Problema Relanti.va Rog Ajutati-ma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Relanti.va Rog Ajutati-ma

    Problema e in felul urmator....daca tin piciorul pe frana masina sta la relanti normal adica la 900...daca iau piciorul de pe frana creste pana la 1100 si ramane asa...daca calc din nou frana si tin piciorul pe ea scade si ramane la normal....asta e o problema iar cea de 2 am observat ca atunci cand pornesc masina porneste si ventilatorul si ramane pornit...uneori se mai opreste dar in principal ramane pornit....va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa rezolv aceste probleme cu ajutorul vostru

  • #2
    incearca mai bine un tester... e mai in masura sa-ti dea raspunsuri precise...
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #3
      Referitor la prima problema e normal sa-ti scada turatia motorului pentru ca intervine un consumator. Cu ventilatorul probabil este un senzor ceva defect,sau ce are el acolo . Mai asculta si alte pareri.
      My Ride ! B - 29 - TmT

      Comment


      • #4
        Originally posted by nedea View Post
        Problema e in felul urmator....daca tin piciorul pe frana masina sta la relanti normal adica la 900...daca iau piciorul de pe frana creste pana la 1100 si ramane asa...daca calc din nou frana si tin piciorul pe ea scade si ramane la normal....asta e o problema iar cea de 2 am observat ca atunci cand pornesc masina porneste si ventilatorul si ramane pornit...uneori se mai opreste dar in principal ramane pornit....va multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa rezolv aceste probleme cu ajutorul vostru
        Turatia normala e ~750rpm; pana una alta nu stiu despre ce masina e vorba; cea din semnatura sau cea din titlu, dCI, 85cp; pana atunci nu ma pronunt.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Mda. Corect! La relantiu ar trebui sa stea in 750 rpm la turatie. Asa sta si la mine. Ce e mai ciudat este ca, spui tu, iti creste la 1100 rpm dintr-o data si culmea, dupa ce iei piciorul de pe frana. Inca ceva. Dupa ce ti se incalzeste motorul bine si sa zicem ca o scoti si la plimbare o tura-doua, tot 1100 rpm ai la relantiu? N-ar fi rau sa o pui si pe tester!

          Comment


          • #6
            Cred ca el a facut acele observatii cu motorul rece,de aceea avea relantiul normal 1100 rpm.
            Colegu',incearca cu motoru cald ( 4 linii la temperatura ) si spune-ne cum stai dupa.
            My Ride ! B - 29 - TmT

            Comment


            • #7
              Originally posted by Andrei.TMT View Post
              Referitor la prima problema e normal sa-ti scada turatia motorului pentru ca intervine un consumator. Cu ventilatorul probabil este un senzor ceva defect,sau ce are el acolo . Mai asculta si alte pareri.
              Consumato?!r..dar turatia nu scade ci dimpotriva creste

              Originally posted by IancuMIC View Post
              Turatia normala e ~750rpm; pana una alta nu stiu despre ce masina e vorba; cea din semnatura sau cea din titlu, dCI, 85cp; pana atunci nu ma pronunt.
              Cu respect si scuzele de riguare...e logan disel,euro 3 motor 85,an 2007

              Originally posted by Danyell View Post
              Mda. Corect! La relantiu ar trebui sa stea in 750 rpm la turatie. Asa sta si la mine. Ce e mai ciudat este ca, spui tu, iti creste la 1100 rpm dintr-o data si culmea, dupa ce iei piciorul de pe frana. Inca ceva. Dupa ce ti se incalzeste motorul bine si sa zicem ca o scoti si la plimbare o tura-doua, tot 1100 rpm ai la relantiu? N-ar fi rau sa o pui si pe tester!
              masina este taxi si fac cu ea in jurul la 150 km pe zi..problema e aceasi indiferent daca e incalzita sau rece

              Originally posted by Andrei.TMT View Post
              Cred ca el a facut acele observatii cu motorul rece,de aceea avea relantiul normal 1100 rpm.
              Colegu',incearca cu motoru cald ( 4 linii la temperatura ) si spune-ne cum stai dupa.
              Da iti multumesc de sfat dar masina reactioneaza la fel indiferent daca e rece sau nu

