Vibratie Treapa 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie Treapa 2

    Buna la toata lumea! Am schimbat de curand la loganul meu ambele bascule si capetele de bara,am reglat geometria rotilor ,am schimbat bieletele antiruliu si bucsele de la bara stabilizatoare , si am sesizat o vibratie in treapta 2 ca si cand ar trage motorul intrerupt.In celelalte trepte nu am nici o problema,trage constant.Oare care ar fi problema?Mentionez ca si suportii motor sunt putin uzati ,deoarece la accelerare si la frana de motor se simte un "l
    ag" .Astept pareri de la voi,poate stiti mai multe ,sau ati avut aceeasi problema.Va multumesc anticipat!

    Am uitat sa spun ca inainte de a schimba aceste piese nu aveam acea vibratie de care ziceam !Iar in legatura cu acel "lag" la accelerare si frana de motor ,cred ca este de la suportii uzati.
    Last edited by corneladi; 10 November 2013, 14:25. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Vezi cine a schimbat piesele sa nu fi scapat vreo bila de la tripoda planetarei.Asa se manifesta,o trepidatie la anumite turatii.....

    Comment


    • #3
      sa nu fie si ambreiajul , la mine e cam pe duca si imi vibreaza in treapta 1 ....

      Comment


      • #4
        Daca ar fi de la planetara nu ar trebui sa aiba un sunet,ceva deosebit.?
        Masina are 110.000 km , si nu am avut nici oa problema pana acuma.
        La ce fel de bila te refereai?

        Te refereai la bila aia cu rulment in ea? In mod normal in momentul in care schimbi bascula planetarele nu sunt afectate (teoretic),nu?Am mai schimabat incaa un rand bascule inaintea la astea dar nu. a fost nici o problema.Sa fie oare de la ambreiaj?
        Last edited by corneladi; 10 November 2013, 23:36. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Nu este din ambreiaj !Ambreiajul are alte simptome(la plecare,in sarcina mare,la debreiere,etc).Planetara poate fi afectata,daca o tragi din tripoda cutiei mai mult decat este normal si cad accidental bilele.
          Totusi verifica inclusiv injectia la un tester.S-ar putea sa ai vreo surpriza !

          Comment


          • #6
            Lasati planetara in pace; vibratia ar trebui sa se manifeste in permanenta. Daca problema apare doar in treapta a doua si nu depinde de paja de turatii, atunci e foarte posibil sa fie o problema din...cutie.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Daca ar fi de vina injectia atunci ar trebui sa aiba aceleasi simptome in toate treptele ,si in special in treptele mari unde motorul e mai solicitat ,nu?Apoi dupa cum am spus treaba a aprut brusc dupa ce am schimbat piesele alea,iar inaite de a le schimba nu aveam aceste simptome.Mentionez ca nu am pus bascule originale ci unele aftermarket ,si e posibil sa nu fie centrate bine,sau sa nu fie construite ok.Am facut si geometria in momentul cand le-am schimbat,cauciucurile se uzeaza normal,nu scartaie in curba, nu trage in nici o directie , toate sunt normale as putea spune,doar atat.vibratia aia in treapta a doua ,ca si cand nu ar trage motorul normal.Asa am explicat-o eu ,cum ca nu ar trage motorul normal ca sa va puteti da seama cam care e smecheria.In treptele 1,3,4,5 merge ca si inainte fara probleme.Eu zic ca cu injectia nu ar trebui sa fie probleme ,pt.ca s-ar simti si in celelalte trepte,ar porni mai greu sau alte simptome,apoi daca ar fi din planetara ar trebui sa aiba niste zgomote,pocnituri in viraje sau la plecarea de pe loc ,sau oricand in timpul manevrelor,iar la cutie tot asa.Masina merge brici in celelalte trepte .....oricum e ciudata treaba. Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi pana la capat.

              Comment


              • #8
                CornelAdi ma scuzi ca ma bag peste topicul tau.
                Dar resimt si eu ceva similar care pana acum am ignorat(stiind faptul ca eu am ambreiajul uzat si alte piese de la suspensie si directie ce urmeaza a fi schimbate: bascule si bielete bara stabiliz. etc)

                La mine se manifesta evident pe treapta a3a in jurul a50km/h(2000rmp) sau daca raman pe a4a uneori si ajung in jurul a50km/h in decelerare. Dupa ce accelerez si ajung la 60/h totul bine si frumos. As face legatura cu turatia de ~2000rmp dar in cazul asta ar trebui sa se simta pe toate treptele. Posibil si jantele neechilibrate bine sau fuzetele deformate?ori chiar tamburii spate?

                Comment


                • #9
                  salutare
                  cam aceleseasi simptome am avut si eu pana am schimbat bieleta din poza. parca antibalans ii zice
                  bafta
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc Florin, aveam de gand sa schimb si eu respectiva piesa si nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca asa se manifesta.

                    Comment


                    • #11
                      As da edit da' nu mai pot.
                      Datorita sfatului lui Florin_KDF(caruia ii multumesc pe aceasta cale) am rezolvat problema, zici ca-i alta masina acum. Nu se mai zgaltzana cand pornesc sau opresc motorul, parca-i pe benzina. Eu credeam ca asa e normal sa faca deci la mine suportul ala trebuia schimbat de mult timp in urma. Acum la 50km/h nu mai am nici o vibratie si cred ca si schimbatorul sta mai tzapan pe accelerari si frana de motor, nu mai balanseaza. Din pacate piesa cumparata de mine a fost una ieftina, Breckner 80ron. Tot eu am schimbat-o.
                      Last edited by lord_wader; 16 November 2013, 17:56.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google