Martorul Probleme Electrice Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Maine fac o saptamana de cand am fost la Renault,si nu a reaparut problema.Dar am citit pe forum Reno.ro ca si Clio are astfel de probleme electrice si am aflat ca se verifica vreo 6 senzori si niste pini la CB.
    Last edited by Fane; 3 June 2013, 07:23.

    Comment


    • #17
      In sfarsit cred ca m-am prins in legatura cu eroarea asta care vad ca apare din ce in ce mai des la dci70. Se pare ca ecu are doar limita minima la corectii, nu si limita maxima, de unde si eroarea in CLIP:''Circuit injector cilindru 3 in limitare minima". Deci injectorul 3 nu are nici o vina, el doar compensand cu minus unul sau doua injectoare care dau mai mult pe retur si au corectii cu + . In acest caz avem uzuri inegale ale injectoarelor si injectorul 3 este cel mai bun dintre ele, dand cel mai putin pe retur si de aceea eroarea e pe el(corectii cu minus -5-6); in cazul in care uzura este aproximativ identica, corectiile sunt aproximativ egale dar dau toate pe retur si de aici pornirea foarte grea. Asa ca cel mai bun indicativ al unui injector este corectia aplicata de ecu: cel care are cel mai mult cu plus este vinovatul (ce trece de +1,5). Sau testul cu mufele electrice de la injectoare scoase; cel cu borcanasele la ralanti e mai putin relevant deoarece ecu lucreaza la compensarea debitelor cand motorul este pornit. Tind sa cred ca, in cazul tau, injectorul 1 este cauza. Fa unul din teste si vezi ce corectii ai sau care da pe retur cu mufele la injectoare scoase( cu 4 furtunase conectate la returul injectoarelor ii dai la automat).

      Comment


      • #18
        Ce spune danielsky nu stiu daca se intampla asa si cu masina mea.Eu am fost aici in Italia la un service specializat Delphi si au verificat toate injectoarele ,deci practic ele functioneaza perfect in bancul de probe dar pe motor dupa cateva zeci de km. inj.nr. isi pierde codul.Am scimbat vinerea trecuta injectorul la reprezentanta Renault desi au confirmat si ei ca se putea schimba doar partea superioara ,partea electrica si se rezolva problema .Noroc ca am facut comanda pe net de inj.si l-am primit la timp sa-l pot schimba.Asa ca pana la urma am SCHIMBAT INJECTORUL NR.3. dupa atatea diagnoze si rescrieri de cod ineficiente.Dar parca nu merge motorul ca inainte ,are un clampanit ca de avans.Ce naiba repar una dau de alta.La Renault in Italia imi puteau pune si un inj.SH care costa 180 euro fara manopera care mai e si aia 65 euro.Eu am cumparat inj. nou din Romania cu 150 euro.

        Comment


        • #19
          Vei fi surprins! Eroarea iti va reaparea pe acelasi injector (nr.3). Clampanitul apare de la diferentele de debit ( corectii) sau injectorul nu a fost montat corect ( scris cod, resetare adaptivi, aerisire necorespunzatoare).

          Comment


          • #20
            Ma dispera clampanitul asta al motorului de la 2000 de ture!Ciudat e ca inainte de a schimba inj.nr. 3 dupa ce am facut revizia injectoarelor la Delphi,scoase si puse pe bancul de probe,motorul mergea atat de silentios ca nici nu se simtea ca e diesel.Acum dupa schimbarea inj.clampane de zici ca bate cineva cu doua linguri in interiorul motorului.Am mai citit de o recalibrare a injectoarelor cu ajutorul CLIP.
            Am citit ceva de genul ,sa o turez la 5000 de ture cateva minute.Pai nu se duce garnitura de chiuloasa?
            Astept sfaturi !

            Comment


            • #21
              Unde sa se duca? Daca temperatura lichidului de racire e optima nu se intampla nimic cu garnitura. Dar nu se calibreaza nimic, nici din clip, nici prin turare. Mergi la alt service sau tot acolo ...ceva nu e in regula cu injectorul schimbat.

              Comment


              • #22
                Dupa schimbarea injectorului nr.3 si aproximativ 3000 km.nu sunt probleme si nu s-a mai reaprins martorul de probleme electrice .

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google