1.5 DCI Kiss FM M-a Ruinat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.5 DCI Kiss FM M-a Ruinat

    Am apucat sa citesc fugitiv prin thread-urile d-voastra si nu prea am gasit raspuns la problema mea , care este urmatoarea: ieri seara cand ieseam din pasajul marasesti mi s-a oprit motorul in mers (aveam cam 70km/h)...dupa 8 miliarde de telefoane date si tot atatea opinii primite , azi dimineata am fost la un service(printr-o relatie) si dupa ce a verificat distributie , senzori si pompa mi-a dat verdictul : injectoarele blocate.
    Acum va cer si eu o parere/opinie/sfat...la ce service specializat(Bucuresti)sau care se pricep ma indrumati sa-mi rezolv problema care si asa este destul de grava(azi trebuia sa plec in concediu in grecia).
    Masina este un Logan 1.5 DCI(rosu) Kiss FM , fabricatie 2008 , luna trecuta abia i-am facut revizia de 4 ani la 49.800 KM (filtre si toate nebuniile de origine , ulei castrol magnatec b4 diesel etc.).O parere a mecanicului respectiv o fost ca s-au blocat din cauza motorinei(culmea luata de la OMV).
    Va multumesc si scuze pentru eventualele greseli de ortografie dar m-au lasat nervii.

  • #2
    Am mai auzit treaba asta cu motorina de la OMV.

    Cei de la Serus au facut o statistica si 90% din cazuri au alimentat cu motorina de la OMV.

    In legatura cu injectoarele sfatul meu este sa mergi la o reprezentanta sa ii pui 4 injectoare reconditionate de fabrica. Pretul unui injector este in jur de 800 lei. Garantie 1 an de zile. Poti sa pui si noi noute dar pretul unui injector nou este 1 350 lei cu aceeasi garantie.

    Poti sa incerci sa le recontitionezi si pe astea la un centru specializat dar foarte mult nu o sa te tina.

    Bafta multa.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      Daca ai injectoarele blocate, probabil pompa baga span. Asta inseamna sa schimbi pompa si curatat intregul traseu, de la rezervor pana la injectoare, apoi injectoarele schimbate. Toate astea trebuiesc facute ca sa nu apara din nou probleme.
      Pe viitor pune macar 100 ml ulei 2T in rezervorul plin.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Din cate mi-a zis mecanicul azi , undeva pe grivita e un service care se ocupa cu asa ceva...eu l-am intrebat daca e nevoie sa schimb injectoarele iar el mi-a spuns ca nu , ca sunt doar blocate si se pot debloca(a sunat pe cineva care lucreaza acolo si a zis ca e 30 ron de deblocat injector)...acum pana nu ajung la service sa vada ei acolo cum sta treaba nu stiu ce sa mai zic...si ca mi-am adus aminte...a incercat sa o porneasca la spray si a dat semne sa porneasca motorul...acum...o sa vad maine.

        Referitor la pompa , nu a gasit nimic...whatever..oricum..puii mei

        Comment


        • #5
          Nu esti numai tu cu problema asta, majoritatea prietenilor mei care au diesel au patit la fel Si mai rau ca dupa ce au schimbat injectoarele la scurt timp aceasi problema deci trage si tu concluzia ( motorina + pompa )
          sigpic
          Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

          Comment


          • #6
            Atunci sa inventeze naibii astia mai repede teleportare sa stim un lucru.

            Comment


            • #7
              In sfarsit dupa o zi intreaga (08:30-18:45) in service , am reusit minunea si am deblocat injectoarele , dupa o patima infernala si dupa ce a trebuit sa le dea jos de 2 ori (s-au mai blocat 1 data) , dupa spalarea rezervorului , schimbul filtrului de motorina(care avea abia 2 sapt si jumatate de la revizie) care nu va mai spun ce a iesit din el ca s-a speriat si saracul baiat care s-a ocupat de el.
              Nu stiu daca este voie sa spun numele service-ului(reclama alte alea) dar ca zona este pe valea oltului (vis-a-vis de centrul de covoare) in spatele celebrului restaurant barlogul lupilor (app BUCURESTI).Daca ajungeti pe acolo intrebati de Gigel (super de treaba si el si colegul lui...extraordinari)si ai spuneti ca veniti din partea baiatului care este nascut in aceeasi zi cu el(cand am aflat ca maine este si ziua lui am "turbat")

              Comment


              • #8
                cat a costat toata nebunia asta?) bine ca ai rezolvat!
                MY CLA

                Comment


                • #9
                  ai facut poze la ce a scos din filtru si din rezervor? asa pentru cultura noastra generala...
                  ce era pamant sau span?
                  sigpic
                  Ambition 1.5 dc

                  Comment


                  • #10
                    Sincer si eu mi am spalat rezervorul prin primavara si spre surprinderea mea nu am gasit nimic dubios in el.filtru de motorina purjeaza l dupa 5000km de la schimbare si daca vrei pune i filtre suplimentare si ulei 2t in motorina.

                    pana la urma la tine au fost blocate?le ai schimbat diuzele? ms
                    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                    Comment


                    • #11
                      si cand te gandesti ca lucrez pe un logan (diesel) care are 156.000 in 4 ani si merge perfect. maine plec la suceava.deja m-a luat frica ca raman cine stie pe unde. p.s. masina a vazut numai motorina extra de la petrom. cred ca mai e si vorba de noroc.

                      Comment


                      • #12
                        da i bici.nu te mai gandii.forumul asta te baga in sperieti sincer.plus ca sunt multi care abereaza grupa mare.cunosc taximetristi 340.000 fara probleme la injectie sau turbo si altii la 30.000 schimba injectoare.asta e viata ne am luat diesel suportam.
                        loganul diesel trebuie si coxat din cand in cand.
                        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                        Comment


                        • #13
                          Totusi de ce la alte marci nu se blocheaza injectoarele la 40.000km??? Ca doar folosesc aceeasi motorina de la OMV sau alte pompe. Nu cumva vina apartine exclusiv fabricantului, Dacia Renault pentru folosirea unor pompe de injectie invechite si de 2 lei? Si da, cred ca folosirea unui ulei de 2T ajuta la ungerea pompei invechite, insa nu stiu pe termen indelungat ce efect are asuprat motorului.
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • #14
                            @ gabriel76 asculta la ce spune Darksid3 si baga ulei de 2T in motorina cam 200-300 mililitri / plin ar trebui sa isi faca treaba

                            Comment


                            • #15
                              Si cine spune ca la alte marci nu sunt probleme ?!? sunt la foarte multe , lasa.
                              Cum spunea si colegii depinde, sunt foarte multi care au logan sau clio diesel cu peste 300 de mii si altii care au probleme sub 100 de mii. Problema este motorina proasta din Romania .
                              Last edited by Allyn_y; 17 July 2012, 14:00.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google