Amortizoare Logan Schimbate Dar Persista Zgomotele La Denivelari.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoare Logan Schimbate Dar Persista Zgomotele La Denivelari.

    Am ajuns in situatia de a schimba amortizoarele pe fata in urma unei constatari la un service.Am citit pe forumuri despre ce fel de amortizoare sunt mai potrivite cu tinuta de drum a unui simplu Logan si am ales Bilstein fabricate in Germania care sper sa ma tina tot 95.000 km.ca cele de Logan Originale fabricate in Polonia.
    Dar surpriza a venit imediat ce am iesit pe un drum mai rau in sensul ca bataile pe partea soferului dinainte de schimbare amortizoare persista.
    Verificarea la service s-a facut in prezenta mea si pot spune ca nu exista alt motiv de producere zgomote decat amortizoarele si avand in vedere ca le aveam de 95.000 am zis ca e normala schimbarea lor.Dar de ce se aud bataile astea la drum denivelat(am schimbat si elementele din capatul superior al amortizorului,iar capetele de bara imreuna cu tot ca tine de bascule si bara antiruliu sunt schimbate la 85.000 km.)
    Ce poate genera acest zgomot in aceste conditii?

  • #2
    Ai verificat pivotul din capatul basculei?

    Comment


    • #3
      si eu am schimbat pe spate Monroe si la fel se aude nu este zgomot metalic,sper sa treaca cei 3 mii de km pentru sa se rodeze

      Comment


      • #4
        Am aflat acum ceva vreme de pe forum ca amortizoarele noi pe gaz trebuiesc amorsate inainte de montare (adica facute 12 curse complete de comprimare/destindere libera pentru fiecare amortizor, inainte de montare, ca in tutorialul asta
        Ai vazut sa se faca asta inainte de montaj la service?

        Comment


        • #5
          e specificat in vreun manual de la amortizoare treaba asta? sunt curios daca scrie undeva "oficial".
          eu din cate am mai vazut nimeni nu face acest lucru... chiar influenteaza?

          Comment


          • #6
            Ce poate genera acest zgomot in aceste conditii?
            Daca spui ca ai schimbat basculele si implicit si pivotii, mai ramane caseta de directie sa o iei in calcul ca sursa a zgomotelor.
            Last edited by mr.K; 26 August 2013, 10:50.

            Comment


            • #7
              Originally posted by sorin1983 View Post
              e specificat in vreun manual de la amortizoare treaba asta? sunt curios daca scrie undeva "oficial".
              eu din cate am mai vazut nimeni nu face acest lucru... chiar influenteaza?
              Nu stiam nici eu daca vreun producator prescrie treaba asta, dar daca tot ai intrebat, am cautat si am dat peste unul, aici. Nu zice sa o faci de 12 ori ca in tutorialul lui Cristi Streulea, zice doar de 3 ori, dar zice.

              Comment


              • #8
                Bieletele de directie le-ai inlocuit? Si la mine s-a auzit acel sunet si dupa inlocuirea lor a disparut!

                Comment


                • #9
                  La schimbarea amortizoarelor s-au inlocuit si flansele?
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am schimbat amortizoarele fata Monroe la un service autorizat dacia,dar nu mi-a facut amorsare exact cum este in filmuletul de mai sus,nici macar vorba de asa ceva,nu pot comenta.

                    Comment


                    • #11
                      Eu le-am amorsat in cateva gropi imediat cand am plecat din service.
                      Nu de la ele e zgomotul.
                      Au ramas pana acum: bieletele sau caseta.

                      Comment


                      • #12
                        Am schimbat basculele cu tot cu pivoti iar capetele de bara sunt MOOG schimbate in Decembrie.Referitor la caseta de directie nu cred ca asta e problema deoarece a fost verificata de doua ori inainte de a schimba amortizoarele.
                        DAR...am o intrebare.Ce distanta trebuie sa fie intre flansa de cauciuc din capatul amortizorului si oala amortizorului?Daca deschid capota si ma uit la capatul amortizorului vad ca intre oala si flansa cu piulita din capatul amortizorului e o distanta de aproximativ 13 mm.

                        Comment


                        • #13
                          distanta aia de care spui difera din cauza pozitie masinei pe drum.....
                          cat despre problema ta....eu pot sa iti dau un exp la mine, aveam si eu sunete dastea aiurea la gropizte ,denivelari si nu era sunet metalic ,iar problema a fost gasita la bucsele de pe bara de torsiune cat si la bielete antiruliu ce anterior fusesera schimbate dar au fost de proasta calitate si au fost din nou inlocuite cu altele mai bune.

                          Comment


                          • #14
                            Distanta aia difera functie de cat de virate/drepte sunt rotile fata.

                            Comment


                            • #15
                              Cum se pot verifica bucsele de la bara de torsiune si bieletele antiruliu?
                              Ce inseamna bielete antiruliu bune si bielete antiruliu proaste ?Ce producator te-a dezamagit sa stim si noi ce fel de piese sa nu cumparam!

                              Dar inainte de a schimba amortizoarele distanta era de doua ori mai mica.De ce?

                              Eu nu am schimbat bieletele antiruliu de cand am masina(0 km)iar acum am 95.000.
                              La fel si bucsele de pe bara de torsiune.Ce producator i-mi recomanzi?
                              Le pot schimba si eu singur sau trebuie sa merg iar la un service?

                              Am cumparat azi bieletele antiruliu si bucsile de la bara stabilizatoare.Sunt FEBI si sper sa fie de calitate.
                              Maine le schimb sa vad daca se rezolva problema.
                              Last edited by Cristian Toma; 2 September 2013, 19:27. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google