Zgomot Inexplicabil De Mecanici !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Inexplicabil De Mecanici !

    Salutare ! Uite ce am patit : am lovit un pic mai tare masina dedesupt si mia sarit intercooleru, condensorul, radiatorul din loc. Mi sa indoit un pic cadru motor pe care am hotarat sa il schimb fara ca sa mai am emotii in timpul mersului pe viitor. Curea accesorii era rupta si am inlocuito cu una noua originala. Am asamblat totul la loc, am pus bara fata, am turnat apa, am pornit si.....O lovitura puternica in motor, zgomot ciudat si a murit ! Ce era, ce era ? Sa destramat curea accesorii si mia intrat in curea de distributie, sa incalcit in rola si a patinat curea de distributie. Bine inteles: axul cu came indoit, capace sparte 2 buc, supapele varza si altele ce mai era...Am cumparat din dezmembrari o chiuloasa asamblata si am montat pe masina. Mecanicul nu a putut sa scoata primul injector din chiuloasa veche, zice ca asa e la toate dieseluri cu km multi. (am aproximativ 120.000 km) Tragea de el o zi intreaga si nu a reusit sa il scoata, am hotarat sa taiem chiuluasa si.....mai inscurt lam scos dar mecanicul a zis ca lam fortat prea tare si nu e bun...am montat totul la loc si a pornit masinutza ! Se aude o bataie ciudata cand e pornit motorul, daca accelerezi dispare. La fel bataia dispare cand ii scoti mufa. Am dus injectorul la verificat si sa constatat ca e foarte bun si nu are probleme ! AJUTOOOOR ! Ce sa fac , oare de la ce e toata problema? ce sar putea sa fie ? Ajutatima va rog !
    Multumsc anticipat

  • #2
    Ce mufa scoti de nu se mai aude bataia?
    Last edited by Cristi_Xp; 12 August 2011, 10:15.

    Comment


    • #3
      Esti sigur ca pistonul e in regula dupa ce a lovit supapele?
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #4
        Despre ce mufa este vorba?Poate si chiuloasa achizitionata sh sa aiba probleme sa nu functioneze bn vreo supapa sau tachetii nereglati corespunzator.Poate fi si vreun piston afectat in urma incidentului.

        Comment


        • #5
          Probabil s-a referit la mufa acelui injector. Daca i-o scoti, nu mai explozie la acel piston, de aceea nu mai auzi zgomotul. Cel mai probabil, e o problema pe partea de piston / biela / lagar.

          Comment


          • #6
            Inseamna ca nu mai am mult de plimbat cu masina asta? sau ce sa inteleg ? Sunt curios daca schimb injectorul oare se va mai auzi bataia respectiva ? Stiam ca daca e afectat pistonul nu mai merge motorul deloc ! Totusi tin sa cred ca e vorba de injector.

            Comment


            • #7
              E greu sa-ti dai seama acum , poti incerca cu alt injector sau poti incerca sa masori culbutorii , poate unul din el e tasat si are joc marit , verifici si camele sa nu fie rotunjite. si cam atat, daca te apuci de pistoane si bilele e mult prea costisitor si oricum e tot basbaiala , cred ca mai bine cauti alt motor. Chiulasa sigur era in regula?
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #8
                De ce sa fie bajbaiala? Mi se pare logic sa fie o problema la bolt/biela daca se aude doar cand are explozie in acea camera.

                Comment


                • #9
                  Da mecanicu ala nu a verificat inainte de a inchide toate internele motorului, sa vada ce si cum a fost afectat,trebuiau verificate toate, eu am patito am dat tot jos si baie,in afara de arbore cam tot am schimbat, bn ca aveam si ceva uzura la alte componente si daca tot am desfacut motorul l-am facut tot,pe test.diagnoza l-ai pus nu zice nimic cai in neregula,bafta multa si tinene si pe noi la curent.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google