Culoare Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Culoare Ulei

    Zilele astea am verificat si eu nivelul uleiului si am descoperit ca are o culoare cam inchisa...Aproape negru, desi e schimbat de 5.000km (acum masina are cam 15.000). Cum pot sa imi dau seama daca mai e bun? Sa il mai schimb inca o data?

    Uleiul e un Mobil1 pt diesel... Presupun ca nu ar trebui sa faca figuri... Iar la revizie a fost schimbat (cum e si normal) si filtrul de ulei... Iar putin dupa schimbarea uleiului am facut si o remapare... Sa fie...

  • #2
    Asa se innegreste la diesel dupa cateva sute.

    Comment


    • #3
      La dizal uleiu se innegreste aproape imediat dupa ce ai facut schimbul (1000-2000km e de ajuns ca sa fie negru).
      Ce ai tu in motor e un ulei foarte bun (daca spui ca e M1), deci nu te mai gandi la culoarea uleiului.

      Comment


      • #4
        Multumesc de ajutor... M-ati scapat de o grija.

        Last edited by pisicutz; 29 August 2008, 12:32.

        Comment


        • #5
          De la remapare nu poate sa se innegreasca, n-are nici o treaba.
          Asa se innegreste el incepand de la 200-300 km dupa schimb.
          Si esti sigur ca ai Mobil1 si nu Mobil?
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            As tinde sa cred ca se innegreste cam la 10m dupa ce iesi de pe poarta service-ului dupa schimb de ulei. E foarte normal sa faca asa.

            Comment


            • #7
              E normal sa se faca negru pentru ca atunci cand faci schimbul de ulei nu poti sa scoti chiar tot uleiul din motor si cel care ramane il coloreaza aproape imediat si pe cel nou.
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • #8
                Uleul se murdareste cum pornesti motorul. Se umple de "funingine". Uleiul intra in contact direct cu gazele esapamentul in turbina. Iar esapamentul de diesel e plin de funingine. De la asta si culoarea neagra.

                nu e cum a zis un coleg mai sus ca se murdarete de la reminiscentele de la uleiul vechi. Daca ar fi asa la benzina de ce nu se murdareste uleiul noi de la cel vechi. In general uleiul se scurge tot trebuie lasta dpul de la baia de ueli cateva minute bune pt a se scurge tot. Dupa care se pune la loc, se schimba filtru lde ulei si se pune uleiul cel nou imaculat. Acesta in primele minute de functionare a motorului intra in contact cu esapamentul si de acolo se murdareste.

                totul este normal si nu este nici o problema. Doar sa nu uiti si sa schimbi uleiul si filtrul de ulei la timp cum scrie in cartea masinii.
                1.5 dc

                Comment


                • #9
                  Mda scuzele mele greseala de exprimare asa este dar si din cauza spusa de mine cel putin asa stiu eu nu bag mana in foc ca e si cauza asta.
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • #10
                    Pai nu baga, ca te arzi

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mae View Post
                      Uleul se murdareste cum pornesti motorul. Se umple de "funingine". Uleiul intra in contact direct cu gazele esapamentul in turbina. Iar esapamentul de diesel e plin de funingine. De la asta si culoarea neagra.

                      Cine ti-a spus tie ca uleiul intra in contact direct cu gazele de esapament din turbina. Pai daca ar fi asa ai ramane fara ulei in 10 secunedupa ce ai pornit motorul? Uleui are si proprietati de curatire de aceea se innegresete destul de repede.Uleuil nu are nici o legatura cu espamentul.
                      Last edited by Peter Pan; 6 October 2008, 21:02.

                      Comment


                      • #12
                        La dizal ai vana egr, care recircula gazele de esapament si le baga in motor...Acu e clar cum se innegreste uleiul?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am crezut ca este o problema asta dar m-am linistit acum.
                          ramasesem tamp cand am vazut ca la cateva zile de la revizie uleiul era la fel de negru ca cel pe care tocmai il schimbasem.
                          LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
                          CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

                          Comment


                          • #14
                            Uleiul la toate masinile cu motor diesel dupa cativa km se inegreste.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #15
                              Si la mine se inegreste, asa e la diesel

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google