Turbocharger/Supercharger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Avand in vedere titlul topicului : turbina lucreaza la temperaturi mai mari si are nevoie de intercooler dar un aspirat caruia i se monteaza kompressor (supercharger) are nevoie de intercooler ?fiindca acesta lucreaza la temperaturi mai mici .

    Comment


    • #32
      Are si ala nevoie, evident!
      Dar si pe aici esti pe aratura!

      Inceteaza si documenteaza-te putin inainte, ca aici nu-i bolul de cristal.

      Comment


      • #33
        Originally posted by iulica097 View Post
        Avand in vedere titlul topicului : turbina lucreaza la temperaturi mai mari si are nevoie de intercooler dar un aspirat caruia i se monteaza kompressor (supercharger) are nevoie de intercooler ?fiindca acesta lucreaza la temperaturi mai mici .
        Trebuie tinut cont de temperatura la care lucreaza compresorul, nu motorul. Nu motorul are nevoie de racire, ci compresorul, turbina...
        sigpic

        Comment


        • #34
          Aha , am citit ca un kompressor nu are neaparata nevoie de racire si cineva mi-a zis ca orice turbo/kompressor are nevoie si deasta am intrebat . E bine domnul cezar ?

          Comment


          • #35
            Originally posted by Cezar View Post
            Are si ala nevoie, evident!
            Dar si pe aici esti pe aratura!

            Inceteaza si documenteaza-te putin inainte, ca aici nu-i bolul de cristal.
            Iulica are defapt 15ani, iar pe forumul 4¤¤¤¤ viseaza sa ii puna loganului ce apartine tatalui sau un kompresor

            Comment


            • #36
              stimate utilizator

              te rog sa citesti cu atentie acest mesaj si daca nu untelegi ce scrie rog sa revii pentru a primi explicatii....

              demonteaza filtru de aer si sub filtru gasesti EGR- ul si turbo de supraalimntare. pe turbo o sa gasesti un ansamblu metalic format dintr-o capsula din care iese o tija metalica la capatul careia o sa gasesti un filet pe acel filet cu ajutorul a doua piulite este prinsa si reglata valva wastegate...... acum e acum ...... te rog sa cae filete sunt de la terminarea tijei si pana la prima piulita ... trebuie sa gasesti 6 varfuri de pasi(filete)..... sa fiu mai explicit ... ia o piulita de 8 si marcheaza pe hexagonul ei o latura cu marcarul mermanent. apoi numara de cate ori se invarte piulita ta marcata ... daca nu ajunge pana la de 6 ori slabeste piulita de la ansamblu wastegate cea de langa capturul de presiune de pe turbina si completeaza cu numarul de filete dupa care vii cu ansamblu wastegate pana se apropie.

              daca te-am bagat in ceata ceeace cred ca este greu de explicat in cuvinte o operatie de o asemenea finete mai ai o varianta.......

              masoara de la capatul tijei wastegate filetul si trebuie sa ai 3 cmpana la piulita dinspre captor..... daca nu te descurci lasa-mi un mesaj pe adresa de e-mail mariuscristian@k.ro

              problema ta vine de la pozitia wastegate-ului care nu functioneaza orespunzator si astfel volomul de aer din cilindrii nu este cel normal. sau mai poti avea intercoolerul crapat ceea-ce este putin probabil dar nu de exclus.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google