Porneste Greu La Cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste Greu La Cald

    Loganul meu 1.5 dci porneste usor dimineata la rece,dupa ce se ridica temperatura daca opresc,porneste f.greu.care ar putea fi cauza?

  • #2
    Posibil sa fie vorba de distribuitorul hidraulic de pe pompa.Cel mai sigur mergi si pune'o pe tester in momentul in care nu mai porneste si vezi exact cauza.

    Comment


    • #3
      ce e distribuitorul hidraulic? banuiesc ca e o piesa care imparte (distribuie) motorina in mai multe directii, directiile respective fiind folosite pentru functionarea motorului. sa nu amestecam in acele directii si returul, care la 1,5dci pe delphi, nu are rolul decit de recuperarea motorinei. ungere, etc, sunt alte povesti.
      deci ce e distribuitorul hidraulic de la totoo?

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema o are socrul meu la Opel si este pompa de injectie. Cand este cald motorina este mai fluida si pompa nu mai face presiune. Dimineata si iarna porneste din prima deoarece motorina este mai vascoasa.

        Cati km are masina?
        real power..... diesel power by

        Comment


        • #5
          nu e pompa de vina nici in cazul socrului,nici in cazul lui totoo. chestia cu motorina mai fluida cind se incalzeste nu tine de pompa ci de injectoare.
          parerea mea. totusi, dupa ce socrul remediaza problema,te-as ruga sa postezi daca m-am inselat.

          Comment


          • #6
            Originally posted by meggeo82 View Post
            ce e distribuitorul hidraulic? banuiesc ca e o piesa care imparte (distribuie) motorina in mai multe directii, directiile respective fiind folosite pentru functionarea motorului. sa nu amestecam in acele directii si returul, care la 1,5dci pe delphi, nu are rolul decit de recuperarea motorinei. ungere, etc, sunt alte povesti.
            deci ce e distribuitorul hidraulic de la totoo?
            Pompa de injectie e formata din doua parti : partea de joasa si partea de inalta.Pe partea de inalta e situat distibuitorul hidraulic(capul hidraulic al pompei) cel care baga motorina cu presiune spre injectoare.Dar pana nu faci o diagnoza plus un test de retur la injectoare nu poti fi sigur 100% ca pompa e defecta.

            Comment


            • #7
              tocmai, am spus ca NU e din pompa problema lui totoo.
              nu e pompa de vina nici in cazul socrului,nici in cazul lui totoo.
              in schimb sunt de acord cu tine sa-i faca un test de retur la injectoare, DAR CRONOMETRAT!, nu din ochiul lui Dorel: "asta e bun, stiu eu", si alte expresii de genul.

              Comment


              • #8
                Da, intr'adevar trebuie respectat ca intr'un anumit interval de timp trebuie sa dea pe retur o anumita cantitate de motorina si asta numai la relanti.

                Comment


                • #9
                  aceasi problema o intimpin si eu daca gasiti defectiunea anuntatima si pe mine mss
                  Last edited by fane_org; 17 March 2013, 17:27.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google