Probleme Cu Calamina La Injector

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cu Calamina La Injector

    am un logan 1,5dci de 85cp din 2008 cu care am avut anumite probleme.la 120000 de km mi-au picat toate injectoarele.leam schimbat la toate diuzele dupa care functiona normal.acum am 135000 km si am observat ca la injectorul 1 a aparut scurgeri de calamina iar la turatii mai mari motorul scoate un fum negru.imi poate spune cineva care e cauza aparitiei calaminei si cum se poate rezolva problema???

  • #2
    de cateva zile a mai aparut o problema cand schimb vitezele am observat ca atunci cand apas ambreajul se tureaza in gol iar la relanti au aparut fluctuatii de turatie nu foarte mari

    Comment


    • #3
      fluctuatiile pot fi de la regulatorul de presiune. la ce te referi cand spui scurgeri de calamina? scapa compresie pe langa injector sau cum?
      internal combustionizer

      Comment


      • #4
        Originally posted by zeegermans View Post
        fluctuatiile pot fi de la regulatorul de presiune. la ce te referi cand spui scurgeri de calamina? scapa compresie pe langa injector sau cum?
        Pe langa injector a aparut calamina care se scurge pe blocul motor si la bujie e plin de calamina

        Originally posted by zeegermans View Post
        fluctuatiile pot fi de la regulatorul de presiune. la ce te referi cand spui scurgeri de calamina? scapa compresie pe langa injector sau cum?
        Da,cred ca scapa si compresie pe langa injector.lam dat jos,lam curatat,am schimbat saiba din cupru si tot degeaba
        Last edited by ionel79; 30 August 2011, 09:34. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          fluctuatiile turatiei la ralanti pot fi date de o functionare incorecta a reguletorului de presiune. despre ceea ce vezi ca a aparut pe linga injectorul 1 este calamina formata din amestec carburant: cind ai umblat la injectoare trebuia sa schimbi rondelele de cupru si sa cureti foarte bine lacasurile injectoarelor. Cit despre faptul ca acum motorul scoate fum, o sa incerc sa iti explic pe indelete ca inlocuirea diuzelor injectoarelor este un compromis foarte riscant: fiecare injector este caracterizat de un cod propriu pe baza caruia calculatorul stie ce strategie sa adopte; odata umblat la aceste injectoare, practic caracteristicile fiecarui injector s-au schimbat total fata de ceea ce "stia" calculatorul.este adevarat ca motorul poate sa functioneze impecabil la ralanti sau la o turatie medie, dar este la fel de posibil ca in sarcini mari (presiuni mari de carburant) injectoarele reparate de tine sa nu mai functioneze corect, injectind mult carburant in cilindrii, existind astfel riscul topirii pistoanelor. Sfatul meu este sa pui injectoare noi pentru care ai codurile si sa introduci acele coduri in calculatorul motorului. Pretul este mare, dar esti sigur ca nu distrugi motorul. din cite spui tu, la turatii mari masina scoate fum mult (deci functioneaza cu exces de carburant). Eu am vazut injectoare reparate, iar dupa o luna de functionare am avut neplacuta surpriza sa vad acelasi motor cu piston topit. Crede-ma ca nu iti spun povesti.

          Comment


          • #6
            Nu exista duze să le schimbi la injectoare,există supape de retur undeva la jumătatea injectorului.problema este că injectorul are niste arculețe,incă o rolă cilindrică,de acolo mai ales apare un zgomot ca un țăcănit ușor.

            Comment


            • #7
              si daca exista duze la injector pe logan ... ce ai spune domne?
              sigpic
              "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
              Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

              Comment


              • #8
                Injector logan.DIUZA----SUPAPA PRESIUNE RETUR.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Mai precis.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    pierdere amestec combustibil

                    aceeasi problema am avut-o si eu, dupa ce am schimbat vreo 2 saibe de cupru am constatat ca pierdea motorina pe la imbinarea injectorului, am remediat problema folosind un silicon de etansare rezistent la temperatura

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google