Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

    Sal baieti.aseara am fost la o nunta si surpriza,dupa ce am iesit din biserica la vreo ora si ceva masina mi-a pornit greu,initial am zis ca ma lasat vreo bujie ca acum doua sapt ma ,mai lasat una si mecanicu mi-a spus sa schimb numa cea cu probleme daca restu sunt bune,am schimbato totu ok pa ieri,dupa ce am ajuns la restaurant am mai lasato sa se incalzeasca putin. si tot asa ieseam din ora in ora sai mai dau cheie ca sa nu raman acolo dimineata,dupa ce am plecat acasa eram constient ca daca o lasa mai mult de o ora se raceste si nu mio mai ia,asa si sa intamplat,dupa un somn de cateva ore m-am dus jos la masina am verificat bujiile si sunt bune toate,dara masina nu porneste am incercat de cateva ori am intarit si para si tot nu vrea,ce este de facut de verificat poate o pot rezolva eu ca momentan banii sau dus la nunta) si numa service numi mai trebuie acuma plus ca servisurile astea pe aici is japca rau,astept ceva pareri va rog.masina are 205 mii km. Numai bine.

  • #2
    Salut injectoarele sunt duse dar nu te speria ca se repara se inlocuieste supapa de retur si sunt ca noi numai sa nu le schimbi locul ca trebuie rescrise..multa bafta.

    Comment


    • #3
      Zimi si mie te rog daca exista o alta solutie sau regula de a afla ca sunt duse supapele de retur in afara de test diagnoza s-au scos furtunasele de retur sa vezi cat motorina da,eu mereu le verific si nu dadea nici unul mai multa motorina,nus stiu cum ai dedus tu ca sunt duse injectoarele,nu te contrazic poate ai dreptate,dar ai ceva argumente mai ales ca nici nu esti langa ea sa vezi carei treaba,Ms.

      Comment


      • #4
        uite aici

        de schimbat se schimba foarte usor uite asa dar un pic mai curat...
        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

        Comment


        • #5
          Exista cum sa nu,se pune pe tester iar atunci cind dai la automat trebuie sa ai intre 250 si 300 de bari...

          Comment


          • #6
            efectul descris poate fi cauzat fie de blocarea regulatorului de presiune al pompei de injectie, fie de blocarea partii de inalta presiune a pompei de injectie, dar si de uzura injectoarelor. fara o masurare a presiunii in rampa de injectie (la actionare demaror), nu se poate da verdictul.

            Daca imi este permis un post scriptum dci-ul porneste chiar si cu toate bujiile arse, cu conditia sa aiba compresie OK si sistem de injectie impecabil.
            Last edited by andreicry; 25 September 2011, 21:31. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Totusi motorul cand e cald de ce porneste,maine orikum ma duc la un test,ar mai porni masina chiar si la cald daca ar fi pompa de inalta stricata? stiu ca ceva probleme cu regulatorul de presiune am de anul trecut iarrna dimineata am mici fluctuatii de turatii pana se incalzeste dupa merge perfect,in seara asta am mai incercat sai dau la autumat,la prima cheie s-a aprins in bord bujiile dar dupa iau contactu pun din nou chiar si dupa cateva minute si nu se mai aprinde delok ,nici inaite de a da la automat nici dupa.

              Tvstar1,ms pentru linkuri,da parca mie frica sa ma bag eu, cu toate ca ce tine de mecanica eu mi-am schimbat, dar la injectoare niciodata nu m-am bagat,am vazut in lik supape de retur de diferite marci cu preturi mai mici decat cele originale,a mai montat cineva si alte supape cum se comporta, probleme ceva,daca ma duc cu ele si 60 70 de mii is multumit,dupa cum am mai spus eu cu astea originale am 205 mii,deci is multumit sa spun asa de longevitatea injectoarelor originale,de tinut nu vreau so mai tin mult de aia nu vreau supape originale,ca sunt scumpe si nu prea am bani plus ca aseara am avut si nunta,obligatoriu trebuiesc schimbate toate daca am doar unul bulit,sau treaba asta e doar ceva provizoriu?

              Mihai,unde trebuie sa am presiunea asta de 250 300 de bari,in pompa,banuiesc ca de asta zici?

              Va multumesc tuturor pentru sfaturi.

              Filmarea de pe youtube am vazuto si de mai demult,omu vad ca a schimbat numa o supapa,deci se poate sa inteleg,problema e ca ,chiar si el a mentionat ca a tinut doar 3 zile bucuria,sa fie ori de la supapa de retur fiind proasta calitate ori trebuia schimbate toate 4 odata?

