Probleme NoN-Stop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Eu n-am inteles ca cineva ar fi facut o analiza in laborator a motorinei.
    Se vorbea pur si simplu de o oarecare experienta; atat.
    E o simpla experienta din defectele aparute la numarul de intrari in service
    Din 100 masini venite cu pompele blocate, 95 erau de la petrom omv , 0 de la rompetrol iar restul din surse neesentiale

    Comment


    • #62
      Pe ce vă bazaţi afirmaţiile cum că motorina cea mai bună din România este cea de la Mol şi Rompetrol ?
      Eu am inteles; colegului trebuia sa-i spui asta.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #63
        Şi de unde ştiu eu că experienţa ta este mai bună decât experienţa mea ?!
        Vorbim din experienţă, dar concluziile pe care le tragem sunt unice şi fără echivoc, nu vrem să acceptam şi alte opinii, ci doar faptul că "Experienţa mea este cea mai bună, eu v-am spus că o să aveţi probleme" !

        P.S.
        Uităm (sau nu !) că în afara motorinei mai există o mulţime de factori care pot influenţa negativ comportamentul maşinii şi anume :
        - când s-au efectuat reviziile şi unde (cu tot respectul, dar sunt pline Service-urile de Dorei)
        - ce piese, consumabile s-au folosit ("am găsit eu mai ieftin la un prieten"!)
        - s-au respectat intervalele de revizii ( număr de kilometri, perioadă de timp)
        - maşina a beneficiat de o exploatare corectă, fără impresii de F1 sau alte sporturi cu motor
        - cealaltă extremă, subturarea motorului pentru un mers economic, la consum
        - alimentat numai de la pompă şi pe cât posibil de la staţii cu trafic mare de clienţi
        - cât de mult s-a circulat cu maşina cu becul de rezervă aprins
        - răcirea turbinei prin funcţionarea motorului la relanti preţ de 2-3 minute, mai ales dupa un drum mai lung
        - acordarea unei atenţii sporite filtrului de motorina (trebuie să realizeze filtrarea la 2 microni) şi filtrului de aer, poate cele mai importante consumabile la un Diesel
        - despre uleiul de motor nu mai amintesc, există pe acest forum un topic dedicat unde găsiţi tot felul de informaţii, important este să ştiţi să le selectaţi
        - baftă, nu râdeti, dar trebuie să ai şi un pic de noroc la o maşină, chiar nouă fiind ( dacă prinzi o maşină de nouă cu probleme, greu să o mai stabilizezi) sau cum spun americanii : "Să nu-ţi cumperi maşină facută lunea" !

        Tuturor, numai bine !

        Comment


        • #64
          Ba... da chiar sunteti culmea. Eu v-am zis din propria experienta. Nu ca e mai bine asa. Fiecare face cum vrea, dar eu asta am constatat si e pe bune.

          Comment


          • #65
            Ar mai fi câteva :
            - folosirea a tot felul de aditivii "minune"
            - evitarea efectului de "surge"
            "Turbo surge" are loc atunci când accelerezi puternic motorul de la o turaţie mică (apropiată de relanti) la o turaţie mult mai mare. Adică când îi "dai talpă" ... ! Efectul apare în special când cutia de viteze este pe o treaptă superioară, de exemplu atunci când îi dai talpă în treapta a 4-a, cu motorul aproape de turaţia de relanti şi cu sarcină mai mare (la deal, încărcare mare, multe persoane, cu remorcă, etc.). Turbo surge nu apare în trepte inferioare de viteză, de exemplu la plecarea de pe loc, din cauză că demultiplicarea efectuată de cutia de viteze asigură o sarcină mică motorului.

            Ce se întâmplă într-o asemenea situaţie: practic, turbina nu are timp să se rotească la fel de repede pe cât ies gazele de eşapament din motor, adică se îneacă şi nu mai produce nici un fel de supra-alimentare. Turbina se va comporta mai mult sau mai puţin ca un "dop" pe evacuare, de obicei în cazuri de genul ăsta se injectează mai mult combustibil pentru a compensa efortul cerut motorului de a accelera, arderile vor fi incomplete, se va genera o cantitate mai mare de funingine, care va ajunge în turbină, catalizator şi pe restul traseului de evacuare al motorului. La sarcini mai mari motorul chiar se poate opri.
            Turbina, pe lângă faptul că este supraîncălzită de gazele fierbinţi de evacuare, rotindu-se foarte încet nu se va putea răci, deoarece ea de obicei este răcită de uleiul care-i asigură şi ungerea, plus funinginea rezultată în cantitate mai mare asigură o reţetă sigură pentru defectarea turbinei, mai ales dacă "se dă talpă" în mod obişnuit ... !

            Dacă consideri că cele menţionate în cele două posturi nu sunt la fel de importante ca şi calitatea motorinei de altfel, eu nu mai am nimic de spus !

            Prea ne-am obişnuit să dăm vina numai pe motorina !

            Comment


            • #66
              Off

              FISA TEHNICA DE SIGURANTA SI SECURITATE
              MOTORINA Euro 5 (continut de sulf max. 10 mg/kg) EVO DIESEL si TEMPO PLUS EURO DIESEL

              1. Identificarea substantei. Societatea producatoare sau importatoare
              Identificarea produsului MOTORINA


              Societatea producatoare Producatori
              1. ROMPETROL RAFINARE SA
              DJ 226, km 23 Constanta
              2. Petrom SA - Membru OMV Group
              Com. Brazi, Jud. Prahova
              3. Petrotel Lukoil SA,Ploiesti jud. Prahova
              4. MOL RT Budapesta – import
              5. S.C. Oscar Downstream - Bucuresti Aditivat:
              MOL Romania PP SRL

              Mie imi da cu virgula, nu cred ca cei cativa ml de aditiv la 1l fac motorina MOL superioara celei de la Bedrom mai.

