de pe duster de 110 cp poate fi pusa pe motorul de pe logan?ce parere aveti de cutia de viteze cu 6 trepte de pe duster?difera ca dimensiuni,sisteme de prindere pe motor,si ca diametru al discului de ambreiaj si placii de presiune?ar putea fi facuta aceasta rocada ?(ma refer la cutia de pe varianta 4x2).astept pareri critici si sugestii.

  • #2
    mai bine iti iei dusterul
    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

    Comment


    • #3
      Inclin sa cred ca este pierdere de timp si de bani. Vorba colegului de mai sus, mai bine iti iei dusterul si gata. Printr'o schimbare de soft nu obtii mai mult de 15 CP.

      Comment


      • #4
        eu intreb in primul rand de compatibilitate ...restul e moftul fiecaruia!gandeste -te la un logan cate kg are mai putin ca duster-ul!apoi garda la sol si altele,dar cum spuneam <compatibilitatea>!multam oricum si salutare
        Last edited by valeriuciprian; 21 October 2010, 07:10.

        Comment


        • #5
          Salut

          Dusterul cu motor 1.5 dci 110CP 4x2 are 1205 KG. Loganul cu motor 1.5 dci varieaza in functie de nivel de echipare intre 1170-1185 (incluzand si motorizarea cu 85cp). Eu zic ca ar fi suficient sa faci doar o resoftare (chiptuning) stage 3 la Doc si vei obtine suficienti cai putere in plus

          Comment


          • #6
            Nu ai cum sa pui softul de pe Duster pe Logan, diferenta intre cele doua masina este data in primul rand de calculator. Dusterul are ECU SID 301 iar Loganul are Delphi. Nu au nicio legatura unul cu altul.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • #7
              Doc ce inseamna resoftare stage 3? Stiu ca primul iti da 20cp, al doilea 24cp... cred.

              Comment


              • #8
                Dci(cai) 65 70 85

                1 stage 72 81 98 (eco tuning)
                2 stage 84 88 106
                3 stage 90 95 111
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #9
                  adica din euro 4 cu 70 cp cat se poate scoate maxim?
                  Last edited by Seba; 1 May 2011, 23:19.

                  Comment


                  • #10
                    95, dar nu doar prin chiptuning!
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • #11
                      Pe site avem trecute 3 variante de tuning prin modificarea de soft: ECO Tuning ( cresteri de aprox 10%), Stage 1 (peste 15%) si Stage 2 (peste 20-25%).

                      Pe forum la 350 Ron se primeste Stage 1. Modelul 1.5dCi 70CP ajunge cu stage 1 la 88CP si Stage 2 la 95CP. Diferente mai mari intre cele doua versiuni sunt la cuplu 15-20Nm.

                      Toate cele 3 variante de tuning sunt valabile doar pentru motorizarile turbo diesel.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • #12
                        asa i..,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

                        Comment


                        • #13
                          stie cineva care ar fi diferentele intre motorul diesel de 70CP 85CP si 110CP? doar soft? sau, alte injectoare, turbina, pompa de inalta etc? si pe mine ma intereseaza care sunt diferentele nu ma intereseaza resoftari facut de x si Y.

                          Comment


                          • #14
                            scria mai sus ca in primul rand e vorba de alt calculator de injectie. intre dci70 si dci85/90 difera egr-ul, turbina. iar la dci 110 cred ca e si turbo cu geometrie variabila. megane dci105 are vgt, probabil si dusterul cu acelasi motor.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              dci de 90 fata de dci de 65-70-85 are si alte interne. Banuiesc ca si cel de 75 la fel.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google