Da In Bot In Mers La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da In Bot In Mers La Rece

    Sper sa nu se supere adminii ca fac un nou thread insa chiar am nevoie de ajutor!
    Azi dimineata am mers cu masina la facultate si dupa un mers pe piatra cand am intrat in sosea motorul fiind rece nu i-am dat mai mult de 2.5k turatii si in timp ce se tura chiar la 1.5k dadea in bot dar din secunda in secunda...timp de 5 secunde apoi iar mergea normal 10-15 sec iar dadea...pana s-a incalzit la 2 linii dupaia nu mai facea probleme. Am mai patit si mai demult insa am crezut ca e de la filtrul de aer, l-am schimbat si mda nu mia facea chiar asa insa era vara acum insa face de te saturi...mentionez ca io am non-stop aer in conducte, am supapa de 8 in fata parei de amorsare( dau la amorsare pana se intareste in 10 secunde e la loc moale). un sfat ar fi de mare ajutor...

  • #2
    io am non-stop aer in conducte, am supapa de 8 in fata parei de amorsare( dau la amorsare pana se intareste in 10 secunde e la loc moale). un sfat ar fi de mare ajutor...
    iti dai seama io, ce de mizerie ai pe instalatie io, daca nici supapa de 8 nu mai tine?
    deci io, fa-ti o curatire a sistemului de alimentare

    Comment


    • #3
      mersi... am sa vad ce pot face...
      prima data nu stiam la ce te refereai cu acel "io" dupa aceea mi-am data seama... am gresit si eu nu se mai poate gresi in lumea asta?
      si daca ar fi mizerie...nu ar trage pompa nu? bun si atunci cum de nu mai tine supapa?
      sistemul de alimentare fiind pana la filtrul de motorina ma gandesc, conducta de la filtru la pompa e curata ca m-am uitat...filtru acela din rezervor, si conductele cele doua de pe sub masina?
      sunt mai nou in lumea loganului doar de un an si ceva...si nu prea am avut probleme pana acum si nu m-a prea interesat masina din punct de vedere al mecanicii...
      Mersi mult!!!

      Comment


      • #4
        Originally posted by txbodigan View Post
        Sper sa nu se supere adminii ca fac un nou thread insa chiar am nevoie de ajutor!
        Azi dimineata am mers cu masina la facultate si dupa un mers pe piatra cand am intrat in sosea motorul fiind rece nu i-am dat mai mult de 2.5k turatii si in timp ce se tura chiar la 1.5k dadea in bot dar din secunda in secunda...timp de 5 secunde apoi iar mergea normal 10-15 sec iar dadea...pana s-a incalzit la 2 linii dupaia nu mai facea probleme. Am mai patit si mai demult insa am crezut ca e de la filtrul de aer, l-am schimbat si mda nu mia facea chiar asa insa era vara acum insa face de te saturi...mentionez ca io am non-stop aer in conducte, am supapa de 8 in fata parei de amorsare( dau la amorsare pana se intareste in 10 secunde e la loc moale). un sfat ar fi de mare ajutor...
        Daca ai montat o supapa unisens suplimentara si tot se dezamorseaza sistemul de alimentare, probabil ca ori este de la filtrul de motorina(calitate slaba)ori ai probleme cu un O-ring de la o mufa de clipsare a connductei de motorina.Acestea sunt unele din probleme dar pot fi si altele:regulator presiune pompa inalta,debitmetru aer,valva EGR etc.

        Comment


        • #5
          iulius s.p. sa iti spun sincer face asa de cand am schimbat filtrul de motorina, am pus conductele dar nu le-am impuns la maxim pana peste acel inel de la filtru, am mers asa ceva timp si am vazut ca io nu am altceva inafar de aer pe conducte...dupa aceea le-am impins la locul potrivit... insa totusi am aer si acum si cum am mai zis da in nas la rece ca si cand nu s-ar alimenta...

          Comment


          • #6
            Originally posted by txbodigan View Post
            ....si daca ar fi mizerie...nu ar trage pompa nu? bun si atunci cum de nu mai tine supapa?
            sistemul de alimentare fiind pana la filtrul de motorina ma gandesc, conducta de la filtru la pompa e curata ca m-am uitat...filtru acela din rezervor, si conductele cele doua de pe sub masina?....
            -daca ar fi mizerie pompa iti trage si mizeria, nu te gindi ca acea mizerie o iei cu farasul, iar daca ar fi mizerie de ce ti-ar mai tine supapa? oare nu s-ar ancrasa?
            -sitemul de alimentare inseamna inseamna tot ce tine de alimentarea cu motorina. incepind de la rezervor si terminind cu injectoarele.
            -cine te-a "invatat" ca ai filtru in rezervor? gresit, nu ai! cine ti-a spus asa ceva bate cimpii rau de tot.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google