              Motoarele DCI ca orice motor diesel turbo sunt foarte sensibile la "CHESTIUNI MINORE" cum ar fi filtre de ulei si motorina, condens in rezervor ( de la mers cu rezervorul aproape gol iarna),piese (in special distributii) contrafacute, deci in general fix acolo unde romanului i se pare scump la reprezentanta si ia cu asalt magazinele de piese de la coltul strazii/vitan si dupa aia tipa ca e naspa motorul ca nu rezista jdemilioane de kilometrii.
              O revizie de DCI E5 costa la reprezentanta 900 RON filtre si placute numai, posibil dublu cea cu distributia.

              Comment


              • #67
                Eu ma apropii de 110 000km,alimentat numai de la petrom,nici un fel de problema la pompa de injectie,am pornit iarna asta in fiecare zi masina si a pornit foarte bine, am bateria cam slabuta dar ma scos din iarna,singura problema in cei 110 oookm am facut de 2 ori injectoarele,si asta din cauza a 2 filtre de motorina cumparate din reprezentanta cu defect din fabricatie,daca aveam noroc de filtre bune probabil nu aveam probleme cu injectoarele,filtru de motorina are rol de a filtra motorina fie ea si din honolulu,..daca este filtrata bine nu trebuie sa avem probleme cu injectia chiar daca este DELPHI.

                Comment


                • #68
                  salut tuturor spunetimi si mie va rog ce consum aveti pe masini cu mortorul asta de 75 de cai

                  Comment


                  • #69
                    Citeşte cu atenţie Jurnalul meu de bord unde vei găsi toate informaţiile pe care le cauţi despre motorul 1,5 dCi de 75 Cai Putere (poze, consumuri, revizii, consumabile, costuri) !

                    Comment


                    • #70
                      Buna seara
                      Am cumparat un logan dci 75cp euro 5 2011 si nu am carte de service.Poate cineva sa o posteze sau sa-mi spuna de unde pot procura una?
                      Si as mai avea o intrebare:este normal sa creasca turatia de la 600 la 900 cand pornesc aeroterma{temperatura indica 2 liniutze,nu conteaza dak aerul e pozitionat pe parbriz sau picioare}
                      Va multumesc.

                      Comment


                      • #71
                        Salutare, normal nu ar trebui sa iti creasca turatia motorului, temperatura ajunge vreodata la 4 liniute sau nu urca mai mult de 2, baga aer cald calumea ? se intampla cand pornesti aeroterma cu ac sau fara? de la prima treapta se viteza sau nu conteaza pe ce treapta merge , face la fel?

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by bogdan_07ge View Post
                          Si as mai avea o intrebare:este normal sa creasca turatia de la 600 la 900 cand pornesc aeroterma{temperatura indica 2 liniutze,nu conteaza dak aerul e pozitionat pe parbriz sau picioare}
                          Când afară este frig şi porneşti aeroterma este normal să-ţi crească turaţia motorului, deoarece la Diesel există o rezistenţă electrică montată pentru a încălzi aerul ce-l suflă în habitaclu.

                          Dacă eşti atent, atunci când porneşti aeroterma o să auzi două clanc-uri de sub bord, sunt cele două relee care comandă rezistenţa electrică de care îţi vorbeam.

                          Pe măsură ce motorul se încălzeşte (contează foarte mult şi temperatura exterioară), dar să zicem totuşi cam după o jumatate de oră, o să constaţi că şi turaţia motorului la relanti va reveni la normal.

                          Ce vrei să ştii despre carnetul de service, poate te pot ajuta !

                          Comment


                          • #73
                            la ce carte de service te referi ? carnet se service sau manual de service , eu am unul in format electronic pdf in caz ca te ajuta cu ceva, e destul de bun doar ca atunci cand vrei sa cauti ceva iti trebuie rabdare, daca ai nevoie de carnet de service... poate te ajuta colegu`.

                            http://we.tl/2aJxr1qjj4 , nu am reusit sa il pun direct pe site, daca il descarci de pe situ ala daca te ajuta cu ceva sa`mi spui .
                            Last edited by Toorop; 6 January 2014, 01:52. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Ampt View Post
                              ... o să constaţi că şi turaţia motorului la relanti va reveni la normal.
                              Erată : corect este ralanti !
                              Mea culpa !

                              Comment


                              • #75
                                Salut, acum cateva 3 luni am avut o problema la un logan diesel 2006 fara ac.. cu treptele de viteza de la aeroterma si anume nu mai mergeau 1,2si3 , am schimbat rezistenta termica de la acea piesa care se gaseste sub bord..ceva mai sus de contactorul de frana, am pus una de 216 grade si totul a revenit la normal pana acum cand nu a mai mers din nou.. am schimbato ieri din nou cu una identica si azi iar s-a ars, de precizat ar mai fi ca ieri pana am schimbat rezistenta masina a fost rulata fara acea piesa si cu aeroterma pe treapta a 4a penca se abureau geamurile si s-a ars siguranta de la tabloul de sigurante de 3 ori, mai exact sa topit putin... deci care ar fi problema? de ce se arde acea rezistenta termica... si mai ales de ce sare sigurnata de la tabloul de sigurnate daca aeroterma funcioneaza pe treapta 4? ce as avea de facut ? e un suct pe undeva.. sa fie periile de la aeroterma duse ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google