Oprit Motor In Mers - Nu Mai Porneste (curea distributie rupta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprit Motor In Mers - Nu Mai Porneste (curea distributie rupta)

    situatia este urmatoarea. mergeam cu 80-90 drum drept si a dat in nas dupa care a intrat in frana de motor. apasat ambreiajul motorul se poreste. trag pe dreapta -nu mai porneste motorul deloc- beculetul de la injectie se stinge dar nu porneste.
    nu au fsot semne initiale gen fum negru, turatie instabila, vibratii. nimic. motorul se invarte dar nu porneste.

    Care ar putea fi cauzele???
    1.5 dc

  • #2
    poate s-a dus senzorul de volanta(nu mai porneste deloc daca e ala defect) este o parere neavizata

    Comment


    • #3
      Cred că s-a rupt distribuţia în cel mai rău caz.
      Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Ceva urat s-a intamplat in motor,nu mai incerca nimic du-o la un mecanic care se stie.Pun pariu ca motorul a mai fost desfacut si ai avut schimbate injectoare si turbo.Cine ti-a umblat la motor nu a facut ceva bine...

        Bafta

        Comment


        • #5
          Din cate stiu eu daca se opreste motorul in mers brusc este o singura cauza...s-a rupt distributia.Iar daca ai incercat sa porneesti motoru de prea multe ori ti s-au dus si supapele.Reparatie vreo 2 000 lei la benzinare la diesel o fi mai mult. Detaliaza nu ti-a pornit masina si ai tras-o ca sa pornesca si abia dupa aceea ti s-a oprit motorul in mers e clar distributia

          Comment


          • #6
            cel mai probabil s-a dus cureaua de distributie si apoi toata distributia sau cea mai mare parte din ea. nu incerca niciodata sa pornesti loganul impins, niciodata

            Comment


            • #7
              .... un senzor ceva , eventual IMV-ul.. distributia e hard core
              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

              Comment


              • #8
                Posibilitatile sunt 3:

                1. S-a rupt distrubutia si o poti verifica si tu cu un prieten, scoti acel capacel galben de la gatul de umplere cu ulei te uiti acolo in timp ce altcineva da la automat si daca nu se invarte axa cu came e clar ca e rupta distributia.

                2. Daca axa cu came se invarte atunci e sarita de la punct.

                3. O problema la injectie: pompa de inalta sau injectoarele. Dar cel mai probabil una din primele 2 variante.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #9
                  daca este cureaua de la distributie rupta, cum zic colegii se recomanda cumpararea altui motor la dci...(din pacate) .daca il repari nu prea o sa mai mearga cum trebuie avem cazuri aici pe forum! dar poate nu este asta sa vii si tu cu solutia aici pe forum

                  Comment


                  • #10
                    asa am patit si eu, si la service s-a constatat ca sunt duse toate cele 4 injectoare
                    Taria unui barbat nu consta in a iubi mai multe femei….ci in a ramane fidel unei singure femei

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by slim_daddy40 View Post
                      daca este cureaua de la distributie rupta, cum zic colegii se recomanda cumpararea altui motor la dci...(din pacate) .daca il repari nu prea o sa mai mearga cum trebuie avem cazuri aici pe forum! dar poate nu este asta sa vii si tu cu solutia aici pe forum
                      mai sa fie ) , chiar asa tragic o fi ?
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        poate aveti dreptate. insa asa am patit si eu si am tot motor de 85 . inainte de pasti s-a oprit motorul si abia abia am putut ajunge la dacoserv. Dupa multe incercari de reabilitare cu reprezentant chemat de la pitesti cu transmitere on line in direct cu webcamul si microfon la pitesti a manifestarilor motorului cu inlocuire de senszor turatie imv, calculator de injectie s-a ajuns la concluzia ca trebuie inlocuit cablajul de la motor. a stat masina 10 zile pt ca nu exista piesa nici in depozitul de la pitesti deoarece motorul meu e de serie mica si nu are debitmetru de aer ci sonda de aer. Acum dupa ce a schimbat cablajul vad ca nu se mai manifesta defectul. acum cine stie poate o fi si la tine asa

                        Comment


                        • #13
                          nu cred ca au nicicare debitmetru ...


                          pardon ...au
                          Last edited by Cristi_Xp; 3 May 2011, 12:30.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Cristi_Xp de ce nu ne luminezi tu in privinta problemei intampinate de stimabilul? Ai putea sa dai un raspuns bazat pe experienta, indemanarea si maestria ta intr-ale motoarelor de orice fel, la subiect, nu doar la misto. De "cola, caterinca (ieftina si proasta deasemenea) si seminte" poate fi oricine in stare, dar observ la tine un sictir si un stil flegmatic cum rar intalnesti, de ce esti asa ?
                            Mai bine da-ti cu parerea despre motorul omului (ca oricum doar o parere ramane, neavand cum sa ajungi la cauza defectarii motorului pentru ca nu il ai in fata) la obiect si nu mai face misto de toata lumea, ca nu esti Dumnezeu.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #15
                              Unu la mana , cati dintre care li s-a rupt distributia au trebuit sa schimbe motoarele dupa ? Stiti macar ce se intampla cand se rupe distributia ? In cel mai fericit caz poti sa scapi fara sa strambi nicio supapa , in cel mai nasol caz sa le strambi pe toate . Ai mers ai cumparat alte supape , ai refacut chiulasa si voila ...gata masina . Maxim daca esti in bani si nu te complici cu schimbat de supape iei chiulasa noua.O mai fi vreun caz extrem de 1 la 10 mii de supape rupte , cilindrii zgariati sau pistoane dar si alea sunt reparabile . Unde s-a mai debitat sa cumperi motor nou din cauza supapelor strambe sau a distributiei rupte ? Nu ma pricep la diesel , de aia nu stau sa dau sfaturi la problema omului,mai ales ca pe langa distributie rupta cauzele ar fi putea sa fie altele (binecunoscuta pompa de inalta,injectoarele , regulator presiune,calculator,alternator,instalatie electrica etc etc etc ) chestii pe care le poti constata doar in service,dar pot sa contrazic sfaturile altora cand vad ca sunt total deplasate si fara nicio logica .Poate cineva chiar crede ca trebuie sa cumpere alt motor si nu are pe nimeni sa il sfatuiasca altfel si da 1000 euro pe un motor ca asa a fost sfatuit pe forumuri ,si nici alte cazuri pe forum dupa ruperea distributiei nu am vazut unde le-ar fi trebuit alt motor ca nu mai mergea masina bine dupa reparatie .
                              Last edited by Cristi_Xp; 3 May 2011, 12:28.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google