Porneste Doar Dupa Amorsare Logan 1.5dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Porneste Doar Dupa Amorsare Logan 1.5dci

    Salut,am deschis acest thread deoarece am si o problema si nu-mi pot da seama ce poate avea.
    Logan 1.5 dci 2007 73 miikm.ieri nu a pornit,nu mai avea putere sa invarta, azi am schimbat bateria(varta 70ah -cea noua)..a pornit la cheiefara probleme. Dupa 100 km, am oprit cca 15 min si cand sa porneasca pauza:|...invartea dar nu o lua...am amorsat-o de la 'para' de amorsare si apoi a luat-o,,,pareri?

  • #2
    Dupa ce o pornesti, incearca sa mai dai la para de amorsare, se intareste in tot acest timp? Ai avea 2 solutii de a rezolva problema: ori schimbi para de amorsare cu tot cu furtun, ori pui o supapa unisens de 8 inainte de para.

    Comment


    • #3
      Ms adi de solutie...dar asa a pornit doar odata knd am incercat sa o pornesc iar nu a mai luat-o nici cum:|....am intarit para si nimic:| ce solutie as avea,sunt plecat din Bv la tara in Bz si n-am nici un service specializat pe o raza de 40de km:|

      Comment


      • #4
        Poti incerca eventual sa ii dai cu spray in admisie pentru a porni, asta ca metoda alternativa pentru a putea ajunge la service. Insa poti face si tu o verificare simpla pentru a scoate din ecuatie defectarea pompei.Poti desface cu o fixa conducta de la injector, apoi dai la automat pana iese motorina. Daca ai norocul sa poti sa aerisesti conductele, atunci poti sa incerci sa o pornesti cu spray. Daca nu iese nici o picatura de motorina din pompa atunci ma tem ca ai doua variante: ori regulatorul de presiune de pe pompa e blocat si nu mai da voie la motorina sa iasa inspre injectoare, orin pompa de injectie e comprimisa.

        Comment


        • #5
          o sa incerc cu conductele de la injector...mentionez k am schimbat regulatorul de presiune in urma cu 1 luna...ms adi.

          Dar daca incerc sa incalzesc pompa(apa sau vreo sursa de caldura)..vreo sansa sa o ia?
          Last edited by Pury; 15 December 2012, 02:17. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Exact asa se facea la pompele rotative clasice, in momentul in care se incalzea nu mai pornea. Se arunca o sticla de apa rece direct pe pompa si pornea la sfert. Insa banuiesc ca fiind motor common rail acest principiu nu e valabil si pentru pompele de 1.5 dci .

            Comment


            • #7
              A pornit doar cu spray:|..nu a vrut deloc ...maine o sa m duc in service cu ea, sa vad excact ce imi sp cei de acolo ...

              Comment


              • #8
                o sa-ti spuna ca ai injectoarele duse, si o sa-ti recomande cel putin inlocuirea valvelor de retur...

                Comment


                • #9
                  exact asa porneste si la mine la rece . dau la automat si nu o ia , deschid capota amorsez din para de amorsare pana se intareste si o ia la prima cheie . mentionez ca de seara pana dimineata para se face din nou moale si parca vad si bule de aer in furtunul transparent care intra in pompa

                  Comment


                  • #10
                    Problema se rezolva foarte usor. Ai doua posibilitati: ori pui o supapa unisens de 8 inainte de para de amorsare, ori daca dispui de fonduri schimbi para cu una noua.

                    Comment


                    • #11
                      la mine e chestia exact ca la levrone76 insa la supapa unisens un colier(cel de catre rezervor este stricat-adica se invarte in gol). sa traga oare aer pe acolo?
                      masina porneste la prima cheie nu am probleme!
                      mersi

                      Comment


                      • #12
                        salut,asa am patit si eu pana intr-o dimineata cand nu a mai pornit deloc,am dus-o la service iar dupa o diagnoza a constatat ca sunt duse supapele de retur de la injectoare.le-am schimbat dar tot nu porneste cum trb si pe langa asta nici vlaga nu are masina,mentionez ca am schimbat filtru de mot am dat jos rezervorul l-am curatat am suflat conductele dar tot nu e cum trb

                        Comment


                        • #13
                          inseamna ca ai probleme cu pompa

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cipry80 View Post
                            salut,asa am patit si eu pana intr-o dimineata cand nu a mai pornit deloc,am dus-o la service iar dupa o diagnoza a constatat ca sunt duse supapele de retur de la injectoare.le-am schimbat dar tot nu porneste cum trb si pe langa asta nici vlaga nu are masina,mentionez ca am schimbat filtru de mot am dat jos rezervorul l-am curatat am suflat conductele dar tot nu e cum trb
                            Ai incercat sa o amorsezi inainte de a pornii ? Aici ai doua posibilitati: para de amorsare este defecta si nu mai sta in presiune sau pompa de injectie nu functioneaza in parametrii.

                            Comment


                            • #15
                              pompa lucreaza bine doar ca se dezamorseaza pe undeva,para aia daca sta mult se inmoaie iar daca o amorsez mas porneste,nici nu mai ce sa-i fac poate nu etanseaza pa la filtru de mot sau sa-i mai pun o supapa se unic sens pe retur langa filtru

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google