Provenienta motor 1,5 dci 85cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Provenienta motor 1,5 dci 85cp

    Am tot citit pe posturi dar n-am gasit un raspuns clar cu privire la provenienta motorului de logan de 1,5 85 cp( unii spun ca e din spania ,altii spun ca e din turcia ,altii ca e din franta s.a.m.d.)asa ca as vrea o lamurire de la niste persoane calificate.
    UNDE SE FABRICA MOTORUL DIESEL DE 1,5 85 CP?
    modelul meu de logan e din februarie 2008 si are MOTORUL conform cartii de identitate TIPUL K9K-87 si SERIA D020769.
    Va multumesc anticipat pentru lamuriri.

  • #2
    chiar conteaza de unde este? - turcii au ingineri buni, unii chiar sunt mai buni decat cei de la noi - muncitorii de rand sunt mai seriosi decat ai nostrii - deci nu ar trebui sa ai emotii - cu alte cuvinte motoarele de Renault sunt concepute pt a merge 500.000 km fara a face nici un set motor (nici o garantie - probabil la 1000 bucati 10 pot sa pice mai devreme - dar foarte improbabil).

    Comment


    • #3
      citisem undeva intr-un articol ca se fabrica in Spania.
      Kiss Fm Gris Platine DC

      Comment


      • #4
        In Laponia de catre Mos Craciun.
        Are relevanta asa de mare tara de origine?

        Comment


        • #5
          Se fabrica in Spania, la Valladolid, la fabrica Motores.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Cezar View Post
            In Laponia de catre Mos Craciun.
            Are relevanta asa de mare tara de origine?
            Eu cred ca da.Gindeste-te la primele dacii care au aparut in 1970,toate care au venit din franta erau mult mai bune calitativ fata de urmatoarele fabricate in romania.Am avut ocazia sa intilnesc o astfel de masina cu ceva ani in urma fabricata in 1970 care inca mergea si nu avusese nici o reparatie la motor.

            Comment


            • #7
              Pt ca inainte controlul calitatii la romani era frectie la picior de lemn...Intreaba-l pe nea Gigel, ce-i aia ISO9001, sau alte standarde ale calitatii.
              Pana una alta, toate au niste standarde ce trebuiesc indeplinite in anumite limite.

              Comment


              • #8
                Cum zicea si cineva mai sus motoarele dci care echipeaza gama renault/dacia poate chiar si nissan se fabrica in Spania, la Valladolid, la fabrica Motores.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by renegade View Post
                  chiar conteaza de unde este? - turcii au ingineri buni, unii chiar sunt mai buni decat cei de la noi - muncitorii de rand sunt mai seriosi decat ai nostrii - .................................................. ........motoarele de Renault sunt concepute pt a merge 500.000 km fara a face nici un set motor (nici o garantie - probabil la 1000 bucati 10 pot sa pice mai devreme - dar foarte improbabil).
                  Da?
                  De unde stii ca turcii au unii ingineri chiar mai buni decat ai nostri si ca muncitorii sunt mai seriosi decat ai nostri?
                  Au salar mai fain decat romanu?
                  Si unde scrie ca motoru Renault e conceput sa mearga 500000 km fara stres?
                  Deci la 1000 bucati, 10 bucati mai pot sa dea cu virgula...


                  PS: Cezar - du-te sa vezi cum se respecta la noi sistemul calitatii, prin firmele astea mari romano-japoneze, romano-germane etc etc (adica cap de neamt si mana de roman+sef de sectie).
                  Treaba se face ca la carte cat sta delegatia germana, japoneza etc in tara, apoi se mareste productia...
                  Daca exista un ISO 9001 etc intr-o firma, asta nu inseamna si rezulta ca ala e si respectat si aplicat ca atare, ohooo, departe treaba asta.

                  Nici turcii, nici bulgarii si care mai suntem amarati p-aci , nu sunt mai rasariti ca noi.
                  Ei se fac ca ne platesc, noi ne facem ca muncim, si ca cica muncim bine.
                  Parol ca pt un venit substantial ar munci si romanu si turcu si bulgaru cum trebuie (vezi ce buni suntem pe dincolo).
                  Pana atunci mucles, stie si muncitorul, stie si angajatoru neamt/francez treaba asta.
                  Un Renault facut la turci, n-o sa fie niciodata vandut la francezi.
                  Last edited by Octavian; 7 November 2009, 19:08.

                  Comment


                  • #10
                    Octavian_31 e chiar necesar sa stau sa-ti explic teoria chibritului? Iesi afara din tara cu directia Turcia - vezi cum e acolo comparativ cu noi, mergi la o firma care colaboreaza cu turcii si ai sa observi anumite chestii - cum ar fi sinceritate, punctualitate, SERIOZITATE (ceea ce la noi nu observi). Cu alte cuvinte mai circula prin lume - no offense - De buni ce-s turcii Istanbul e jumate din ROMANIA ca populatie.

                    Comment


                    • #11
                      Daaa, bun argument colega - sa mai circul prin lume. Stau rau cu benzina
                      Seriosi al drac turcii astia, se vede treaba asta mai in toate produsele provenite de la ei...

                      Comment


                      • #12
                        Eram doar curios atata tot (pentru unii se pare ca am dat cu paru')Eu vorbeam serios si ii invit pe cei care adauga "comentarii inteligente" gen "laponia si alte basme"(tind sa cred ca inca nu-s maturi,sau ma rog sunt scurtcircuiati la un anumit nivel,deci mai mult nu ai ce sa ceri de la ei)sa se abtina de la aceste comentarii si sa-si vada de treaba ca nu i-a fortat nimeni sa dea un raspuns pe acest thread.Deci aviz amatorilor!!!
                        Cat despre locatia unde sunt fabricate anumite componente in speta motorul acesta, si eu tind sa cred ca are o oarecare importanta si lucrul acesta.Nu-i tot una sa il faci acasa cu inginerii tai ( Franta )si sa-l faci in alta parte cu alti oameni care vorba unui coleg de mai sus atata timp cat e "delegatia" e prezenta totul merge struna .Nu vreau sa spun ca anumite popoare nu-s meseriasi ,dar vedem foarte bine ca azi totul se invarte in jurul banului ,si se aplica foarte bine principiul marfa multa dar de o calitate indoielnica.Ce i-a oprit oare pe francezi sa puna si pe logan un motor spre exemplu fabricat in Franta?Una e sa-l construiesti acasa si alta e sa-l faci sub licenta in alta parte.

                        Comment


                        • #13
                          Ei na, acum nu om avea voie sa mai glumim....Ce atata aviz amatorilor, ne mai descretim fruntile si noi pe alocuri.
                          Deci, daca nu se face in Laponia de catre Mos Craciun, eu ma supar

                          Comment


                          • #14
                            Motoarele K9K (diesel ) sunt facute la fabrica de la OYAK , Turcia.

                            Comment


                            • #15
                              diesel-ul in spania si benzinarul in turcia
                              ubi concordia ibi victoria

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google