Pistoane Topite De La Forja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pistoane Topite De La Forja

    Buna ziua. Am un logan van diesel de 70 cp si am reusit performanta de a topi injectoarele 1 si 4. Mecanicul mi-a zis ca de la forja(700 kg incarcatura + aer, autostrada buc-pitesti 160 km/h cap-coada, dealu negru valea oltului solicitata intens in depasiri mai ales in urcare). daca a mai patit sau auzit cineva sa pateasca ca mine as vrea sa stiu si parerile lor sa nu patesc inca o data la fel. voi schimba motorul saptamana ce vine cu unul din dezmembrari.

  • #2
    Probabil injectoarele 1 si 4 au avut ceva probleme, chiar daca nu incepusera sa se manifeste incat sa le simti. Cand injectorul nu mai pulverizeaza in parametri, pistonul se topeste la forja.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      dci-urile tot timpu au fost cu probleme la Logan si Renault!

      Comment


      • #4
        nu esti primul cu asa ceva.probleme la injectoare si de acolo restul.ieri la Galati am vorbit cu un tip care a patit asta la un Clio dci si se plangea ca a bagat o groaza de bani in ea si tot nu merge.ce pot sa-ti spun e ca mai bine cauti un motor la dezmembrari decat sa-l mai faci pe asta.se poate sa fie mai ieftin.eu sunt de parere ca daca se umbla in motor la greu ,nu prea cred ca o sa mai fie in mintile lui dupa reparatie.
        Last edited by margelatu; 29 July 2012, 08:44.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          Salut....Am si eu un prieten care a reusit aceeasi performanta.Dar nu din cauza forjei!Stia ca are un injector cu probleme.A mers cu ea asa pana cand a topit pistonul respectiv! pistonul 1.Dar la el a topit inclusiv supapele.A stricat si scaunul supapei.am sa atasez cateva poze











          Nu ai putea sa incerci sa urci inca o data pozele, DAR de aceasta data, DOAR cu Gestiunea Atasamentelor (in subsolul paginii de editare), pentru a putea vedea detaliile?
          Multumesc!
          Last edited by 77sky; 29 July 2012, 22:59.

          Comment


          • #6
            Stai linistit ca nu esti primul si nici ultimul care pateste asa ceva.

            Injectoarele cel mai probabil s-au blocat pe deschis. Cum a spus un coleg mai sus injectoarele sunt proaste si de la ele celelalte probleme sunt legate.

            Bafta multa la reparat si cum am mai spus 1.5 DCI nu te dejamageste niciodata cand e sa se strice.
            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

            Comment


            • #7
              Sigur n-a avut si ceva cip cirip tuning?Sau Injectoare demontate si remontate fara rondela parafoc?
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                am demontat motorul si anexele, am fost la verificat... pompa a bagat pilitura, injectoarele s-au blocat pe deschis si s-au topit pistoanele si supapele.
                Concluzie: de cumparat motor ambielat din dezmembrari, injectoare noi, pompa noua, omologate si astia sunt banii 3 sferturi din valoarea totala a masinii.
                Va multumesc pt. raspunsuri aveti cu totii dreptate.
                Morala: care vrea sa nu pateasca la fel sa foloseasca ulei 2T
                Eu personal nu mai fac 1km fara

                P.S. injectoarele le-am dat jos si aveau oringurile si chiar au iesit usor(am auzit ca e cu dus si intors datul jos de injectoare), si nici cip cirip tuning nu avea tocmai ca sa nu uzez prematur motorul nu am fost de acord. masina intretinuta ulei schimbat la 9000 filtre originale 5% din totalul km facuti in bucuresti restul afara... deci "ca la carte". ultimele 5 plinuri(ca merg din plin in plin) am uitat efectiv sa bag ulei in motorina...
                Attached Files
                Last edited by interceptor; 7 August 2012, 13:20.

                Comment


                • #9
                  Esti sigur ca e o solutie buna sa continui a baga bani in ea in starea in care se afla ? Gandeste si la o solutie cu motor pe benzina/gaz ...

                  Comment


                  • #10
                    Practic masina se afla in stare perfecta.... mai putin motorul. primul lucru care am vrut sa il fac a fost sa o dau la dezmembrari.... dar m-am razgandit. 1. nu am bani de masina noua 2. masina are amortizoare, articulatie COMPLETA, tampoane motor, discuri frana si cauciucuri NOI. la una sh tre sa o iau de la inceput. 3. daca ma prindea necazul inainte sa fac investitia asta cu siguranta ajungea conserva
                    asa o fac si cu motor nou, si practic o sa fie masina NOUA pe care sa ma bazez. masina in ansamblu e buna, e CHIAR BUNA , problema e cand cade si tre sa bagi bani in ea...
                    O sa va tin la curent cu toti pasii pe care ii voi urma poate or mai patii si altii(desi nu doresc la nimeni) mai rar ca nu prea am timp sa intru pe aici . mare atentie ca era sa fiu tepuit de 8903257283407 ori pana acum. toti au interesul sa manance ei.


                    P.S. de cand cu necazul folosesc un van 1.4 benzina... si lasa de dorit. nici nu ma gandesc la benzina pt. ce am eu nevoie.
                    Last edited by interceptor; 7 August 2012, 13:36.

                    Comment


                    • #11
                      din curiozitate intreb...ce faci cu masina de nu te ar satisface un benzinar de 1.6 sau 1.6 16v ? cu GPL eventual sa iesi ca dieselul la consum.

                      scapi de ulei in motorina, injectoare, pompa, span, revizii mai scumpe si sa nu mai zic de pistoane topite. ulei bun si cox atat ii trebuie unui benzinar

                      faptul ca ultimele 5 plinuri nu ai bagat ulei de 2T nu cred ca a influentat cu ceva.

                      Comment


                      • #12
                        Ba eu cred ca a influentat. Nu prea cred in coincidente. Ultimele 5 plinuri inseamna vreo 4000 de km mersi fara ungere la pompa care, daca avea putina uzura, aceasta s-a accentuat si de aici problemele. Iar initiatorul a recunoscut ca-i place sa-i dea in gura. Doamne ajuta...

                        Comment


                        • #13
                          Da cati km avea masina?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Fyrestarter View Post
                            Ba eu cred ca a influentat. Nu prea cred in coincidente. Ultimele 5 plinuri inseamna vreo 4000 de km mersi fara ungere la pompa care, daca avea putina uzura, aceasta s-a accentuat si de aici problemele. Iar initiatorul a recunoscut ca-i place sa-i dea in gura. Doamne ajuta...
                            Adica cei care nu pun ulei in rezervor merg fara ungere?
                            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                            Comment


                            • #15
                              Nu am zis asa ceva. Mai citeste te rog odata ce am scris. ,,daca avea uzura pompa"
                              @interceptor: As fii curios sa ne spui cu ce motorina ai mers.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google