Curea De Distributie Rupta Logan 1,5dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curea De Distributie Rupta Logan 1,5dci

    dupa 35000 km cureaua de distributie s-a rupt ! am planat chiuloasa ,am rectificat scaunele de la supape ,am skimbat axa cu came , insa dupa ce am pornit motorul se aude de parca ar fi un tractor si nu mai are viata de inainte ! VA ROG UN SFAT,O SUGESTIE !

    mentionez ca loganul in cauza este al socrului meu !
    Last edited by georgesialin; 6 November 2010, 14:06. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    ai planat chiulasa? adica ai taiat din ea? ai marit compresia in cazul asta ... nu mai are cum sa emarga ca inainte, iti trebe alta presiune in turbo si alt soft

    valvele le-ai schimbat? pinionul de la distributie cum era? (cel de la axa)?

    diselu ma depaseste, sa isi dea cu parerea si specialistii in motorinare

    dar intreabarea cea mai adevarata ... cum s-a rupt?
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      am planat chiuloasa la un centru specializat (cica asa trebuie) , valvele nu le-am schimbat cs nu erta necesar , pinionul l-am schimbat caci se rupsese pana . S-A RUPT IN MERS !

      Comment


      • #4
        era in garantie ...sau este luata la mana a 2!!!?? sa rupt la 35.oookm dupa ce sa schimbat la 4 ani sau 60 mii km? am un diesel si ma apropii de 35 mii ...ma ingrijorez

        Comment


        • #5
          din ce an este masina???

          Comment


          • #6
            Mai bine mergeai si cumparai un motor de la dezmembrari dar nici acum nu este tarziu.

            Comment


            • #7
              an 2008 ! CUREAUA A FOST NOUA ! AM CUMPARAT-O DE LA UN MAGAZIN DE CARTIER !AM MONTAT-O EU SI SOCRUL MEU!A FST SCHIMBATA LA 6OOOO KM!

              Comment


              • #8
                Ori cureaua nu a fost ok, ori montajul nu a fost corect facut.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Perfect adevarat. Eu cred ca mai repede a fost de la montaj. Se poate sa nu fi intins corect cureaua.

                  Comment


                  • #10
                    de asta sunt eu adeptul mersului la service!

                    Comment


                    • #11
                      putin AJUTOR VA ROOOOG !!!!!!!! O idee !De ce face zgomotul acela urat ! De ce nu mai trage atat de bine !

                      Comment


                      • #12
                        daca ai planat chiuloasa,evident ai micsorat camera de ardere,marind compresia,trebuie sa mergi la un service care stie cum sa regleze prin calculator debitul de benzina/gaz,aici trebuie sa stii cat ti-a luat din chiuloasa,0,00x mm.,pt ca acest calcul trebuie bagat in calculator,ca el sa calculeze debitul in cazul tau al benzinei/gaz...sper ca nu am gresit in ce am spus,daca da astept scatoalcele
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #13
                          AGENTUL NYT, e vorba de 1,5 dci.
                          Da, asa cred si eu trebuie un update la soft.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by georgesialin View Post
                            an 2008 ! CUREAUA A FOST NOUA ! AM CUMPARAT-O DE LA UN MAGAZIN DE CARTIER !AM MONTAT-O EU SI SOCRUL MEU!A FST SCHIMBATA LA 6OOOO KM!
                            Cum zicea cineva mai sus, ori nu a fost montata cum trebuie cureaua, ori a fost de calitate proasta.
                            De asta e bine la chestii de astea sa nu va zgarciti si sa cumparati curele de origine Gates.

                            Comment


                            • #15
                              planatu din chiulasa nu inseamna neaparat marit de compresie . Ca se ia foarte foarte putin , doar ca sa se indrepte suprafata chiulasei .Ce mi se pare mie ciudat e de ce nu ai nicio supapa stramba daca s-a rupt cureaua , rar se intampla de astea , deci parerea mea e ca ar trebui sa vezi ce compresie ai pe fiecare piston ca sa fii totusi sigur ca nu s-a strambat nimic.
                              Last edited by Cristi_Xp; 7 November 2010, 21:32.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google