Tacanit Motor La Accelerare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tacanit Motor La Accelerare

    Salut , tot am cautat pe aici probleme cu "tacaneli"dar nu am gasit nimic care sa fie ceea ce am eu.Problema e ca de ceva vreme , am un tacanit foarte ciudat la motor care se amplifica pe masura ce accelerez , se intampla doar in forja nu si in accelerare lina(nu se aude la relanti) , am 145 000 km cu dci-ul si nu m-am atins de motor pana acuma in afar de cele consumabile. Are careva vreo idee cam ce ar putea fi ? Multumesc
    Golan Ambition 1.5 Dci 70 de cai

  • #2
    Acel tacanit se aude si pe decelerare sau numai cand accelerezi ? Se simte si trepidatii in momentul in care ai acel sunet mai suspect ?

    Comment


    • #3
      Ai aici ceva care te-ar putea ajuta.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Pff .. din toate probleme de unde m-ai trimis tu tot ce sper e sa nu fie vreun injector , de alea fug ca de dracu`.. zgomotul se aude doar la accelerare nu la decelerare sau relanti si cand motorul este cald

        Am uitat .. nu apare nimic anormal cum ar fi trepidatiile .. motorul trage ca inainte dar "tacane" ) si nu se intampla de fiecare data , in ultima perioada de 3-4 ori pe luna
        Last edited by Raulissimo; 24 February 2013, 00:50. Reason: Automerged Doublepost
        Golan Ambition 1.5 Dci 70 de cai

        Comment


        • #5
          Sincer, cand ai postat, m-am si gandit la injectoare; da' cum nu am dci, am zis ca e mai bine sa te las sa citesti ce spun posesorii.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            acelas tacanit il am si eu cand trec de 2800 rpm in sarcina...se aude si la decelerare, iar pe tester scria ceva de genul presiune sina minina sau cam asa ceva...de pornit porneste la "sfert"...
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • #7
              Problema e ca de ceva vreme , am un tacanit foarte ciudat la motor care se amplifica pe masura ce accelerez , se intampla doar in forja nu si in accelerare lina(nu se aude la relanti) , am 145 000 km cu dci-ul si nu m-am atins de motor pana acuma in afar de cele consumabile.
              ori o lasi asa, ceeace nu e bine, deoarece ai deja o problema, ori ii faci o curatare prin demontare si a pompei si a injectoarelor, astfel ai si posibilitatea sa preintimpini eventuale cheltuieli mari pe viitor.

              Comment


              • #8
                Originally posted by popavlm View Post
                acelas tacanit il am si eu cand trec de 2800 rpm in sarcina...se aude si la decelerare, iar pe tester scria ceva de genul presiune sina minina sau cam asa ceva...de pornit porneste la "sfert"...
                Mai mult ca sigur sunt probleme cu regulatorul de presiune care se pare ca a inceput sa "agate" la anumite turatii. Recomand sa faci testul de "TEST LEAK DETECTION". Cei ce folosesc ddt-ul stiu despre ce anume e vorba.

                Comment


                • #9
                  ady24 poti sa detaliezi cum se face test leak detection cu ddt2000 , ca vreau sa il fac la un renault clio 1.5dci . Multumesc !

                  Comment


                  • #10
                    mi l-a facut si mie un prieten mai demult si tot la fel mergea dupa. am crezut ca-i sar pistoanele de la accelerarile acelea bruste si de capul ei, dar a fost ok totul. in schimb, cum am mai spus, nici o modificare. concluzia mea: remediati intii fierul ca functionare, apoi reglajele electronice, ca sa ai ce sa reglezi.

                    Comment


                    • #11
                      si pana la urma sa gasit cauza ca si eu ma confrunt cu aceeasi problema pe loc daca o accelerez nu face o duc in 4500 si nimic dar in sarcina tacane doar la forja daca calc ambreajul se opreste sunetul dar nu brusc se mai aude de doua maxim trei ori intens.....

                      Comment


                      • #12
                        La mine s-a rezolvat prin schimbarea regulatorului de presiune... desi la altii problema era ca injectoarele dadeau prea mult pe retur si regulatorul nu mai reusea sa mentina presiunea in rampa
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • #13
                          Eu va spun ce auzeam eu, la mine se auzea ok cand porneam, plecam cu ea dupa loc rece incepea sa tacane pana pe la 2000-2200rot/min, acum de ceva vreme, vreo 3 luni bag ulei 2t, este ceva de necrezut si nu exagerez, pur si simplu si acum la -15grade o pornesc si in 5-10 secunde se face liniste din partea motorului, iar in mers la fel fara nici un sunet, am impresia ca pe zi ce trece, motorina o tot subtiaza astia odata cu pretul si motorasele noastre sufera grav. Treaba cu regulatorul o am si eu, dar se manifesta la relanti, cand se joaca turometru intre 500 si 750rot vreo 10 min pana se incalzeste, dar nu-l schimb pentru ca stiu persoana care l-am schimbat si dupa nici un an a inceput iar, si nu are rost, am inteles ca acest regulator merge pana cand numai porneste masina, nemaifacand presiune. Pana atunci in tin.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am aceeași problema dar momentan nu folosesc ulei 2t.Am o mică ├«ndoiala si mai bine o las sa meargă asa.La mine scăderea turatiilor este de cand era noua si acum are opt ani.Isi face treaba si prefer sa ii inlocuiesc consumabilele la timp decat sa inlocuiesc regulatorul de presiune.

                            Comment


                            • #15
                              Si a mea tot opt ani face anul acesta. Treaba e ca la mine a i ceput sa se si opreasc motorul la prima cheiei pe gerurile astea merge vreo 2min se opreste, o pornesc si pe urma nici nu mai oscileaza asa rau, si nci nu se mai opreste.

                              Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google