Despre Motorul De 85 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    nu la motor, in partea dreapta a realizat ca se aude, initial am crezut ca din spate se aude, insa la pus pe tata sa conduca si am stat in dreapta si in dreapta fata se aude, dar nu pot sa-mi dau seama ce se aude ca am verifcat toata articutiaiile si par in regula! Si da de fiecare data cand plec dupa loc, sau cand incetinesc trosc, cand plec dupa din loc iar tronc!

    Comment


    • #62
      Logan MCV 2009 Facelift cumparat de nou ;
      Probleme cu injectoarele la 160.000 km ( Am fost in service , am schimbat filtru de motorina , au pus furtunul de retur la tur si invers + filtru neoriginal ) ;
      Am refacut injectoarele cu kit de reparatie pentru ele , si pana acum am 235.000 si functioneaza la fel ( Am avut cateva probleme de la motorina cu un injector , la-m curatat + sters eroare pe tester ) si functioneaza perfect )

      Foarte multumit de logan!!

      Comment


      • #63
        Salut. 131000 km.Alimentare Lukoil. Uneori intreruperi relanti la rece in rest totul ok.

        Comment


        • #64
          Verifica tevile de freon, de langa lonjeron daca stau distantate.Mie imi bateau acele tevi in el si sincer, la prima vedere am crezut ca e ceva mult mai grav cu acea trancaneala

          Comment


          • #65
            Salut,112000 km din 2007, fara probleme, motorul trage frumos,consum mai mult decat decent, porniri iarna fara probleme,alimentat la Petrom

            Salut,ai aflat ce anume cauzeaza producerea acelui sunet? la mine cand plec de pe loc se aude un zgomot in spate, pe la tamburi banuiesc desi asta toamna am schimbat sabotii...nu stiu ce anume face asa si ma seaca.
            Last edited by maseter11; 3 March 2016, 15:32. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #66
              Daca pe mine ma intrebi de treaba sunetul ciudat, o sa ramai uimit care a fost problema. Imi atingea baia de ulei de scutul de la motor, cred ca s-au mai inmuiat suporti motorului, plus scutul putin indoit spre interior , l-am indreptat si pace.

              Comment


              • #67
                220.000 km, din 2007, fara probleme, alimentat doar de la Petrom, cea mai ieftina motorina. Pe la inceputul lui februarie am facut o diagnoza, se pare ca o bujie incepe sa dea semne de oboseala, dar nu au putut fi siguri (asa zicea aparatul de diagnoza). Din cate stiu, un prim simptom al uzurii bujiilor, il reprezinta pornirea greoaie a motorului, dimineata, iarna, pe frig. Nu a fost cazul.

                Comment


                • #68
                  MCV 120.000km din 2008, fara absolut nicio problema. Doar o bujie schimbata. Cel mai bun motor.

                  Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #69
                    Loganul meu are 115.000km din 2008, in acest timp in care am schimbat un rand de placute, distributia, un set de capetele de bara, si un rand de bujii la 100.000km cand 3 din ele erau gata. Eu am luat-o sh, la 56.000km in 2013. Consider ca am facut o afacere foarte buna.

                    Comment


                    • #70
                      Logan MCV 2008 , 130000 km fara probleme la motor , schimbat cele uzuale la revizie + distributie la 125000 cu pompa apa .
                      F multumit .

                      Comment


                      • #71
                        Cum se prezenta distributia (curea, role, intinzatoare) la 125000 km ?

                        Comment


                        • #72
                          Arata bine zic eu , ai si poze pt edificare .
                          Am mers cu aceste curele 65000 , acum am schimbat distributia si accesoriile + pompa de apa si antigel
                          Attached Files

                          Comment


                          • #73
                            Voi aveti schimbul distributiei in carte la 60k km? La mine din 2008 noiembrie are la 90k km.

                            Comment


                            • #74
                              Prima distributie trebuia sa o fac la 80k dar am facut-o la 60k ( o greseala a mecanicului de la Dacia ) si de la prima distributie din 60 in 60k km trebuie efectuata , cel putin la motorul pe care il am eu de 85 Cp din Martie 2008 .

                              Comment


                              • #75
                                Buna ziua am si eu o problema cu loganul daca ma puteti ajuta motor 1,5dci85cp fabricat02 2008 142000km motorina lukoil cea mai multa In urma cu aprox o luna hai sa bag ecto ca vine iarna si ca sa nu am probleme sa curat injectoare pompa etc cum se lauda.Dupa vreo50l consumati schimb filtre ulei aer motorina uleiul.Ghici cine nu mai porneste? loganul meu Cu chiu cu vai reusec sa_l pornesc merge trasnet la drum Opresc nu mai porneste Il trag porneste in 3metri la cheie nimic .il duc la doctor care imi spune ca injectoarele sunt de vina .Gasesc injectoare second e adevarat*bune* poreste la fix merge bine doar ca la capitolul cosum am ajuns la 10,5l/100

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google