Ambreiaj Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj Dci 70 Cp

    Salutare tuturor, am un logan mcv dci 70 cp si de ceva vreme ambreiajul meu la relanti are un zdranganit destul de evident dar care dispare in momentul in care calc pedala de ambreiaj la fund.Masina trage bine si nu miroase a ambreiaj incins.Peste vreo doua saptamani ar trebui sa vin in Romania din Italia credeti ca pot avea probleme sa ma lase pe drum? Multumesc si imi cer scuze daca s-a mai discutat de problema asta, dar eu nu am gasit nimic asemanator pe forum.

  • #2
    si eu am la fel , un logan dci de 70 cp(are 120.000 km) si face la fel ca al tau...e de la discul de ambreiaj!...discul are pe el niste arcuri(resort)!Din cauza arcurilor se aude zgomotul acela.Si pot spune ca la mine e destul de pronuntat.

    Comment


    • #3
      salut
      am un logan 1.5 dci din 2007 113.000 km si nu am presiune in ambreiaj!!!
      daca apas de multe ori pe el se amorseaza si isi da drumul dar cand nu apas sau cand merg pe o distanta mai lunga imi scade iar presiunea si nu intra in viteza!!!
      imi dati si mie un sfat sa ma ajutati cu vreo idee despre cam ce ar fi vorba!!!

      mersi si bafta!!!

      Comment


      • #4
        Exista o piesa din plastic ca un piston cu cilindru ca sa-i spun asa, actionata de lichidul de frana, fiind ambreiaj hidraulic, pe care trebuie sa-l schimbi. Eu am dci 85 si am schimbat piesa pe la 120.000 km. . Nu mai intra in viteze deloc dintr-o data, se rupsese piesa de plastic.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #5
          aleXpeed cat te-a costat?

          Comment


          • #6
            si eu am acelasi zgomot la relanti, trebuie sa apas pedala de cateva ori sa dispara ,chiar nu se poate face nimic?

            Comment


            • #7
              Nu prea; e zgomotul specific la cele cu actionare hidraulica a rulmentului de presiune (asta cred ca e si exprimarea corecta, nu ambreiaj hidraulic), care ramane in contact cu placa, de aici rontaitul.
              Si la benzinare rulmentul e in contact permanent cu placa dar presiunea pe placa e mai mica.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                Originally posted by aleXpeed View Post
                Exista o piesa din plastic ca un piston cu cilindru ca sa-i spun asa, actionata de lichidul de frana, fiind ambreiaj hidraulic, pe care trebuie sa-l schimbi. Eu am dci 85 si am schimbat piesa pe la 120.000 km. . Nu mai intra in viteze deloc dintr-o data, se rupsese piesa de plastic.
                la mine nu e rupta... a prins aer pompa aia la ambreiaj ca nu am vazut ca mi pe terminate lichidu dar am completat si am amorsat-o si si revenit!!!

                Comment


                • #9
                  salut baietii,

                  am si eu ceva de genu, troncane sau se aude ca si cum ar derapa ( dar nu derapeaza ) cand dau drumul mai brusc la ambreaj ; si la relantii se aude ca un rontait ( un sunet produs de o frecare sau o vibratie ) si tine foarte sus (de patinat nu l-am simtit sau auzit);
                  vasul de expansiune la pompa de amgreaj unde este ! ceva reglementariii !!!

                  Comment


                  • #10
                    vasul de lichid de ambreiaj este comun cu cel de frana...eu am 126.000 si nu am probleme cu nmk ce tine de ambreiaj...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google