"Pompa De Inalta" De Golf 2 , In Logan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Pompa De Inalta" De Golf 2 , In Logan ?

    Salutare
    de ceva timp am o problema cu regulatorul de presiune.. Am tot intrebat in stanga si in dreapta ce se poate face *inafara de a inlocui pompa cu una tot delphi *nu mai spun parerea mea despre piesele facute de firma asta ... In fine . La un service , un mecanic imi spune solutia asta : "ia o pompa de golf 2 si monteaz-o , ca se potriveste" apoi l-am mai intrebat ce si cum trebuie facut. Pompa de golf e in cam acelasi mod cu pompa de pe logan , numai ca este putin mai umflata , ca sa o pot monta trebuie sai fac suporti. Pompa mea delphi cred ca a inceput sa macine rolele de aluminiu din interiorul ei , si toata pilitura aia mi-o trimite in cap la injectoare ... Am vreo 8 injectoare schimbate , toate luate noi ... Le-am schimbat , dar tot nu merge masina. Acum ... Am sa mai dau bani pe alte 4 injectoare ... Dar vreau sa stiu daca pot schimba pompa... Deci ...Daca a mai auzit cineva de chestia asta , sau a vazut , etc ... Va rog sa-mi spuneti...Macar sa stiu sa nu ma apuc aiurea de dezmembrat pe sub capota...Aaa si inca ceva ...Ce masina mai foloseste injectoare ca ale loganului ? ... Vreau sa le schimb si pe alea ... Ms anticipat pentru reply ... Sper sa ma poate ajuta cineva .. Noroc
    sigpicSa traiasca urile , si

  • #2
    Tu chiar ai o problema
    delphi intr-adevar nu-i vreun benchmark in industria auto; nu stiu daca merge pompa de golf, dar daca iei codul pompei si cauti pe net, s-ar putea sa gasesti masini ce folosesc aceeasi pompa.
    masina mai e in garantie? Daca da, sari pe aia din service, vocea clinetului, mail la mama lor, la renault in franta...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Nu sunt convins ca merge pompa de golf 2,pentru ca e in linie...Iar pe logan e pompa rotativa.Cea de pe golf lucreaza la 6 bari iar cea de pe logan la 1700.Cea de golf 2 e comandata mecanic,iar cea de logan electronic...Etc,etc...

      Comment


      • #4
        Nu cred ca pompa de logan face 1700 de bari cu motor electric (daca te refereai la altceva prin "comanda", imi cer scuze pt neintelegere). Dar da, sigur e rotativa, iar la golf2 e liniara. Corect...
        Last edited by Cristi_Xp; 20 January 2009, 11:27.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Ma refeream la faptul ca injectia la logal este comandata electronic;inclusiv pompa(am avut o data mufa de la accelerometru iesita si nu mi-a pornit masina sub nici o forma;am fost nevoit sa o duc la service)...Iar la golf 2 e mecanica;inclusiv distribuirea motorinei la injectoare se face din pompa de injectie....Nu stiu daca face 1700 bari dar asa am vazut intr-o emisiune tv(sau asa am retinut eu)

          Comment


          • #6
            Parca 1300 la logan si la ala cu i rosu e si mai mare...
            iar pompa de golf, are si distribuitorul mecanic, intr-adevar. Deci nu se potriveste.
            LE: uitasem, loganul are commonrail, golful, nu, de aia pompa de golf are distribuitor.
            Last edited by Seba; 9 August 2008, 10:56.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Multumesc pt reply-uri colegii...
              @gabriel -- intr-adevar injectia e electronica la logan , dar pompa de injectie * regulatorul de presiune nu stiu daca e electric. Aia are inauntru niste role care invart motorina pana ajunge la o anumita presiune , de acolo pleaca in distribuitor, apoi in injectoare, si injectoarele controleaza injectia ...Electric. In fine ...
              sa va spun acum ce are masina , ieri am dus-o la un mecanic.
              masinuta mea e sarita de la punct !! Asta mi-a spus el
              acum ..Va intreb eu pe voi : "stiu ca atunci cand sare de la punct ...Cu alte cuvinte ..Se da peste cap tot ce tine de motorina sau injectie nu ?
              puteti sa-mi spuneti va rog , in cazul acesta , ce trebuie schimbat si cam cat ar costa fiecare piesa ?! Va rog ... Multumesc anticipat
              sigpicSa traiasca urile , si

              Comment


              • #8
                Acel mecanic e de la un service autorizat ? Daca nu,pune-o pe tester.Eu nu cred ca e sarita de pe punct...Numai daca ai pornit-o trasa,sau i-ai schimbat chitul de distributie cu unul contrafacut...Altfel nu vad sa sara.Oricum,pompa de logan nu cred sa aiba o pozitie anume de montare pe distributie.Problema asta o aveau pompele in linie(de golf 2,aro,raba,etc)...Nu te mai lua dupa mecanici de ocazie ! Chiar si cei consacrati,dar care sunt in virsta,ar potea sa iti dea sfaturi eronate,pentru ca ei au lucrat cu masini vechi(cu pompe in linie)...Mai bine mergi la service !

