Pornire Greoaie DCI 68 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Greoaie DCI 68 Cp

    Salutare tuturor , am cautat pe forum dar nu am gasit nimic asemanator cu ceea ce mi se intampla mie. Am un Logan diesel de 68 Cp din 2007 , am 127 000 de km si in dimineata aceasta abea mi-a pornit masina , am tinut-o cam 6 secunda la prima cheie si dadea ca niste rateuri (dadea sa porneasca dar nu o lua) abea la a doua cheie mi-a pornit .Filtrul de motorina l-am schimbat acu 15 000 de km , motorina e din Petrom bagata(a ieftina ca deh e criza). Tin sa precizez ca nu am schimbat in afar de consumabile nimic la ea.Anomaliile astea apar doar cand e motorul rece nicidecum cand e cald. Daca ma puteti sa imi dati un sfat , poate o mai patit vreunu dintre voi acelasi lucru
    Golan Ambition 1.5 Dci 70 de cai

  • #2
    Poate gasesti ce te intereseaza , cautand aici;

    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Cel mai bine mergi si o pui pe tester, este cel mai indicat.Poate sa fie vorba de absolut orice, de la senzori(imv'ul, senzorul de turatie de pe volanta, senzor axa came etc.) pana la filtrul de motorina care apropo se schimba la maxim 10.000 km .

      Comment


      • #4
        La mine tot la fel porneste,greu si dupa ce a pornit scoate fum asta numai cand e motorul rece.Asa imi face in fiecare zi de cand a venit gerul asta. Eu unul cred ca este din cauza frigului. Iarna trecuta la fel imi facea dar iata ca a trecut un an si nu am schimbat nimic la motor si am puso si pe tester fara sa dea nici o eroare. Deci la mine este problema din cauza temperaturii. Sper sa fie la fel si la tine Bafta!

        Comment


        • #5
          Am un Logan diesel de 68 Cp din 2007 , am 127 000 de km si in dimineata aceasta abea mi-a pornit masina , am tinut-o cam 6 secunda la prima cheie si dadea ca niste rateuri (dadea sa porneasca dar nu o lua) abea la a doua cheie mi-a pornit
          EGR-ul si traseele respective, l-ai curatat vreodata?
          ai cumva ulei in motorina?

          Comment


          • #6
            Prin "Consumabile" intelegi si bujii? Sau nu le incluzi si pe ele? Poate ai vreo bujie arsa!

            Comment


            • #7
              ady24 : asta urmeaza in curand sa o pun pe tester , cu filtru de motorina il schimb la 2 schimburi de ulei , ai dreptate ar trebui la fiecare 10 000 dar nu chiar ieftin , asta e

              Claudeel : fum negru imi iese si mie , in schimb anul trecut mi-a pornit si la -20 de grade fara nici o problema si acuma la nici -10 facea ca tractorul.

              meggeo82 : nu le-am curatat niciodata , ulei in motorina eu nu am pus dar ..... domni de la benzinarie tot ce-i posibil

              adaniel69 : prin consumabile ma refeream la placute frana , filtre , ulei . Asa am zis si eu la cei de la dacia si au spus ca nu au o data anume cand pica , pur si simplu pica
              Golan Ambition 1.5 Dci 70 de cai

              Comment


              • #8
                Maine dimineata o sa fac un filmulet sa vezi cum porneste a mea. Eu am dusa si chestia aia cu care amorsezi filtru de motorina cand in schimbi(nu stiu cum ii zice),e dusa supapa care nu ii da voie sa trimita motorina inapoi in rezervor (adica nu mai inchide si nu pot sa umplu filtru de motorina la schimb tre' sa ii pun eu pana sa il montez) dar nu cred ca are legatura cu aia! Iar daca este arsa vreo bujie nu trebuie sa dea' ceva pe bord

                Comment


                • #9
                  Fumul la pornire si rateurile le da din cauza ca are o bujie sau mai multe arsa.Incearca sa dai la automat fara sa pui bujia sa vezi ca da aceleasi rateuri.Daca vrei sa porneasca bine schimba bujiile cu unele noi si nu o sa mai ai probleme cu pornirea la temperaturi scazute.Eu am avut o bujie arsa si in momentul in care pornea scotea fum de motorina nearsa pt 2 - 3 secunde.