              Am uitat sa mentionez ca nu am nici un martor aprins in bord de nici o culoare si merge perfect,asta cand era motorul incalzit,si la rece la fel mergea perfect,asta atunci cand pornea.
              Last edited by vladoi; 25 September 2011, 22:25. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Mai mult ca sigur ai supapele de la pompa de inalta blocate. Asta se intampla din cauza proastei calitati a motorinei. Daca dai la automat si-ti face 1 bar, asta e problema.O poti porni cu spray. La service e o solutie data de catre renault. Este o cutie cu o solutie. Se monteaza niste furtune sa traga solutia si returul sa-l bage tot in cutie. Practic motorul sa functioneze cu solutia aia.

                Comment


                • #9
                  Adicata din ce spui tu pare mai mult o improvizatie sa spun asa,eu vreau so fac sa porneasca fara spreiuri s-au alte improvizatii,cel mai rau caz alta pompa de inalta,sh.bineinteles ca altceva niciodata nu mi-asa permite.

                  Comment


                  • #10
                    Nu e nicio improvizatie. Tu nu ai inteles cum sta treaba. Lasi motorul sa fuctioneze pana consuma toata solutia, apoi montezi totul la loc cum a fost initial. Solutia aia, zic ei, curata acele supape de la partea de inalta a pompei. Curata depunerile.

                    Comment


                    • #11
                      Aha ms mult pentru sfat, poate mecanicii astia na sti exact de supapele astea din pompa de inalta ca se curata, si am sa le spun eu in caz de imi spune ca pompa e de vina, adica presiune sub limitele normale.

                      Stiu ca nu prea sunt indicate pornirile astea cu spray,doar in cazuri extreme.

                      Astazi dimineata am fost la service, am puso pe test si nu da nimic, nici o eroare, nici o defectiune la nimic,ingineru mi-a schimbat apio o piesa mica cu mufa in cap si cu filet in partea de jos,iam dat cheie si o pornit, mi-a spus ca se cheama rail-u.probabil am inteles eu gresit dar am intrebat de vreo 3 ori,e mai pe seara fac o poza si bag aici pe forum sa vedeti si voi despre ce este vorba,la recomandarea lui am schimbat si filtru de motorina.
                      Last edited by vladoi; 26 September 2011, 11:20. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Salut,ce ti se intimpla tie acum eu am patit la 40000km masina avea doi ani si ceva luata de mine de noua de era sa fac infart nu alta,i-am schimbat supapele de retur,am75000km si totul e ok,daca era pompa de injectie nu mai vedeai tu mers calumea,referitor la presiunea de 250-300bari,asta este presiunea masurata in rampa comuna cind dai la automat,la relantiu e de1000 si ceva nu mai stiu sigur,iar la cald porneste mai repede fiindca motorul se dilata,frcarea este mai mica,electromotorul invirte mai repede si din aceasta cauza porneste la cald mai repede...atentie mare nu da cu sprei de pornire ca s-ar putea sa topesti vreun piston,eu porneam la rece cu butan din butelia la aragz,poate rizi dar nu troncane ca atunci cind dai cu sprei,daca te hotarasti sa schimbi supapele de retur atentie la pistonul 4 cum scoti injectorul sa nu-l rupi in chiuloasa ca la chilometri tai nu cred ca o sa iasa de buna voie...multa bafta.

                        Comment


                        • #13
                          La mers incet in gol presiunea in rampa este de cca 230 bari. In sarcina maxima depaseste cu putin 1000 bari.

                          Comment


                          • #14
                            Dupa pornire mi-a verificat si injectoarele inginerul,a avut o exaclamatie de mirare gen 'uau',la km astia injectoarele sunt perfecte,acum nu vad rostul sa schimb supapele de retur.

                            Acuma pe bune ,inebuneam si eu daca trebuia sa schimb supapele de retur la km tai.s-au cel putin odata la acei km,sfatul meu nu ublati cu motorina la galeata si schimbati fitru de motorina de origine,nu umblati cu ieftinaturi,poate no sa credeti da eu filtru de moto il schimb la 40 50 de mii,si am 205 mii fara probleme la injectoare,problema e la motorina de und o puneti,si mersu asta subturat,multi vor consumuri s,f.
                            Last edited by vladoi; 28 September 2011, 17:38. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Bine,bine si in final ce diacnostic a gasit tov.inginer ca zau sunt tare curios...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google