Logan1.5 Dci 85 Cp Kiss...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by thed3vil View Post
    confirm si eu cele spuse de lau.acelasi "iiiii" il am si eu daca bag picioru violent in ea.se incalzeste motoru iar sunetu ala e de la EGR.poane ne inselam insa acolo ma duc cu gandu.daca asculti mai atent se aude si un tacanit zici ca sunt de tacheti cand urci cu ea in ture
    Exact cu aceeasi problema ma confrunt si eu,si inca nu gasesc o explicatie.Poate ne ajuta colegii

    Comment


    • #17
      Originally posted by iulian29 View Post
      am spus ca se aude un iiiiiiiiiiiiiii 1-2 secunde, am observat ca nu este mereu la aceeasi turatie.....il aud cateodata sub 2000 sa zic 1900 turatii, alta data la 2000, dar si peste 2000....l-am auzit si la 2 500.....
      Acel tiuit se aude si dupa ce opresti motorul, cam 10-20 secunde? Ca la mine acel tiuit se aude si dupa ce opresc motorul. Daca am fost la drum lung, tine mai mult si daca am facut un drum mai scurt, tine mai putin. Se pare ca este de la acel EGR, cu zicea si @lau.
      sigpic

      Comment


      • #18
        1.5 dci 70HP
        Acel tiuit(iiiiiiii) se aude si la mine in orice treapta de viteza as fi, dar intotdeauna cand motorul este turat la aprox. 2500 de turatii.Daca o tine turata la 2500 de ture se aude permanent.
        sigpic

        Comment


        • #19
          si la mine se auzea tot in jur de 1900-2000 rpm,dar mai in iarna .de cind s-a incalzit nu se mai aude.acum 1 luna am curatat egr-ul,nu era depusa calamina decit f.putina,dar nu cred sa fie de la el.

          Comment


          • #20
            la mine nu se aude nimik,totul e sa schimbi in turati mai mari,adica undeva cam pe la 2500 de ture,sunt alti care schimba la 2000,de ex prieteni de ai mei,merg la consum dar defapt strici motoru cu timpu asa,iar in legatura cu relantiu asa im face si mie motoru

            Comment


            • #21
              Nu e nimic grav, incercati sa numai mergeti ca bosorogi cu masina si mai schimbati in limitare treapta II macar odata/luna.

              Comment


              • #22
                am si eu 1 intrebare, turbina la ce turatie intra in functioune ? la a mea dci/85 nu-mi dau sema nici dupa cum trage nici ca zgomot, am mers cu un megane dci de 110cp si la 2100 turatii parca atunci cand intra turbina se simtea un zvac destul de consistent + zgomotul turbinei !
                logan 1,5'DCI /85cp.

                Comment


                • #23
                  turbina functioneaza cat timp e pornit si motorul . Cuplul maxim e la 1900 rpm, cam acolo al trebui sa simti acel zvac.

                  Comment


                  • #24
                    eu il simt cam pe la 2200 de ture,fi mai atent ca o sa il simti si tu.cu cat e mai mare motoru il simti mai bine

                    Comment


                    • #25
                      Intrebare

                      iulian29 se mai aude TIUITUL ?
                      Ai descoperit de la ce e

                      Comment


                      • #26
                        Daca nu s-a auzit de noua, nu au cum sa iti spuna ca e ceva normal. Eu nu am tiuitul asta.
                        Incearca sa nu mergi subturat si nu incerca sa scoti recorduri la consum. Risti sa deteriorezi cu depuneri, turbina si injectoarele.
                        Motorina nu e atat de pura cum e benzina.
                        Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google