motorul de 1.5 dci 85 cp trage mai bine decat 1.6 si 1.6 16v???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    faci si cu 1.6 8v 85`ul la deal. numa trebuie sa ii dai ture la 1.6
    sigpic

    Comment


    • #32
      Razzvan eu ma ocup k omoratu masinilor prin oras de vreo 1 an si am stiut sa conduc si sa schimb toate treptele la cuplu max al masini.ideea e ca nu cp te ajuta in coasta ci cuplu si cum diselul are intotdeauna cuplu max jos va face in panta orice benzina. si cu retrogradarea treptei pana ii dai u 2 sau 3 el deja a fugit de langa u. da benzina face diselul la linie sau drum intins poate dar nu in panta

      Comment


      • #33
        eu imi mentin parerea ca il face si in panta !
        Mereu superiori unui sat cu caini si oi

        Comment


        • #34
          Acum ma bag si eu hop top....singur duel in care un dci este castigator LA REPRIZE in tr.IV 60-100 si in tr.V 80-120 CASTIGATOR ... DCI... in rest in rampa ,panta,deal,urcus si la vale, alea 16 valve au intaietate

          Comment


          • #35
            nush voi tot dati cu cuplu la diesel , da in panta eu ii dau in 6.000 de ture si fac pariu ca nu ma face dieselu, intradevar ca dieselu are cuplu mai bun da nu cred ca are nici o sansa
            Mereu superiori unui sat cu caini si oi

            Comment


            • #36
              Originally posted by danni View Post
              si cu retrogradarea treptei pana ii dai u 2 sau 3 el deja a fugit de langa u. da benzina face diselul la linie sau drum intins poate dar nu in panta
              Tie iti ia un minut sa schimbi treapta ?.. in 2 secunde deja ai acceleratia la podea. Si vorbim de o plecare "legala" ( adica sa se plece la un semn... iar banuiesc ca tu stai deja in 4000 rpm )

              @sebi4fc: te inseli ...
              Sa o luam sistematic:
              1. 60 -100 km/h
              Loganul 1.6 16v e in treapta a 2'a .. o treapta clar supraunitara unde face ravagii. ( nici'o sansa pentru dci care se afla in treapta a 4'a cand incep sa apara treptele subunitare pentru consum )
              2. 80 -120
              Loganul benzinar e iar intr'o treapta inferiora si in categoria supraunitara . Pe cand dieselul e in treapta de consum .

              ps: la 80 -120 probabil dieselu' e in treapta 4, nu 5. ( nu cunosc pentru ca nu merg cu dieseluri... mi'a ajuns unu ).

              Cam asa e ierarhia din punctul meu de vedere la o masina cu acelasi numar de caluti, si greutate f apropiata :
              turbo benzinar > benzinar aspirat > diesel turbo > diesel non turbo .

              Nu mai stiu prin ce revista citisem dar : un diesel turbo are nevoie de x + 20 - 30 cp ca sa faca o benzina aspirata cu x cp .

              Comment


              • #37
                .

                Nu mai stiu prin ce revista citisem dar : un diesel turbo are nevoie de x + 20 - 30 cp ca sa faca o benzina aspirata cu x cp .[/QUOTE]

                daca rezolvam aceasta ecuatie a lui razzvan rezulta ca x+20-30=x-10 rezulta ca dieselul are nevoie de 10 hp mai putin ca sa faca o benzinara nu????

                Comment


                • #38
                  @lucianitos: sunt de acord cu tine, nu cred ca ne face dieselu, dar parerea mea e ca daca te duci la 6000 te duci degeaba, mai bine schimbi la 5000 si ceva mie imi merge foarte bine asa
                  PS: i-am urmat sfatul lui seba, poate mai intra pe forum sa vezi ce zice el de turatiile astea aproape de limita la care iti taie injectia
                  If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                  Comment


                  • #39
                    ma bag si eu acum...am avut pana acum 3 loganuri:1.4mpi,16v,si acum dci70 cp cu soft de fabrica de inca 15 cp,si va spun sigur ca la deal dci e superior,garantat,de ce ?pt ca are cuplu mult mai mare,dar in schimb cand sa terminat cu panta benzinarul se duce lejer pe langa dci.cel mai bine merge si trage un dci mai bine decat un benzinar intre 60 -130,apoi pa trage mai bine benzinarul.e propia mea parere si credeti-ma ca am dat cat a putut sa traga masina

                    Comment


                    • #40
                      mai sunt cateva topicuri pe tema asta dece mama naibi tot faceti altele tot faceti alte si tot faceti altele si tot asa...

                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        ok scuze
                        okkkkkkkkkkkkk

                        Comment


                        • #42
                          S-a inceput diferit,insa s-a ajuns la aceleasi concluzii si discutii de pe threadul duplicat.
                          Se continua aici
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google