Injectoare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by andrei View Post
    Sub 2200-2500 rpm.
    adica sa nu schimbi sub 2200-2500 rpm?

    Comment


    • #62
      Pai cum? tu vrei sa schimbi la 1500 rpm????
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #63
        @blaxter: Normal ca nu.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #64
          ok am inteles...eu pe la 2500 schimb..mai putin din viteza 1 spre 2 , atunci pe la 2200..iar in depasire ma duc si in 3000

          Comment


          • #65
            La depasiri poti sa te duci si peste 3000rpm.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #66
              Originally posted by DeLuXe View Post
              Injectoarele nu au cum sa cada ... poate doar sa se defecteze
              da injectoarele costa .. dar daca pui ulei bun motorina buna si nu bagi benzina ca altii in dci ... un aditiv odata la cateva luni si ai grija de ea ... o duci lejer peste 100k

              aveam un prieten care vindea injectoarele respective cu 80 euro

              preturile reale ti le va da andrei daca are bunavointa
              Recomand aditiv Megasel din gama Metabond,produs in Germania pt motorina...asa injectoarele primesc ungere si tzin 250 de mii..

              Comment


              • #67
                E cineva care are logan DCI 85 cai si care a vut probleme cu injectoarele sau cu pompa(pilitura)?

                Comment


                • #68
                  eu unu inca nu am avut astfel de probleme dar sist de injectie dephi lasa de dorit dpdv calitativ de vina mai e si motorina proasta de la noi
                  Last edited by mdi_pro; 15 June 2009, 21:39.
                  http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                  Comment


                  • #69
                    Diesel

                    Eu personal cred ca toate motoarele astea diesel cu turbina sunt prea sensibile. Inclusiv la Audi si VW aud de probleme cu turbina (la 200.000 km evident). Inainte sa imi iau diesel m-am sucit si rasucit am facut un test cu un 1.6 16V si mi-a placut .. pana la urma m-am gandit ca diesel e mai bine ...dar riscurile astea tehnice ma fac sa imi para rau acum.
                    Planuiesc sa tin masina 10 ani si 150.000 poate 200.0000 km (adica sa o folosesc la maxim) si ma cam ingrijoreaza problemele astea.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by MihaiCL1981 View Post
                      Eu personal cred ca toate motoarele astea diesel cu turbina sunt prea sensibile. Inclusiv la Audi si VW aud de probleme cu turbina (la 200.000 km evident). Inainte sa imi iau diesel m-am sucit si rasucit am facut un test cu un 1.6 16V si mi-a placut .. pana la urma m-am gandit ca diesel e mai bine ...dar riscurile astea tehnice ma fac sa imi para rau acum.
                      Planuiesc sa tin masina 10 ani si 150.000 poate 200.0000 km (adica sa o folosesc la maxim) si ma cam ingrijoreaza problemele astea.
                      Asa am facut si eu. Am un Prestige de 85 CP. Nu pot sa zic ca nu merge bine masina, dar am avut si eu un pic de probleme.
                      1. Am avut apa in motorina (alimentez doar la pompa la OMV)
                      2. Problema de contact electric la mufa de comanda de la injectorul 1
                      3. Am un zgomot in cutia de viteze la relanti pe loc, cand las ambreiajul. Se aude urat si nu e vorba de zgomot tehnologic.

                      Mi-e groaza sa merg la mecanici desi mai am garantie pana in DEC. 2009.
                      Cand am avut probleme la injector, raspunsul a fost sec...........APA IN MOTORINA........RISCATI SA PIERDETI GARANTIA !
                      Poate intradevar afara fiind motorina mai buna merg motoarele astea fara probleme 200.000 km.
                      Dar nici nu mi se pare OK ca sistemul de injectie sa coste in total 10.000 RON. Este 25% dinvaloarea masinii. Mai nou aduc piese de schimb din ....India
                      Imi place foarte mult dieselul, dar din pacate am constatat ca nu e fiabil (cel putin la noi in Romania).
                      Asa ca incerc sa am grija de masina cum pot sa ma pot folosi de ea si eu fiind in aceeasi situatie ca si tine (sunt obligat ca sa ma tina macar 10 ani, altfel am aruncat o caruta de bani).
                      Asta e adevarul. In plus platim pe masina asta mai mult ca si neamtul..... Pai noi suntem mai prosti ?
                      Last edited by lau; 27 June 2009, 10:06.

                      Comment


                      • #71
                        Cei din service mereu arunca vina pe motorina, dar sa nu uitam ca aceeasi motorina o folosesc si TDI de la Audi,dieselul de la BMW, CDI de la Mercedes,D4D de la Toyota si altii(toate common-rail) si la ei nu sunt nici un fel de probleme cu motorina romaneasca. Plus ca sistemul de injectie are un filtru pe care dam o gramada de bani si care ca nu-si face treaba: pai daca ai apa in motorina esti bun de plata, ca vezi Doamne pierzi garantia, daca motorina are impuritati la fel patesti. Pai atunci de ca mama masii au mai pus filtrul ala tampit si scump daca atunci cand ai o problema ei vin si-ti zic:pai vezi ca motorina nu e buna, are apa,etc. Pai hai sa zicem si noi ca nu e vina noastra, filtrul lor e de kkt si mai degraba l-ar scoate de tot, ca e pus degeaba acolo; nu retine nici apa, nici alte impuritati.Cum alte masini cu common-rail merg bine-mersi cu motorina romaneasca, si marea scula Reno are nevoie de motorina de laborator. Or fi mai speciali astia si nu stim noi. Iar faza cu garantia(mai ales cea extinsa-care cred ca e o mare teapa pt noi) e ca sa te tina legati de service-urile lor "autorizate", sa te jumuleasca zdravan de bani iar atunci cand ai o problema sa-ti rada in nas si sa-ti zica: aveti apa in motorina. Niste magari...

                        Comment


                        • #72
                          E nu sunt probleme...mergi in service-urile lor sa vezi destule la reparat si nu din cauza accidentelor...Ce-am vazut la Porsche Romania Nord m-a luat inima.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #73
                            Au si ei ale lor, dar nu injectia care costa enorm de mult pentru un Logan.

                            Comment


                            • #74
                              Injectoare

                              Dar ce ziceti de 128 milioane(lei vechi) injectoarele la un Passat de 2 ani si 58000 km,iar in acelasi service mai erau 3 masini cu defectiuni majore la injectoare,toate cam de aceeasi virsta(aprox 2 ani).Deci se intimpla si la altii,dar se pare ca la Dacia se intimpla mai des.

                              Comment


                              • #75
                                eu cred ca toate problemele astea cu injectoarele e din cauza motorinei,cumnatul meu are un pasat de 170 de cai are peste 200 mii de km(facuti in italia) si parametrii injectoarelor sunt inca bune.Aici am intrebat din curiozitate un prieten mecanic daca sunt probleme cu injectoarele la dci-uri asa ca la noi adica pe la 30000-50000 de km si a zis ca el nu a avut asa ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google