vreau sa imi iau logan... need help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    da si eu cred asa ca doar corespund seriile de pe masina cu cele de pe factura de la comanda
    Last edited by SoNyKeL; 5 December 2007, 00:35.

    sigpic

    Comment


    • #62
      Gata fratilor am facut comanda si am si platit pentru un logan kiss fm 1.5 dci 85 cp (rosu :P). Livrarea este pe 17 ianuarie ... asta inseamna cu 2 zile dupa ce dau a doua oara pentru carnet ... sper sa fie un semn si mai ales unul bun.
      For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

      Comment


      • #63
        se pare ca se inmulteste familia....numai bine baieti sa va bucurati de ele si fara incidente....sigur isi merita toti banii....
        JUST ME.....30-rdd......

        Comment


        • #64
          Eram hotarat sa-mi iau HYUNDAI ACCENT pe benzina cu motor de 1,6.Bine ca m-am uitat pe forumul lor! Numai nemultumiri... Prea putini oameni satisfacuti de masina asta! Multe probleme la directie,la amortizoare,service-uri de proasta calitate,etc. M-ar tenta un Logan 1,6 16V,mai ales ca s-a si schimbat la fata. Trage mult mai bine decat cel de 1,6 simplu? Multam!

          Comment


          • #65
            Da, motorul de 1,6 16v e mai puternic si consumul e mai mic ca la 1,6 8v.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #66
              @wolfram: trage mai bine, dar sa nu te astepti la bmw vs daca berlina...Sunt cel putin 15, daca nu chiar 18cai in plus, pt ca 16v are aia 105CP, pe cand 8v are doar 87, nu 90 cum declara dacia (chiar ei spun ca are 64kw, deci 87, nu 90cp) si se simt. Binisor
              consumul e mai mic numai dupa cifrele din pliante sau site-ul lor, ca 16v-ul papa ceva mai mult. Chiar si pe comp de bord, la aceeasi viteza, daca mergi sub 120-130km/h, 8v e cu 0,1-0,2 mai economic. In oras, cam tot aia e diferenta, 0,2-0,3 mai mult la 16v.
              ce-am spus acum sunt observatiile personale, ale unuia care-am avut 8v si acum am 16v. Nu-i litera de lege, sunt doar impresii.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #67
                La acelasi stil de condus, consumul ar fi trebuit sa fie mai mic, cu 0,1-0,2 l/100 km datorita amestecului carburant mai bun.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #68
                  Pai parca si in oferta scrie un consum mai mic pt 16 v fata de 8v. Performantele cresc prin cresterea randamentului motorului. Intra si ies mai usor gazele.

                  dar aici e doar pentru dci nu stiu de ce se discuta de benzinare
                  Last edited by mae; 12 August 2008, 09:10.
                  1.5 dc

                  Comment


                  • #69
                    Nu e doar pt dci, e pt toate motorizarile.

                    Comment


                    • #70
                      @mae: N-au nici o treaba gazele de esapament cu asta. Ci amestecul aer-combustibil e mai bun, de aia consumul e mai scazut.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #71
                        Eu zic ca are foarte mare importanta cat de repede/ sua cat de usor ies si intra gazele in cilindru. De ce crezi ca au aparut asazisii serpisori pentru masinile tunate. Acele tevi au o forma si nuste diametre marite pentru a facilita evacuarea. Nu cred ca amestecul este mult diferit. Pai de ce nu fac acelasi ameste si pe 16 8v ca si pe 16 16v??? Daca zici ca amestecul face diferenta. Se consum destul de multa energie intr-un motor cu admisia mai ales pt motoarele aspirate si tot asa destula energie se duce pe evacuare la impinsul gazelor pentru a iesi din cilindru.
                        1.5 dc

                        Comment


                        • #72
                          Din nou aberatii... ( si ai mai zis niste aberatii pe alt thread, fara nici un fel de suparare).
                          "Se consum destul de multa energie intr-un motor cu admisia mai ales pt motoarele aspirate si tot asa destula energie se duce pe evacuare la impinsul gazelor pentru a iesi din cilindru" ..... Ce ai vrut sa zici prin aceasta afirmatie?
                          Celelalte sunt balarii de-a dreptul.
                          Ai idee cam care ar trebui sa fie amestecul benzina-aer intr-un motor otto?
                          Cum functioneaza acele valve, si rolul lor?

                          Comment


                          • #73
                            14,8/1 din cate stiu . Si cu cat amestecul este mai omogen (chiar rezultatul supapei de admisie in plus de la 16V) cu atat randamentul e mai bun. Aia in plus de la evacuare este pentru echilibru cred, pentru ca se poate pune doar una dar mai mare.
                            Last edited by Cristi_LCD; 4 September 2008, 12:46.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #74
                              Poate ca vorbesc eu asa in doua dodii dar ce zic nu sunt chiar prostii. Daca vrei sa vorbim pur "stiintific" in termeni "tehnici mecano-fizici"

                              bilantul energetic la unui motor termic intr-un ciclu o sa te surprinda. 45 % din energia consumata este doar pentru evacuarea gazelor si doar 35% din energia ajunge efectiva la arborele cotit. Iar restul care sunt vor 20% se duce pe frecari interne, si caldura cedata peretilor cilindrilor, apei si uleiului. (asta in mare)

                              prin dublarea numarului de supape pe un cilindru incearca sa micsoreze energia consumata pe evacuare, acea valaore de 45% catre 40% si acei 5% sa fie transferati la arborele cotit.

                              raspunsul la intrebarea ta este: amestecul ar trebui sa fie omogen cum bine a zis cristi_LCD
                              1.5 dc

                              Comment


                              • #75
                                Poti pune si 100 de supape, daca diametrul de alezaj al gurii de evacuare din chiulasa e acelasi, intre 8v si 100v n-o sa fie diferente. Punctul cel mai stramt de pe traseu dicteaza viteza si presiunea gazelor din capul pistonului si pana la acea gatuire.
                                stiai ca o marire cu 2mm in diametru a evacuarii unui motor aspirat muta cuplul maxim cu 500-800rpm mai sus si scade cuplul pe turatii mici, iar invers, o gatuire cu 2mm a evacuari muta cuplul maxim mai devreme, in schimb pierzi din puterea maxima la capat de turometru? De ce oare? Din cauza vitezei de iesire a gazelor si a contrapresiunii din evacuare. Fa evacuare directa si-o sa obtii o drujba de logan cu cuplu la 5500rpm si putere maxima la 6000. Adica un motor numa bun de cosit fanul prin livada...
                                as vrea sa vad si eu benzinarul ala cu randament de 35%. Ma refer la un aspirat.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google