Turatie Mai Mare La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie Mai Mare La Relanti

    Fenomenul este urmatorul. masina se misca incet pana aproape sa se opreasca ( dar inca se misca) nu este bagata in nici o viteaza, turatia motorului este mai ridicata decat valoarea la relanti. turatia sta pe la 900- 950. in momentul in care masina s-a oprit de tot atunci scade si turatia ajungand la turatia de relanti. care este cauza?

    eu cred ca ar trebui ca turatia sa ajunga la relanti daca nu mai e bagata in viteza. am tinut si ambreiajul apasat si tot asa se intampla? e normal?
    1.5 dc

  • #2
    Sigurat ca asa trebuie sa faca si nu are nimic.

    Comment


    • #3
      vrei sa zici ca masina iti ramane turata desi este pe liber? pana in momentul in care se opreste de tot? e de la benzina
      sigpicMy ride

      Comment


      • #4
        Are dizal.

        Comment


        • #5
          si totusi, n-ar trebui sa cada in ralanti cand o scoti di viteza si lasi piciorul de pe gaz? ma gandesc ca da. nu pot sa dau insa un raspuns clar, ca nu ma pricep prea bine la dizale.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Se poate intampla si din cauza caldurii dar asta se intampla cca 2--4 secunde de cand nu o mai accelerezi, mi sa intamplat si mie de cateva ori si pe cine am intrebat asta mi-a zis in principiu fara o analiza mai amanuntita
            Viteza ucide !!!

            Comment


            • #7
              Exact asa imi face si mie cand ma apropi de semafor, cand s-a oprit masina turatia revine la normal. Dar mie imi face cand am ac-ul pornit si imi ramane pe la 1200 rpm. Eu zic ca e normal, dar nici nu am stat sa-mi bat capul cu treaba asta...

              P.S. Eu am benzinar.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Cand este AC-ul pornit chiar daca moturul e cald, relanti-ul nu mai este sub 700 rot/min ci este undeva intre 900 si 950 rot/min ca sa asigure functionarea normala a compresorului de freon.
                Daca are AC-ul oprit este posibil sa aiba un contact rezidual care sa dea in UCE informatia de AC pornit.
                sigpic
                Ambition 1.5 dc

                Comment


                • #9
                  ecu injectie nu se bazeaza numai pe acel contact din bord. ala e o cerere, nu o confirmare a faptului ca merge compresorul. sunt mai multe variabile care concura la statusul de "a/c on". dar nu zic ca nu se poate ca vreun senzor sa trimita ceva date aiurea...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Da tati, sunt perfect de acord cu tine. Stiu despre ce vorbesti, dar te asigur ca si eu stiu despre ce vorbesc.

                    Ideea e ca sunt la al doilea lighean si exact la fel facea si ala...
                    Last edited by vitriol; 6 July 2009, 16:50.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      eu am dci de 70 cp si face acelasi lucru,sta pe la 950 rtm ba chiar mai are si momente cand sare si de 1000 iar cand sunt perfect oprit coboara la 850.Face asa de noua nu stiu daca e normal si nici nu am intrebat pe nimeni de chestia asta.

                      Comment


                      • #12
                        acest fenomen este fara fara ac pornit. . sa zic sta cam cu 100 -150 de ture mai mult decat la relantii.
                        1.5 dc

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mae View Post
                          acest fenomen este fara fara ac pornit. . sa zic sta cam cu 100 -150 de ture mai mult decat la relantii.



                          ce fel de vreme'...cald...rece ?


                          ma gandesc sa fie de la temperaturi ridicate'...daca nu nu stiu ce poate sa aiba'.....dute cu ea la service' )

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mae View Post
                            Fenomenul este urmatorul. masina se misca incet pana aproape sa se opreasca ( dar inca se misca) nu este bagata in nici o viteaza, turatia motorului este mai ridicata decat valoarea la relanti. turatia sta pe la 900- 950. in momentul in care masina s-a oprit de tot atunci scade si turatia ajungand la turatia de relanti. care este cauza?

                            eu cred ca ar trebui ca turatia sa ajunga la relanti daca nu mai e bagata in viteza. am tinut si ambreiajul apasat si tot asa se intampla? e normal?
                            e foarte normal ...de ce? ia ghici...masina daca nu e oprita rotile se invart,printr-un senzor care cred ca e in cutia de viteza transmite calculatorului sa tina turata masina pt ca pompa vacuum sa tina in tensiune pompa frana,incearca sa faci testul asta pe diferite viteze si ai sa vezi ca o sa ai diferite turatii,de ce?..pt o franare mai eficienta..incearca sa opresti motorul in mers scoasa din viteza pe diferite viteze din nou si pune frana vei avea frana prima pedala dar nu la fel de eficienta ca si cand ai avea motorul pornit,a doua iti garantez ca nu vei mai avea frana...nu incerca proba asta in trafic,incearca undeva unde esti tu numai tu
                            @seba-zic bine cea ce am scris...logic
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești ├«ntreaga lume!

                            Comment


                            • #15
                              pare logic ce zici tu.

                              eu ma gandeam la altceva.. ca practic prin cutie pe acolo sunt frecari chiar daca nu este nici o viteza si se motorul este antrenat si astfel sta la o turatie mai mare. adica e inversul ca atunci cand motorul este pornit si masina ridicata pe cric(la o roate motoare) desii nu este bagata nici o viteaza totusi roata ridicata se va invarteste. si ma gandesc ca e fenomenul invers.
                              Last edited by mae; 31 August 2009, 14:55.
                              1.5 dc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google