Unde Ati Reconditionat Injectoare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unde Ati Reconditionat Injectoare?

    unde ati reconditionat injectoare ,cat a costat si cat au tinut dupa reparare?

  • #2
    Mister chiar ieri am reconditionat un set de injectoare diesel euro 3 Delphi, coste 300 ron de injector in care intra tester, depistarea problemei,demontare, reconditionare cu piese originale delphi, remontare si verificarea debitului pe retur, mie mi-a schimbat si filtrul de motorina, mi-a verificat fiecare bujie incandescenta si a gasit una dusa si mi-a inlocuit-o. Omul ofera garantie si este super priceput, are toata aparatura necesara, numai asta face (numai injectoare diesel), problema este ca e in bucuresti, dar merita un drum pentru a nu avea probleme in viitor. Iti las numarul de telefon aici : 0744171621 - Domnul Nicu ! ! ! Eu am masina pe benzina dupa cum vezi la profil, dar masina care am dus-o la el e un clio 2005 cu 160 mii si o am pe taxi ! ! ! Ai incredere intr-un loganist vechi si macar suna-l daca vrei ceva de calitate ! ! !
    sigpic
    The MVP

    Comment


    • #3
      salut ,iti recomand la tantareni langa ploiesti este un service care se ocupa numai cu asa ceva de ani de zile

      Comment


      • #4
        prin Craiova nu ste nimeni un service bun care se ocupa cu treaba asta?

        Comment


        • #5
          am gasit un filmulet pe net despre pompa de motorina la dci ... sar putea sa va intereseze

          http://www.loganclub.ro/forum/hd_64_...-t24147p3.html

          Comment


          • #6
            Si eu am reparat de 2 ori la nea' Nicu injectoarele, odata la un clio euro3 dar am vandur masina dupa 3 luni si din cate siu eu si acum merge cu aceleasi injectoare fara probleme(sunt cam 6 luni de atunci) si la loganul pe care il am acum.Facute acum 4 luni si de asemenea sunt ca si noi deci recomand cu incredere.E pe undeva pe langa maternitatea giulesti in curte la grant taxi si va ajuta si cu un sfat si diagnoza gratuita daca reparati cel putin un injector(cel putin oferta asta mi-a facut-o mie)Iar daca nu e necesar sa le reparati pe toate va spune nu incearca sa va jecmaneasca

            Comment


            • #7
              sal am facut si eu un test ddt2000 si in urma acestui test a iesit mai multe erori printre care si fuel rail compresion.stie cineva ce inseamna asta?

              Comment


              • #8
                Presiunea in rampa.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • #9
                  Acel om care apare in filmulet are dreptate in ceea ce spune cu spanul dar intrebarea mea este atunci cum se duc injectoarele la masinile care nu au span ?

                  Simplu sunt proaste. Iar in legatura cu uleiul bagat in motorina este cu dus si intors.

                  Acel ulei intradevar unge pompa dar in timp ancraseaza injectoarele.

                  Oricum e bine ca s-a deschis acest thred pentru ca noi cei cu dci mai devreme sau mai tarziu sigur vom repara injectoarele sau le vom schimba in functie de norocul fiecaruia.
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • #10
                    eu am doaua masini cu acest motor 1.5 dci un megane 2 si un logan meganu are 98.000 de km si au cazut injectoarele pe la 65.000 ... le-am reconditionat singur si acum merge ff bine .. la logan am 71.000 km si dimineata porneste cam greu trebuie sa le schimb si la logan.

                    le repar singur nu e mare filozofie e doar vorba de indemanare si de rabdare... ma costa 150 ron pe bucata....

                    toate pica nu duc mult dci-urile cam 70.000 e viata lor

                    se schimba doar supapa de retur nu e nevoie sa schimbati tot injectorul

                    b-53-spd .. nu cred ca afecteaza injectoarele .. dimpotriva eu zic ca le face bine mai ales ca unge si previne uzura supapei de retur din injectoare i.... asta daca folosesti ulei in 2 Timpi ... alte uleiuri sunt si eu de acord ca afecteaza
                    Last edited by mat; 24 March 2011, 01:04. Reason: Automerged Doublepost
                    http://www.loganclub.ro/forum/hd_64_...-t24147p3.html

                    Comment


                    • #11
                      x@by ai ideea ce ar putea fi stricat ? sa fie regulatorul de presiune sau injectoarele ca nu porneste decat cu spray

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu sigur ce sa-ti spun. Nu cred ca de vina sa fie regulatorul, mai degraba ori pompa ori injectoarele. Eu inclin spre injectoare. Ia jos capacul de pe motor si scoate furtunul la returul injectorelor una cate una si uitate cata motorina da pe retur.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by B-53-SDP View Post
                          Acel om care apare in filmulet are dreptate in ceea ce spune cu spanul dar intrebarea mea este atunci cum se duc injectoarele la masinile care nu au span ?

                          Simplu sunt proaste. Iar in legatura cu uleiul bagat in motorina este cu dus si intors.

                          Acel ulei intradevar unge pompa dar in timp ancraseaza injectoarele.

                          Oricum e bine ca s-a deschis acest thred pentru ca noi cei cu dci mai devreme sau mai tarziu sigur vom repara injectoarele sau le vom schimba in functie de norocul fiecaruia.
                          De ce n-ai incercat sa folosesti metabond megasel?Un flacon de 250 ml trateaza 1000 litri de motorina.E cam scump(105 lei) dar iti protejeaza injectoarele si pompa.

                          Comment


                          • #14
                            Eu nu am avut probleme la injectoare dar ma lovesc mereu de ele la alte masini.

                            Iar solutiile astea nu fac mare lucru crede-ma.
                            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                            Comment


                            • #15
                              Nu te contrazic.Il folosesc la sfatul unui prieten care pune motorina din diferite surse si nu a aut probleme cu injectia in 3 ani.Si face aproximativ 200 km zilnic cu masina.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google