Furtunasele De Retur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Furtunasele De Retur

    Salut , am si eu o problema la loganul meu 1.5 dci . In mers imi sar furtunasele de retur de pe diuza de injector , dar dupa ce se incalzeste motorul .
    Care ar putea fi problema? Se poate sa fie returul infundat de la furtunasele vechi care se rod pe interior??

  • #2
    Originally posted by MihaiVN View Post
    Salut , am si eu o problema la loganul meu 1.5 dci . In mers imi sar furtunasele de retur de pe diuza de injector , dar dupa ce se incalzeste motorul .
    Care ar putea fi problema? Se poate sa fie returul infundat de la furtunasele vechi care se rod pe interior??
    Incearca sa inlocuiesti furtunasele.Este posibil sa se fi invechit cauciucul

    Comment


    • #3
      filtrul de verificat sau poate fii si de la injectoare am avut la remediat si asa ceva
      erau de vina inj. aveau debitul mare de tot pe retur din cauza uzuri

      cati km are auto?
      si de uzat furtunele prea putin probabil am avut masini cu multi km si nu exista sa ceva
      Last edited by db-75-mai; 15 February 2011, 21:10. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        probabil din cauza presiunii prea mari pe acel furtun. nu cred ca doar un debit mare pe retur sa faca sa sara furtunu, cat de mare sa fie inseamna ca toata presiunea o da pe retur si si in cilindru u mai ajunge nimic. cred ca e opturat/strangulat furtunu sau pe traseu si acolo a gasit un punct slab si il da afara. deaia se intampla cu motoru cald pentru ca e nevoie de timp pana se acumuleaza presiune in sistem.

        Comment


        • #5
          sti la ce presiune lucreaza in rampa de la inj,?? se ajunge si la 1400 de bari !!!!
          ia zii daca scapa pe retur sare furtunu? a

          si de aceea masina are calc si el citeste temperatura la aer la apa debitul la aer si multe altela atunci cand este rece nu merge in performantele maxime asta spune si producatorul
          Last edited by db-75-mai; 17 February 2011, 17:45. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            hy

            am patit si eu asa si era infundat teul (putin spus ca ala e teu)in care intra rampa de retur din pompa de inalte,zic eu cu ceva cauciuc uzat de la furtunase

            Comment


            • #7
              Originally posted by MihaiVN View Post
              Salut , am si eu o problema la loganul meu 1.5 dci . In mers imi sar furtunasele de retur de pe diuza de injector , dar dupa ce se incalzeste motorul .
              Care ar putea fi problema? Se poate sa fie returul infundat de la furtunasele vechi care se rod pe interior??
              Eu ma gandesc sa nu se formeze o presiune prea mare in rampa datorita nefunctionarii corecte a unuia sau mai multor injectoare. Incearca mai intai sa ii faci o diagnoza, este posibil sa ai probleme cu senzorul de pe rampa, insa nu sunt sigur. Daca diagnoza iese mergi si fa si testul de retur la fiecare injector,vezi ce valori iti da.

              Comment


              • #8
                Mai poate fi supapa din filtrul de motorina blocata.

                Comment


                • #9
                  BRAVO RENE!!!
                  Da-mi voie totusi sa te completez:
                  pentru cine are dubii care e spilul cu cursul motorinei pe furtunasele de retur, bineinteles cind merge motorul, faceti urmatoarele:
                  *scoateti teava de retur din pompa si puneti-i un dop
                  *bagati un furtun din acela transparent(ca sa vada si ochii nostrii ) pe returul de la
                  pompa si ducet-l in rezervor, pe gura de alimentare
                  *SURPRIZE-SURPRIZE ! ! ! NU MAI CURG FURTUNASELE ! ! ! DE CE OARE? De la mii
                  de bari, injectoare stricate,sau ce are motorul rece cu fenomenul de ABSORBTIE?

                  OF, OF!

                  Comment


                  • #10
                    nu era vorba de returul pompei ci returul injectoarelor (furtunele mici).
                    presiunea mare e in rampa, nu pe retur.
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #11
                      Presiune mare volum mic.
                      Motorina iesita din pompa ar trebui sa circule liber fara sa fie oprita. Daca ar fi obturat returul pompei, undeva pe la filtru, atunci motorina de pe returul pompei si-ar gasi refularea pe la furtunasele de la injectoare, daca acestea mai sunt si obosite,atunci cind se incalzeste motorul ie singure.
                      Deci, treaba la filtru.

                      Comment


                      • #12
                        da la debit mare pe retur ,sar afara in mers

                        Comment


                        • #13
                          Verifica teul de pe returul pompei este infundat

                          Comment


                          • #14
                            verifica returul injectoarelor, cel care intra in pompa (tubul venturi). in mod sigul acel orificiu care ar trebui sa preia returul injectoarelor este infundat. posibil este sa fie ceva in neregula si cu filtrul de motorina (pe el se afla o supapa termica ce permite trecerea motorinei catre rezervor dupa o anumita temperatura). incearca mai intii inlocuirea supapei de pe filtru cu una de pe un filtru inlocuit dar care a functionat normal, este varianta cea mai ieftina. daca fenomenul apare in continuare, porneste motorul cu returul injectoarelor debransat de la conducta pompei si vezi daca pe acea conducta subtire arunca motorina. daca nu arunca motorina, incearca sa desfinzi acel orificiu.

                            Comment


                            • #15
                              Am rupt un teu :| ma poate ajuta cineva cu un site de piese sau chiar piesa ??? (cumpar si set)
                              sigpic
                              "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
                              Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google