Garnitura De Chiulasa R1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garnitura De Chiulasa R1

    Va salut,nu de mult am avut norocul sa se rupa cureaua de acesorii si mi-a cam dat un pic de lucru,dupa ce am trimis chiulasa la recrificat/verificat,mesterul mi-a recomandat dupa rectificare sa pun garnitura de chiulasa R1,mai groasa fata de cea standard care este 0,70 mm
    Faza este ca am dat de stire pe la toate mag. din orasul meu si nici una nu a reusit sa ma ajute.
    As fi foarte recunoscator daca cineva de pe forum m-ar ajuta cu ceva informatii

  • #2
    Mai mergi o data la mecanic sau suna-l si noteaza-ti exact numele piesei pe care o cauti.

    Comment


    • #3
      dupa cum am spus,mi sa spus sa cumpar garnitura de chiulasa R1 pt motorul meu 1.5 dci 70 cp,an fab 2008 bla,bla,pt ca i-sa facut planeitatea si a fost nevoit sa ia mai mult din suprafata
      In cateva cuvinte,exista garnituri standard de 0,70 si garnituri pt chiulase rectificate cu denumirea probabila de "R1" care sunt mai groase,cred eu de 1 mm dupa specificatie
      Faza este ca eu nu gasesc si asta este motivul pt care intreb daca sa mai intalnit cineva cu asemenea situatie

      Comment


      • #4
        Tare sunt curios cum evolueaza acest subiect! Eu nu am vazut masina diesel pana acum la care sa nu se gaseasca garnitura de chiulasa cu diferite grosimi.

        Comment


        • #5
          Manualul de reparatie nu permite planarea chiulasei. Renault nu are decat 1 dimensiune de garnitura de chiulasa, o singura grosime.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #6
            Mda! La asta ma gandeam si eu. Ca nu se face planare si atunci automat ca nu exista de diferite grosimi. Intrebarea e de ce nu se face planare? Datorita corpului masiv(la grosime ma refer) sau care sa fie explicatia?

            Comment


            • #7
              Eu ma gandesc ca prin scaderea camerei de combustie, se mareste raportul de compresie.
              CUm la diesel e 100000000000e:1, nu stiu cum s-ar putea comporta motorul cu un raport de compresie marit.
              Acum, posibil sa gresesc, insa de aceea cred ca nu se planeaza la diesel.
              Sau poate sunt prost

              Eu ma gandesc ca prin scaderea camerei de combustie, se mareste raportul de compresie.
              CUm la diesel e 100000000000e:1, nu stiu cum s-ar putea comporta motorul cu un raport de compresie marit.
              Acum, posibil sa gresesc, insa de aceea cred ca nu se planeaza la diesel.
              Sau poate sunt prost
              Last edited by Cezar; 23 May 2013, 15:45. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                eu la papuc diesel am luat din chiulasa si cei de la service au montat o garnitura r1.era cea mai groasa de pe piata.am dat in jur de 320 lei pe ea.motorul merge si in ziua de azi.am mai facut 42 mii km cu ea.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  Exista pt anumite masini diesel si cu 3 cote marite fata de standard.

                  Comment


                  • #10
                    ce pot sa va spun ca dupa mai multe discutii cu cei care au facut planeitatea la chiulasa si dupa mai multe calcule a rezultat ca este buna si garnitura cea standard de 0,70mm, si pot sa va spun ca motorul merge bine,fara probleme
                    Din punctul meu de vedere thred-ul se pote inchide si multumesc

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google