Curge Ulei Din Motor Garla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curge Ulei Din Motor Garla

    Salut,
    Masina e din 2011 si are 58.000 Km.
    A stat parcata vreo cinci zile, din care vreo doua au fost geroase. Astazi am vrut s-o mut vreo 4 metri si cand m-am dat jos am vazut ca de sub ea curgea ulei o gramada. In locul unde fusese parcata nu era nicio urma, apoi au inceput sa se vada picaturi pe masura ce masina s-a deplasat, iar acum curge ulei tare. Maine vreau sa ma uit sa vad ce a cedat, dar vroiam sa va rog sa-mi dati o idee la ce sa ma uit, ce este probabil sa fi crapat. Am sa pornesc de la filtru dar mai departe nu stiu. Mai sunt ceva tevi sensibile?

    Multumesc frumos si an nou cu bine.

    Adi

  • #2
    poate burduful planetarelor la iesirea din cutie, din motor nu are de unde sa curga asa decat daca i s-a desfacut busonul de golire al baii de ulei
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #3
      Asa cred si eu. Curge din cutia de viteze, pe la unul din simeringurile vreunei planetare.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Dar sa stiti ca a improscat destul de tare, pe elicea de la radiator si pana sus. Ca si cum uleiul ar fi sub presiune. O fi atata presiune in cutie in 3-4 metri cu viteza intaia?
        E ulei sigur.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ohamoha View Post
          Dar sa stiti ca a improscat destul de tare, pe elicea de la radiator si pana sus. Ca si cum uleiul ar fi sub presiune. O fi atata presiune in cutie in 3-4 metri cu viteza intaia?
          E ulei sigur.
          sall si La mulți ani la toți colegi !
          este posibil sa ai probleme cu circuitul servo directie ,daca spui ca ai ulei in zona aia ,verifica prin miscari de volan la maxim dreapta stanga si o sa auzi un zgomot (bazait ) si cu ocazia asta sigur o sa ramai si fara ulei in circuitul servo directie ,ca idee daca ai diesel fara aer conditionat verifica inainte sa pornesti motorul nivelul la ulei din vasul de deasupra radiatorului de racire daca ala este gol sau sub nivel ai conducta sparta ,furtun spart ,crapat sau orice alte scurgeri la servo directie in cazul asta numai porni ca ramai fara ulei in servo si distrugi pompa daca mergi fara ulei .

          Comment


          • #6
            sa nu fie antigel??
            f plauzibila si varianta de mai sus
            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

            Comment


            • #7
              Ştiu că la Dacia Duster au fost probleme de genul celei semnalate de tine. Cei din reprezentanţă au dat vina pe filtrul de ulei.
              În orice caz, până nu te convingi sigur de la ce este această scurgere pe care ai observat-o sub maşină, ar fi bine să nu mai porneşti deloc motorul.

              Comment


              • #8
                Verifica maine nivelul la ulei din motor, apoi te uiti in borcanasul de servo de langa radiator , te uiti la antigel in borcan, te uiti si la lichidul de frana si apoi te uiti si sub masina sa vezi de unde iti prelinge .....cel mai sigur e de la servo, verifica colierul de prindere cel din partea de jos, mai este si varianta cu cutia de viteze dar acest caz este mai izolat. Daca tu ne spui ca iti curge "ulei" sub masina noi de unde vrei sa stim ce ai tu acolo , poate pui si o poza cu motorul manjit de ulei si apoi sa ne putem da cu parerea. Din ce ne-ai relatat u aici noi nu avem cum sa te ajutam, e ca si cum ne-ai spune ca te doare maseaua si noi ar trebui sa ghicim care e!

                Comment


                • #9
                  filtru de ulei sau termoflotu,poate a cedat vreo garnitura
                  „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ohamoha View Post
                    Dar sa stiti ca a improscat destul de tare, pe elicea de la radiator si pana sus. Ca si cum uleiul ar fi sub presiune. O fi atata presiune in cutie in 3-4 metri cu viteza intaia?
                    E ulei sigur.
                    Daca nu spui de la început ca e ulei si prin compartimentul motor, noi nu avem cum sa ghicim.
                    Oricum, e irelevanta parerea oricui de aici pentru ca problema ta necesita clar, servisare
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      te uiti la garnitura de la filtrul de ulei ... daca pe acolo e curs...e nasol.

                      Comment


                      • #12
                        de ce e nasol? se duce da 10 lei si schimba filtrul...
                        dar sa nu fie si altceva cum s-a zis si mai sus... citeste si aici:
                        http://www.loganclub.ro/forum/curge_...ta-t31829.html
                        Last edited by sorin1983; 31 December 2014, 01:17.

                        Comment


                        • #13
                          As duce-o la service, dar e pe un deal, drum de acces prost in panta si plin de zapada. Cu lanturi nu e problema dar n-am cu ce s-o remorchez iar platforma nu poate ajunge. Trebuie sa gasesc alta modalitate de a o muta.

                          Am verificat joja azi dimineata si e ulei de motor. Baie e "goala". Am zis sa scot filtrul de aer sa vad ce e pe acolo, dar de doua ore ma chinui sa-l scot si n-am reusit mare lucru. Nu stiu cum naiba e prins ca nu iese afara. Am tot desfacut la el, dar langa radiator mai are niste prinderi. Una a iesit, nu stiu daca asa trebuie sa iasa sau s-a rupt.

                          Motorul s-a murdarit in partea stanga a masinii cum stai la volan, toata elicea de la radiator e murdara, si asta a imprastiat peste tot (in stanga). Sub filtrul de aer am mai vazut un filtru care este curat (o fi cel de motorina). Oricum in partea dreapta a motorului se pare ca n-a ajuns uleiul.

                          Filtrul de aer l-am scos. Sunt -15 si de aceea nu iesea. S-au rupt piciorusele oricum. Pe la filtrul de ulei sare. Ala de ziceam eu ca e curat. Am mai dat o cheie si s-a vazut. O sa-l schimb si gata sper.

                          Multumesc mult de sfaturi si scuze pentru descrierea incompleta.
                          An nou frumos va doresc.
                          Last edited by ohamoha; 31 December 2014, 11:58. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ohamoha View Post
                            Am verificat joja azi dimineata si e ulei de motor. Baie e "goala".

                            Sub filtrul de aer am mai vazut un filtru care este curat (o fi cel de motorina).

                            Am mai dat o cheie si s-a vazut. O sa-l schimb si gata sper.

                            An nou frumos va doresc.
                            Scuză-mă că te întreb, dar dacă ai văzut că nu mai ai gram de ulei pe jojă, de ce i-ai mai dat o cheie? Şi pe temperaturile extrem de scăzute înregistrate de dimineaţă (-15 grade Celsius)!

                            Filtrul de motorină nu aveai cum să-l vezi, deoarece este ascuns undeva în partea dreaptă jos (îţi ataşez două poze pentru exemplificare).

                            Mulţumim frumos pentru urări, la fel îţi dorim şi noi ţie!
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Am uitat sa scriu. Inainte sa mai dau o cheie am turnat ulei in motor, cat sa ma asigur ca de acolo este problema.

                              Garnitura de la filtrul de ulei era rupta. Am pus alt filtru si am completat cu ulei nou cate putin. Am mai oprit si pornit motorul de cateva ori si totul pare in regula. Am gasit la cineva o cheie de filtru si l-am strans cum trebuie.

                              Multumesc inca o data pentru sfaturi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google