Pornire Grea La Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut! Tovarasi am si eu o problema, si nu stiu , poate v-ati mai intalnit vreunu cu ea. Am un logan 1.5dci si are momentele lui... adica... cand vrea el imi porneste la prima cheie normal, iar in alte zile imi porneste si la a 5-a cheie... Ce mama naibii are mai... Am zis sa strang niste bani si sa-i fac o diagnoza sa o pun pe un tester ceva ... Voi ce ziceti ?
    sigpic
    Don't judge me if you don't know me !

    Comment


    • #32
      Cel mai bine e sa ii faci o diagnoza...ca pot fi mai multe cauze...in general daca incepe sa porneasca greu e de la injectoare...acum depinde...cati km ai cu ea???

      Comment


      • #33
        72000 km .... fabricata in 2007

        Vreau sa-ti zic ca.. o data la 3 -4 - 5 zile porneste greu, dar in rest nimic ... la prima cheie ... o fi grava treaba sau .. nu ..
        Last edited by mr_george; 5 March 2012, 22:57. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic
        Don't judge me if you don't know me !

        Comment


        • #34
          Nu stiu cat de graba sa fie treaba....vezi daca mai ai bujiile bune

          Comment


          • #35
            Nu neaparat numai de la injectoare, poate sa fie si regulatorul de presiune de pe pompa,de asemenea anumiti senzori care se pot depista numai printr'o diagnoza.

            Comment


            • #36
              Bujiile le-am verificat si sunt bune .... Poate ce ai spus tu ady24 sa fie ... O sa-i fac o diagnoza dupa data de 10 ca atunci iau leafa ) ... sper sa nu fie grav
              sigpic
              Don't judge me if you don't know me !

              Comment


              • #37
                pina la leafa scoate teava de retur de la pompa, pune un furtun, porneste-o si lasa sa curga motorina intr-un bidon de 5 litri,dupa care pune magnetul pe bidon si vezi daca da pilitura.
                nu te costa nimic.
                succes!

                Comment


                • #38
                  Crezi ca la 10 minute de mers in gol se aduna deja vizibil pilitura? Ma gandesc ca asta ar insemna ca in sute de ore de functionare juma' de rezervor sa fie numai pilitura.

                  Comment


                  • #39
                    nu-ti imagina ca pilitura e ca un nisip cernut. din contra,e mult mult mai fina. intr-un pet, privit spre soare, se vede ca niste particule aurii, si da efectul de sidef. dar in mom cind pui magnetul pe pet, se stringe ca un praf negru, si atunci lucrurile sunt cit se poate de clare.
                    pe returul de la pompa, e de ajuns si o jumatate de litru sa iei ca proba. daca baga pilitura, se vede la orice cantitate.
                    la un volum mai mare de motorina e mai expresiva situatia, fiind o cantitate mai mare de pilitura.

                    in sute de ore de functionare juma' de rezervor sa fie numai pilitura.
                    dar in mii de ore de functionare? sau de ce nu in zeci, sute de mii?
                    ne-am imbogatii numai din vinzarea fierului din rezervor(generat de o amarita de pompa de citeva kilograme)

                    Comment


                    • #40
                      Eu am exagerat cu ""juma' de rezervor" dar si ce zici tu mi se pare cam fortat. Nu cred ca intr-un litru de pe returul pompei aduni in mod vizibil pilitura, ar fi prea mult. Mai degraba sa purjezi filtrul de motorina sau te uiti in rezervor unde se aduna in timp.

                      Comment


                      • #41
                        Eu unul sincer m-am satura. t sa tot schimb filtre,para amorsare,bagata pe tester si nimic. Daca nu o pornesc cel putin odata in 24 de ore am nevoie de varianta suna un prieten sa vina cu "lumina'. Ce ma enerveaza este ca dupa ce o pornesc nu mai are nici pe dracu o ia la sfert. Azi am vrut sa ma urc cu picioarele pe capota. La ora 5:30 am ajuns la munca la ora 13:00 am terminat programu si cand sa plec acasa booooommm nu a pornit deloc i-am dat pana am omorat bateria.M-am dus am luat duba am bagat cablurile de curent si in 4 min a fost pornita.Sa ma urc cu picioarele pe capota sau nu?

                        Comment


                        • #42
                          e nasol cand nu-i prea dai de cap. zic si eu... vezi si senzorul de pe volanta. poate, poate... (in caz ca nu-i de la aer pe conducte, injectoare etc.)
                          asa patisem si eu, sa nu porneasca si nimic pe tester. ma apucasem sa schimb ce-i mai ieftin cu gandul ca poate o s-o rezolv pana sa ajung la pompa de benzina sau altele mai scumpe. am rezolvat-o cu senzorul ala (in cazul meu, motor pe benzina. de diesel am scapat din cauza spanului)
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #43
                            Bule de aer pe conducte nu am vazut,senzor volanta schimbat,injectoarele si pompa merg in parametrii normali! Bateria cred ca e varza cred ca nu prea mai tine curentul, de ex daca ultima oara o pornesc le la ora 15-16 si nu o mai pornesc pana a doua zii dimineata invarte putin mai greu si mult mai mult. O sa schimb si bateria cand o sa am parale, cred ca am rupto cu subwooferu'! Este posibil sa fie para aia devina si sa se dezamorsese pompa? Dupa oprire pompa trebuie sa mentina o anumita presiune pe circuit? Ma enerveaza ca dupa ce o pornesc,o opresc si cand ii dau cheie iar o ia la sfer'.

                            Comment


                            • #44
                              Salutare ,am si eu o problema cu masina ,mers la servici ,am oprito cand sa plec ,numai porneste,omorat baterie,tras furtun de alimentare dat la automat,motorina nu vine,rezervor jumatate,sa fie de vina pompa de alimentare?

                              Comment


                              • #45
                                dieselul nu are pompa de alimentare. pompa de inlta trage motorina din rezervor....mai degraba mergi si fa un test la injectoare...
                                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google