                Comment


                • #9
                  Ms gabriel .... Chestia e ca am puso pe tester ... Si mi-a gasit cablaj la bujii , releu ars , si injectoare 1,2,3,4 ... Ia sters erorile astea memorate , si a iesit apoi numai cablaj bujii. Care intr-adevar dupa o verificare mai amanuntita ..... A iesit ca bujiile nu primeau curent , si am si un releu ars... Mecanicul la care am dus masina.... Nu prea cred ca e "autorizat" ).Eu totusi trag sa imi schimb pompa cu una liniara de golf 2. Asta *mecanicul , a zis ca se poate. Imi trebuie pompa de golf , rola intinzatoare, si mai nou a zis ca s-ar putea sa trebuiasca si un ax cu came.... Nush la ce i-ar trebuie ...Dar ... Fie.Pentru ca vreau sa scap de calculator, vreau tot mecanic. Daca resusesc sa schimb astea si sa mearga masina , un injector nu va mai costa 13 mil , va costa pana in 500 de mii , *pun de alea care le schimb numai di/euza... Nu am fost niciodata de-acord ca pe masini in sistem sa fie pus calculatoare care sa controleze sisteme critice .... Dar ..Na ... Lumea progreseaza .... Ce-i mecanic ..E sfant !!! ... O sa trag totusi in stanga si in dreapta , sa vad ... Poate reusesc sa fac modificarea asta....Urmeaza sa ma sune mecanicul sa mergem la cumparat piese in vreo 30 min... Daca imi reuseste .... Pun pe forum tot .... Piese, preturi ...Etc. Sa stie toti cum pot scapa de problema pompei si a injectoarelor , care evidentiaza diesel-ul .... Noroc
                  -----------------------
                  edit ... acum am vazut si partea in care imi spui de service .... scuza-ma , dar ..... mai bine nu )
                  cel putin nu in iasi .... numai hoti si mecanici nesimtiti si nepriceputi ...si etc ...de aia care isi dau cu parerea si nau nici o idee despre ce vorbesc ....
                  nu mai zic ca caremil *asa se cheama reprezentanta dacia in iasi ..... cel mai bine e de evitat ... chiar si pt cei care au garantie la masini . daca intelegi ce vreau sa spun .... cunosc majoritatea mecanicilor de acolo. si stiu cum "opereaza" ..... noroc
                  Last edited by DieselLGN; 11 August 2008, 13:17.
                  sigpicSa traiasca urile , si

                  Comment


                  • #10
                    La ce dracu vrei sa faci dintr-un motor de ultima generatie unul cu 20 si ceva de ani mai vechi si mai prost? Ca-s piesele mai ieftine ? Frateee...O sa fie primul logan pompe-duze sau tdi in loc de dci. Apropo, sa nu uiti sa-i schimbi si abtibildul de pe cur, sa fi tdi cu i rosu
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      )) nu voi uita sa schimb aia.Cat despre "motor de ultima generatie" ....Scuza-mi franceza, dar nu pot injura pe forum .Las sa dea lumea 13 mil pe un injector , eu am sa dau 600 de mii pe o diuza.Lasa sa dea lumea 20 mil pe o pompa, eu am sa dau pana intr-un milion pe o rola ...Si etc etc. Si pt ce... Perfomanta e aproape acceasi , poate nu o sa mai merg cu 160 km/h sa fac 4 orea pana la bucuresti, o sa merg cu 120 ... Si tot e bun. Plus sa nu cred ca putem compara toate astea electrice, cu cele mecanice *parerea mea, cum am spus si mai sus , mecanica ii sfanta.Ai citit mai sus cate injectoare NOI am schimbate ... Fa te rog un calcul la 13 mil bucata ....Pai mai puneam oleak si mai luam un motor "de ultima generatie" nu ? ...Dao`n colo..Ca imi vine sa urlu numai cat ma gandesc la diesel...Urmeaza cam in 2 ore sa programez masina la "operatie" ...Si iti spun apoi cum e ...Noroc
                      sigpicSa traiasca urile , si

                      Comment


                      • #12
                        Ca tehnologie, commonrail-ul e un secol inaintea tdi-ului. Fara suparare...
                        una e sa lucrezi cu rampa comuna, la 1700bari si alta e rampa pt fiecare cilindru cu distribuitor mecanic, la 500bari. Daca pompa aia de rahat ti-a facut praf doua seturi de injectoare, nu cred ca-i vina injectotului ca nu vrea sa functioneze cu pilitura de aluminiu. Eu zic ca esti unul din cele cateva cazuri cu probleme la pompa/injectoare, nicidecum o regula. Pacat ca ti s-au intamplat atatea necazuri, dar ce vrei tu acum sa faci e sa pui motor de 1300 cu carburator pe loganul 16v...Nu stiu daca asta e rezolvvarea la problema, dar poate fi o varianta. Cat despre "mecanica sfanta"...Ma abtin. Cum de multisor nu se mai fac masini care sa mearga 20 de ani, n-are rost sa faci un sistem de injectie fiabil dar mai putin performant pe o masina care are o durata de exploatare estimata de 6-7ani. Ma rog...Chiar sunt curios cum se face "operatia", cum merge masina dupa. Bafta la modificari! Si mai ales, bafta dupa, sa merga bine si sa scapi de probleme!
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          .... Hmm ..Ms pt "bafta" ..Dar am intampinat o problema dupa cum era de asteptat. Injectoarele clasice nu se potrivesc in chiuloasa .... Astea clasice , is pe filet , astealalte is prin presare , prinse intr-o clema de siguranta ... Pompa merge ..Numarul de dinti corespunde .... Acum sunt 2 variante ....Ori fac filet in chiloasa, ori trebuie sa re/setez injectoarele ... Sa se deschida la presiunea pompei ... Bineinteles ....Umblu la calculator .... Of of ...Numai probleme ... Brb cu reply
                          sigpicSa traiasca urile , si

                          Comment


                          • #14
                            Sa vad cum softezi ecu injectie sa-l inveti cu presiune scazuta in rampa. Iti trebuie resoftare custom, altfel o sa f...Ti motorul/turbina/egr-ul/catalizatorul. Sa vedem ce iese...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Si eu sunt curios.Desi sper din tot sufletul sa reusesti,ma cam indoiesc.Oricum daca reusesti,sa pui si ceva preturi...Sa ne facem o ideie.Oricum...Succes !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google