Martor Ulei Aprins 1.5dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Ulei Aprins 1.5dci

    sal.am un logan 1.5dci ,cand este motorul rece,la pornire martorul la ulei se stinge dupa aprox 10-15 sec.mentionez k am schimbat uleiul si filtrul si tot asa se intampla...care poate fi cauza?Va multumesc!

  • #2
    S-a intamplat dintr-o data? s-a marit timpul de stingere martor ulei treptat? Da si tu mai multe amanunte, ce ulei folosesti , ce filtru de ulei, intervalul la care faci schimbul de ulei.

    Comment


    • #3
      Se demontaeza sonda de ulei,se monteaza un manometru mecanic,se porneste motorul urmarindu-se valoarea presiunii.Daca presiunea urca foarte greu(0,7 bari,pragul de stingere a becului),se va lua masuri de verificare a pompei de ulei,la nevoie se inlocuieste. Nu ai precizat cum se manifesta,la relanty,cu motorul in regim termic...

      Comment


      • #4
        s a intamplat dintr o data,folosesc ulei elf 10w40,filtru original,dar sa fiu sincer am schimbat uleiul acum 2 zile km dupa 15000km

        se manifesta numai la pornire cand e motorul rece...cand e motorul cald se stinge normal...am verificat aseara si se stinge dupa aprox.1min
        Last edited by dimaginel; 21 November 2014, 12:34. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Eşti sigur că filtrul de ulei este original? De unde l-ai cumpărat?

          Până la lucruri mai delicate de verificat, experienţa m-a învăţat că întotdeauna trebuie să începi Checklist-ul cu cele mai simple.

          Comment


          • #6
            schimba doar filtru de ulei,sau mai vazut cazuri cand din cauza filtrului de ulei,facut pe vapor,sa se stinga becu mai greu,daca persista defectu,trebuie facuta o testare de presiune ulei
            „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

            Comment


            • #7
              se manifesta la fel si pana sa schimb filtrul si uleiul

              Comment


              • #8
                @dimaginel: Acum am văzut că topic-ul deschis de tine este în secţiunea de 1,5 dCi 75Cp. Motorul tău este chiar cel de 75Cp? Din ce an este maşina?

                P.S Te întreb acest lucru pentru că motorizarea de 75Cp presupune folosirea unui ulei special pentru DPF (filtru de particule), tip 5W30, norma Renault RN0720.

                Comment


                • #9
                  scuze,am tastat gresit,are 50kw adica 70cp

                  Comment


                  • #10
                    martor ulei

                    am rezolvat problema.era sonda d ulei.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by lenush64 View Post
                      Se demontaeza sonda de ulei,se monteaza un manometru mecanic,se porneste motorul urmarindu-se valoarea presiunii.
                      Ce simplu se verifica si se...,rezolva!

                      Comment


                      • #12
                        Da...multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dimaginel View Post
                          scuze,am tastat gresit,are 50kw adica 70cp
                          Rog frumos un moderator să mute topic-ul la secţiunea corespunzătoare.
                          Mulţumesc anticipat!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google