                  Comment


                  • #10
                    fumul inseamna ardere incompleta - lipsa de oxidant(aer)
                    rateuri inseamna initierea combustibilului in alt moment decit cel oportun.

                    daca esti de acord cu formularile de mai sus, unde sunt bujiile si rolul lor in ecuatia fum si rateuri???

                    raul,
                    iti recomand sa cureti EGR. la km respectivi, nu poate decit sa-i faca bine motorului,si anume:pornire usoara, consum normal, putere normala, longevitate pistoane, segmenti, si multe altele.

                    Comment


                    • #11
                      In momentul in care dai la automat si nu porneste ce crezi ca se intampla cu motorina in surplus din cilindrii ?Iti spun eu..face autoaprindere prin compresie...de aici si fumul in exces la pornire ..dar atentie..numai la pornire, cca 2 - 3 secunde .Nu sant la prima masina diesel.La un A6 2,5 tdi aceeasi simptoma avea iarna si pana nu am schimbat bujiile atunci cand pornea dadea cu fum.

                      Comment


                      • #12
                        Salut! la fel face si a mea are 62k km si pana acum nu am avut probleme, anul trecut pornea la -20 de grade fara probleme. Acum porneste doar foarte greu si scoate fum negru la pornire, doar la pornire in rest se comporta normal, nu scoate fum, trage normal. Eu tin sa cred ca ar fi bujiile pentru ca am probleme doar la pornirea la rece cand e cald motorul porneste fara probleme

                        PS: masina a inceput sa porneasca mai greu de cand a inceput sa scada temperatura, de ex la 5 grade electromotorul invartea de cateva ori in plus fata de normal

                        Comment


                        • #13
                          In momentul in care dai la automat si nu porneste ce crezi ca se intampla cu motorina in surplus din cilindrii
                          pai daca dai la automat, vine si motorina in cilindrii si totusi nu porneste, insemna ca nu ai compresie.
                          din cite stiu eu motorina se aprinde prin explozie.
                          intr-adevar, citeva secunde sau ceva mai mult, dieselurile dar si benzinarele, scot fum la pornire pe minus grade.
                          poate pina se elimina condensul de pe esapament, format pe timpul noptii? oare?
                          sa fie oare de vina si condensul de pe admisie, format tot pe timpul noptii?
                          hai fumul ca fumul, s-a incalzit motorul si dispare fumul. gata, am terminat cu el.
                          dar de ce porneste greu. ce daca sunt -20 sau mai mult, ar trebui sa porneasca la sfert, repet, la sfert!!!
                          daca imi cumpar masina noua, zero km, azi, iar miine dimineata sunt -25 de grade, ar trebui sa omor bateria?
                          deci sa nu schimbam discutia si sa revenim la raulissimo.
                          aer pe alimentare? aer lipsa pe admisie? adica EGR necuratat in 4 ani si, plus 127 000km.

                          Comment


                          • #14
                            Va multumesc tuturor pt pareri , chit ca unii ati avut si cateva schimburi de replici care mi-or m-ai deschis ochii la unele chestii...

                            Acum revenind la subiect.. azi dimineata ora 8 , -16 grade afara , prima cheie am tinuto 5 sec nimic , a doua cheie 5 sec nimic abea la a-3-a cheie dupa vreo 4 invartiri ale motorului a luato bineinteles a urmat o dara de fum ca la tractoare ) nu am avut timp azi sa o pun la diagnoza dar maine im fac timp ca imi este frica sa nu fac mai rau decat este ..
                            Golan Ambition 1.5 Dci 70 de cai

                            Comment


                            • #15
                              Raulissimo masina mea are aceleasi simptome si mie imi e frica de ce e mai rau. Parca prea am laudat masina sper sa nu ma dezamargeasca......
                              Maine daca imi fac timp o sa verific bujiile incandescente si o sa postez rezultatul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google