Schimbare Chiulasa+axa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Chiulasa+axa

    Trebuie sa schimb chiulasa din cauza axei care bate. Ma poate ajuta cineva cu sfaturi pentru a realiza aceasta operatie? (adica lucrurile la care sa fiu atent, chichite, etc.) Piese necesare: curea distributie, garnitura chiulasa, antigel. Ar mai trebui ceva? Mulumesc

    Daca nu am postat bine va rog mutati thread-ul unde trebuie si anuntati-ma si pe mine. Multumesc
    Last edited by Fyrestarter; 25 November 2011, 13:24. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    da daca tot e sa pui alta axa pune una sport :d

    Comment


    • #3
      Nu am nevoie sa fac avion din ea. Vreau doar s-o repar.

      Comment


      • #4
        axa sport la dci? cool!
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          Iti recomand sa nu faci singur acest proces, multe prezoane se vor rupe in momentrul in care le desfaci... apeleaza la un mecanic foarte priceput sau la un service bun .. pregateste-te de distributie completa (rola,curea,pompa apa,antigel,garnitura )

          Comment


          • #6
            neaparat un meserias dun(se intelege service si scule bune).Se schimba intgr-un mediu foarte curat si se stringe cu cheia dinamometrica conform specificatiilor din carte.
            sigpicPasionat de MCV si natura

            Comment


            • #7
              daca tot schimbi chiuloasa pentru o axa cu came...treaba ta. ce faci cu chiuloasa veche? m-ar interesa. da-mi un tirr.

              Comment


              • #8
                Chiulasa a mai fost data jos iar atunci am fost de fata. Nu ca n-as stii sa fac treaba asta dar astept pareri avizate tocmai sa nu o nasolesc. Ma gandeam sa schimb si simeringurile supapelor ca sa nu am surprize.

                Comment


                • #9
                  Cel mai mult ma incurca montarea distributiei noi pe pinionul axei cu came gata schimbat. Cum fac? Oare pot sa pun pinionul chiulasei noi in pozitia celei vechi?

                  Comment


                  • #10
                    precizare

                    Poti sa montezi axul cu pinionul in pozitia celui vechi,dar e obligatoriu sa verifici corecta punere la punct(nu vei avea surprize neplacute).Daca nu stii sa pui la punct distributia,se va gasi cineva sa explice!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cos_min_i View Post
                      Iti recomand sa nu faci singur acest proces, multe prezoane se vor rupe in momentrul in care le desfaci... apeleaza la un mecanic foarte priceput sau la un service bun .. pregateste-te de distributie completa (rola,curea,pompa apa,antigel,garnitura )
                      am desfacut si eu cateva motoare dar inca nu am reusit sa rup nici un prezon la desfacere.tu ai vazut asa ceva?iar despre distributie:am in logan 300 de mii de km,am schimbat cateva curele de distributie dar pompa de apa inca e de fabrica

                      Comment


                      • #12
                        Sincer eu nu am auzit sau vazut prezoane rupte si nici nu vreau sa vad. Cu distributia ma ajuta cineva?

                        Comment


                        • #13
                          Nu ştie nimeni sa-mi explice treaba cu distributia? Poate se mai loveste cineva de problema asta si va fii un ghid util.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Fyrestarter View Post
                            Nu ştie nimeni sa-mi explice treaba cu distributia? Poate se mai loveste cineva de problema asta si va fii un ghid util.
                            Procedura punerii la punct a distributiei,necesita folosirea unui ghid-spion ,ce blocheaza vibrochenul cu pistonul 1 ,pe compresie,la punctul mort superior.Lipsa acestui ghid-spion,face procedura inexacta si riscanta(cel putin prin pierderea timpului inutil),de aceea ma abtin in explicarea procedurii,fara rost.

                            Comment


                            • #15
                              Cum pe poate bloca arborele cotit in felul asta? Sau pe unde pot vedea pistonul la pms? Bujie cumva? Sau are alt loc?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google