S-a Oprit Motorul In Mers Si Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a Oprit Motorul In Mers Si Nu Mai Porneste

    Salut,

    Am creat acest thread pentru ca nu am gasit nicio situatie similara cu a mea pe forum.
    Am un logan diesel din 2007 si mi s-a oprit motorul in mers. Am tras pe dreapta si am incercat sa il repornesc. Parca da sa porneasca demarorul, dar se opreste. E ca si cum nu as mai avea baterie, dar bateria e noua.

    As fi banuit ca sunt duse periile de la demaror, dar nu ar fi trebuit sa se opreasca motorul in mers si ar fi trebuit sa reporneasca cand am tractat masina. Distributia nu cred si sper sa nu fie rupta pentru ca banuiesc ca s-ar fi blocat motorul.

    Am observat un senzor in dreapta motorului, pe un furtun gros (de apa banuiesc), ca un senzor fara sa fie conectat. E pur si simplu mufa atasata furtunului, fara a fi niciun cablu conectat in ea. Eu in prima faza am zis ca a iesit cablul din aceasta mufa, dar nu gasesc niciunul prin zona respectiva.

    Banuieste cineva despre ce senzor (sau altceva) vorbesc si daca e normal sa fie asa deconectat sau nu?
    Sau a mai fost cineva intr-o situatie asemanatoare si a gasit rezolvarea?

  • #2
    cati km are masina?

    Comment


    • #3
      110000 KM la bord, dar cred ca are cam 150000 KM pentru ca nu am cumparat-o noua si am reparat injectoarele prin 2011, iar cand a pus testerul mi-a spus kilometri reali.
      Last edited by 77sky; 11 March 2015, 23:34.

      Comment


      • #4
        Revin cu amanunte: am coborat acum la masina ca sa fac poze la mufa/senzorul respectiv pentru a fi mai clar si am incercat sa-i dau iar cheie. Acum face un carait cand dau la automat, nu prea stiu cum sa-l descriu, dar e clar ca nu se aude sa invarta demarorul motorul (stiu cum era cand nu-mi pornea din cauza injectoarelor sau ca si cum ar fi innecata)
        Am atasat si doua poze cu mufa/senzorul despre care am zis ca nu e conectat la niciun cablu.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Nu cumva ai facut supa de supape?Poate s-a rupt distributia.Cheama un frizer pardon un mecanic sau agat-o la cravata si mergi la un service.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            Se pare ca intr-adevar supa este gata. Distributia e rupta si asta era motivul. Acum sa vedem costurile de rigoare...
            Multumesc pentru raspuns.
            Last edited by 77sky; 11 March 2015, 23:34.

            Comment


            • #7
              Sorry ca am fost pocit la gura.Costurile is destul de mari.Se poate sa iesi mai ieftin cu un motor sh decat sa-l repari pe asta.Poate scapi ieftin .
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #8
                Asta este. O sa vad cat ma va duce. Foarte aiurea mi se pare ca sa rupt distributie originala la 50 si ceva de mii de km.

                Comment


                • #9
                  Esti sigur ca e distributia originala ?
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #10
                    nu prea as crede ca se poate rupe distributia originala , montata corect.
                    poate un injector dadea prea multa motorina si a facut aprindere prea puternica...
                    defapt esti sigur ? a desfacut o si a vazut cureaua cu dintii rupti ?
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #11
                      Cu siguranta este rupta distributia si supape indoite. La ce turatie s-a oprit ?

                      Daca s-a rupt distributia cand o duci la mecanic sa fie atent la pana de la pinionul axei cu came sa nu fie rupta. Ca daca e rupta si lasi pinionul asa la prima pornire o sa sara de la punc.

                      Sfatul meu este sa te duci intr-o reprezentanta sa faci o constatare si tot acolo sa o repari chiar daca aduci tu piesele din alta parte.
                      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                      Comment


                      • #12
                        Ai si tras-o dupa ce s-a oprit,ai mai dat si o cheie,sincer nu vreau sa ma gândesc cat te va costa reparația!

                        Comment


                        • #13
                          Eu am un mecanic cu care lucrez de aproape 10 ani si nu am avut probleme. Acum o sa o duc tot la el, desi va trebui sa o duc pana in Arges. E singurul pe care il cunosc, e ieftin (cel putin pt mine) si sunt sigur ca imi face treaba buna.
                          Cel mai probabil am supapele strambe si inca sper sa nu fie probleme si la alt ceva. O sa constatam cand desface motorul.

                          @prometheus, Costi-bc: eu am cumparat distributia respectiva si pe langa cutie de origine avea si stampila de origine pe ea. Mai mult nu as putea spune. Ideea e ca am desfacut putin capacul de plastic si am miscat de curea. E slaba si ar fi trebuit sa fie tensionata. Deci e clar ca e distributia rupta.

                          @sanduploiesti - da, am tras-o, am dat cheie, nu am stiut simptomele la distributie rupta. Asta e.
                          Last edited by nicusorproca; 12 March 2015, 12:21.

                          Comment


                          • #14
                            Cu siguranta iesi mai ieftin cu alt motor decat sa-l repari pe asta ...
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #15
                              Sper sa o repari cat mai ieftin!Bine ca ai un mecanic ieftin dar cumpara-i piese de origine.Nu înlocui motorul ca nu știi ce cumperi!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google