              Originally posted by nedea View Post
              Consumato?!r..dar turatia nu scade ci dimpotriva creste



              Cu respect si scuzele de riguare...e logan disel,euro 3 motor 85,an 2007



              masina este taxi si fac cu ea in jurul la 150 km pe zi..problema e aceasi indiferent daca e incalzita sau rece



              Da iti multumesc de sfat dar masina reactioneaza la fel indiferent daca e rece sau nu

              Va multumesc...nu ma asteptam la atatea raspunsuri asa de repede..conteaza mult mai ales ca din cauza ei imi intretin familia....aaaaa am uitat sa va spun si ca de cateva zile ma lasat si servodirectia poate are legatura nu stiu..va multumesc si astept in continuare raspunsurile voastre
              Last edited by nedea; 10 February 2013, 01:45. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                La problema cu ventilatorul este posibil sa ai firul de alimentare strangulat pe undeva si da la masa.Pune-i contactul,misca de cablaj si vezi dacă se opreste. Pe lângă ECU sa fii atent!

                Comment


                • #9
                  aRE CIENVA VREO IDEE CU RELANTI?

                  Comment


                  • #10
                    daca zici ca te-a lasat si servodirectia este posibil sa "fure" curent pe undeva (un scurt) si atunci nu ai tensiunea normala de incarcarcare a bateriei iar ECU iti creste automat turatia pana cand primeste din redresorul alternatorului cei 13.9 V (minim).
                    ca fapt divers pompa de servo nu porneste sub tensiunea de 14V si se opreste automat sub 13,5 V.
                    ia un voltmetru si vezi daca iti da tensiunea de incarcare la bornele bateriei cat mai aproape de 14 V la ralenti (normal e undeva la 14.2V), daca nu ai tensiunea care trebuie verifica firele sa nu ai vreunul care da la masa (izolatie defecta), legaturile la bornele alternatorului sa nu fie oxidate sau slabite si daca tot nu ai dat de defect s-ar putea sa se fi dus regulatorul de tensiune de pe alternator
                    sigpic
                    Ambition 1.5 dc

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dani030669 View Post
                      daca zici ca te-a lasat si servodirectia este posibil sa "fure" curent pe undeva (un scurt) si atunci nu ai tensiunea normala de incarcarcare a bateriei iar ECU iti creste automat turatia pana cand primeste din redresorul alternatorului cei 13.9 V (minim).
                      ca fapt divers pompa de servo nu porneste sub tensiunea de 14V si se opreste automat sub 13,5 V.
                      ia un voltmetru si vezi daca iti da tensiunea de incarcare la bornele bateriei cat mai aproape de 14 V la ralenti (normal e undeva la 14.2V), daca nu ai tensiunea care trebuie verifica firele sa nu ai vreunul care da la masa (izolatie defecta), legaturile la bornele alternatorului sa nu fie oxidate sau slabite si daca tot nu ai dat de defect s-ar putea sa se fi dus regulatorul de tensiune de pe alternator
                      aM REZOLVAT AZI CU SERVO ERA DE LA FAPTUL CA SE RUPSESERA 2 PINI LA MUFA CU 3 FIRE SUBTIRI...DAR IN CONTINUARE AM PROBLEME CU RELANTIUL SI CU VENTILATORUL...VA ROG IDEI CEVA A MAI PATIT CINEVA CEVA?

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca tot mai bine ar fi sa o pui pe tester si sa scapi de dubii. Daca are ceva ar trebui sa se vada acolo.

                        Comment


                        • #13
                          Salut.Parerea mea--sa verifici rezistentele de la aeroterma.Acele rezistente au niste relee care cred ca au ramas blocate si cer curent ,alternatorul simte si se tureaza sa poata da curent pentru rezistente.Rezistentele sunt in aeroterma pornesc cand dai drumul la caldura si se modifica putin turatia ,creste consuma mult curent,se incalzeste apa in motor releele {sunt doua rezistente cu doua relee,}simt se opresc rezistentele si turatia scade.O zi buna.Parerea mea.

                          Salut.Scuze tu ai benzina ,nu stiu la diesel asa este.
                          Last edited by petronel; 12 February 2013, 11:02. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google