Probleme La Relanti 1.5 Dci 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    s-a meritat. se simte. scuze ca am rasp asa tarziu

    Comment


    • #47
      Am 2 logani 1.5 85.Unul cu 109 000 km altul cu 39 0000.La primul la 90 000 , se simtea o scadere a puterii , plus ca la orice stationare , apareau fluctuatii de ralanti.M-am dus la service si mi s-a spus ca valva de la pompa de injectie era problema.Se adunase mizerie la valva de dozaj , pompa nemaifacand presiunea necesara.Dupa inlocuirea acelei valve nu au mai existat probleme.Cel de-al 2 lea logan cu 40 000 km , de la inceput are fluctuatii de ralanti , dar nu in sensul negativ.Adica stai la semafor , si de la 750-800 rpm creste brusc la 900 sau 1000 uneori.1000 cand e motorul rece in special iarna , si sta asa veo 2 min , iar 900 rpm , la unele stationari , cand vorba prietenului de mai sus , sesizeaza ECU , un consum de energie electrica , si alternatorul nu poate face fata la 750 800 rpm sa incarce bateria de acumulatoare.Dar ATENTIE , se mai intampla sa creasca brusc relantiul si de la faptul ca , reamintim pompele de injectie contemporane pe langa regulatorul mecanic de turatie , cel putin la 1.5 85 au drive by wire throttle adica acceleratie electronica , comanda via ECU.Asa ca la orie i se pare suspect calculatorului de motor (ECU) , de ex putina mizerie in motorina , compresie imperfecta pe un cilndru , etc. ceea ce ar face ca turatia sa scada pe moment , existand pericolul de stall engine , ecu comanda imediat cresterea implicita a turatiei.Am vazut la un service Renault diagrama de injectie , la 1.5 DCI , si arata cand un cilindru intampina probleme , ecu nu lasa motorul ca la Raba si Aro sa galopeze , suplinind cantitatea injectata de motorina pe ceilalti cilindri , respectiv injectoare.Sper ca am fost destul de clar.

      Comment


      • #48
        Eventualelel probleme cu fluctuatiile de turatie se pot datora si datorita releului ce ajuta la incalzirea bujiilor. La concluzia asta au ajuns cei din service in urma punerii masinii pe tester.
        Mai jos va atasez o poza sa vedeti despre ce piesa este vorba, iar ca pret informativ va anunt ca cei de la Dacia o vand cu doar 310 RON + manopera 70 lei :o, asta la ASV Brasov.

        Comment


        • #49
          regulatorul asta de presiune e acelasi pentru toate versiunile de 1.5 dci? si eu am aceeasi problema cu cel de 85cp, 42000 km...
          Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

          Comment


          • #50
            da este la fel la toate motoarele 1.5 dci
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • #51
              Toate motoarele 1.5 dci euro 3 si euro 4 injectie delphi.

              Comment


              • #52
                eu nu mai am probleme de 2 luni sau de cand s-a incalzit.. deci nu mai schimb nimic daca face doar iarna cand e motorul rece. si masina lu' tata (1.5 dCi 70 CP din 2008) face la fel ca a mea.
                Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Aragorn View Post
                  regulatorul asta de presiune e acelasi pentru toate versiunile de 1.5 dci? si eu am aceeasi problema cu cel de 85cp, 42000 km...
                  Da, regulatoarele sunt la fel pentru toate tipurile de motoare 1.5 dci. In alta ordine de idei, mare atentie de unde le cumparati,piata e plina de falsuri grosolane. Regulatoarele originale au oringul verde, pe cand cele turcesti, spre exemplu(chiar daca pe ele scrie ca sunt frantuzesti esti sunt facute la turci) au oringul maroniu.

                  Comment


                  • #54
                    demontare regulator

                    Zilele astea, scazand temperaturile, regulatorul de presiune s-a gandit sa-mi aduca aminte ca exista si ca " s-a bulit". Sunt la al doilea regulator (primul schimbat la 93k). Iata ce am gasit la vecinii rusi:


                    ~ Как визуально можно проверить на износ регулирующего плунжера дозирующий Клапан регулировки давления в топливной рейке Renault Kangoo 1.5cdi - fuel presure...


                    Sa inteleg ca se poate curata?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google