Ulei Colier Intercooler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei Colier Intercooler

    salut. da putin(cred)ulei pe la colier am impresia ca e plesnit furtunul (la strans pana a auzit domnul mecanic) e ceva grav adica trebuie service urgent ???

  • #2
    uleiul ala nu are de unde sa ajunga acolo decat de la turbosuflanta!de curiozitate cati kilometri are masina???

    Comment


    • #3
      Originally posted by 405bxgld View Post
      uleiul ala nu are de unde sa ajunga acolo decat de la turbosuflanta!de curiozitate cati kilometri are masina???
      44000 km

      Comment


      • #4
        eu am 130.000 km...si nu am ulei la intercooler.Poate depinde si de modul de exploatare!masina o ai de noua??

        Comment


        • #5
          S-ar putea sa ai si sa nu-l vezi, pentru ca ai colierele de la conductele de aer mai bine stranse...Daca n-ai de lucru, desfa colierul conductei de aer la iesirea din turbosuflanta, trage-o afara de pe stut si da cu degetul pe interior. Daca e curata, atunci ai sa poti zice cu adevarat ca n-ai ulei in intercooler.

          Comment


          • #6
            masina a facut acum ceva timp cunostinta cu un caine in fata.Intercooler-ul s-a spart si am avut ocazia sa vad ca,tubulatura si intercooler-ul sunt curate!nu era ulei deloc!
            asta e treaba de ceva timp!nu stiu ce o fii acum.
            Last edited by 405bxgld; 31 October 2012, 12:53.

            Comment


            • #7
              Corect, inseamna ca turbosuflanta era bine sanatoasa si nu pierdea ulei la lagare. Pacat de felul in care ai aflat.
              Ceva scapari de ulei mai devreme sau mai tarziu in conducta de aer si intercooler sunt inevitabile mai devreme sau mai tarziu, in functie de uzura lagarelor axului turbinei. Nu cred ca ar fi motiv de ingrijorare treaba asta, cat timp motorul nu consuma ulei excesiv.
              Eu ma gandesc de ceva vreme sa demontez intercoolerul sa vad ce gargauni gasesc pe acolo, dar n-am avut timp si conditii s-o fac pana acum.

              Comment


              • #8
                ce-am observat azi...este o urma de ulei pe la admisie(conducta de sub filtrul de aer) .dar zic eu ca e normal...este nesemnificativa)!Oricum avand in vedere rulajul masinii.....Inca ceva: la 80.000 km am dat cutia de viteze jos.Si daca tot am dat conductele la turbo ...am verificat si jocul axului turbinei !abia se simtea ceva joc radial.Axial nu avea!dar presupun ca fixa nu are cum sa stea!Masina nu consuma deloc de la schimb la schimb.!
                Last edited by 405bxgld; 31 October 2012, 19:48.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google