Reglare Timp De Raspuns Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglare Timp De Raspuns Acceleratie

    salut,

    am si eu o intrebare pe care am puso si celor de la service dacia.pot sa reglez acceleratie in asa fel in cat sa nu mai am o intarziere de 1 secunda cand apas pe pedala pana cand motorul sa raspunda la comanda.Daca stiti vre-un remediu vreau neaparat sa il pun in practica deoarece este foarte stresant acest lucru.
    Va multumesc.

  • #2
    Daca este vorba de masina din semnatura ta...acceleratia la diesel nu este prin cablu (deci mecanica) ci este electronica ...si da si mie mai ales la treapta 1 mi se pare ca are o intarziere...remediul nu il stiu dar as fi si eu interesat de asa ceva.Banuiesc (,) ca cei de la service nu au gasit solutia...
    sigpic

    Comment


    • #3
      o solutie trebuie sa fie sigur deoarece la renault nu are asa intarziere si este acelasi motor cu mici schimbari tehnice bineinteles dar trebuie sa fie un senzor ceva ,din pompa de injectie ,calculator..etc.vreau sa aflu ca sa stiu cu ce sa ma duc la service pregatit sa spun.

      Comment


      • #4
        porneste motoru, apasa usor usor de tot acceleratia si spunemi daca ai si tu un mic gol in peda cum am eu. La mine de acolo apare intarzierea. Solutia ar fi destul de simpla: pedala fiind un potentometru nu calca imediat pe traseului lui de carbon sau ce are acolo facut sa se comporte ca un potentometru, si ai putea sa faci ceva sa stea pedala un pic mai apasata. Cam asta am eu de gand sa fac la mine, dar vreau sa desfac pedala sa vad ce si cum.
        turbo makes torque and torque makes fun

        LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

        Comment


        • #5
          Nu poate sa fie chestia asta si din turbina (lag)?

          Comment


          • #6
            Nu deoarece turbina numai la 1800rpm intra in functiune.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #7
              noyz aceeasi chestie am observat-o si eu azi...vad ca mi-ai luat-o inainte...
              Ma gandesc acum daca faci ca pedala sa stea un pic mai apasata nu va influenta atunci cand accelerezi in celelalte trepte de viteza?
              sigpic

              Comment


              • #8
                Singura solutie pentru un raspuns mai prompt al pedalei de accelerarie este o resoftare.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #9
                  vitriol...In cazul meu e exclusa aceasta varianta...
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    La mine numai in treapta I are un pic de gol dar in celelalte trepte nu am treaba.

                    Acum nu stiu cum sunt ale voastre dar pot sa spun ca si la Renault este aceasta treaba.

                    parerea mea este sa nu va apucati sa umblati la pedala si sa apasati un pic mai tare pe ea.

                    Cum se spune in popor "sa ai talpa mai grea".
                    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                    Comment


                    • #11
                      e turbo lag, tavi...lasa-i sa desfaca pedala. ca fapt divers, turbina se invarte tot timpul si baga aer, ca ajunge motorul la cuplu maxim la 1800rpm nu inseamna ca acolo intra turbina. cel mai mult castigati dintr-o resoftare, dar si asa veti avea lag. nu asa mare, dar tot va mai fi. in ceea ce priveste acceleratia electronica, tot asa e si la benzinare. dor ca acolo potentiometrul e pe corpul clapetei de acceleratie si se actioneaza prin cablu, pe cand la dizale e potentiometru direct in pedala. poate diferi rata de citire a pozitiei pedalei intre un renault si-un logan, de ex primul citeste de 15ori/sec pozitia si loganul doar de 10ori/sec, de aici inca o mica intarziere, dar cea mai mare pondere o are turbo lag-ul. incercati sa bagati distantiere sub pedale sau s-o desfaceti, poate va alegeti cu un ralanti la 2000rpm
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Ma gandeam eu
                        Acu de sarbatori m-am carat cu un A4 dizal si cica ce a facut tipu ca sa nu mai aibe o intarziere prea mare (care oricum era mica) din soft a coborat cuplul la 1600 rpm (FARA crestere de puetere sau cuplu).
                        Nu neaparat sa fie cuplu maxim maximorum acolo, dar sa intre turbina ceva mai devreme (ceva de genu...).
                        I-a disparut lag-ul, cel putin eu n-am simtit nici un fel de intarziere pe ~1700-3000 rpm cat am lucrat cu ea.

                        Comment


                        • #13
                          da, te poti juca in hartile de avans si de injectie sa muti un pic cuplul cateva sute de rpm mai sus mai jos pe grafic. fortezi un pic nota pe turele joase si automat va urca turbina mai repede in boost, de unde cuplu mai devreme decat normal.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            eu chestia asta nu o simt numai in treptele de viteza ...se simte si cand masina e pe loc si dau sa accelerez foarte putin...nici u sinte ca eu apas pe acceleratie.Lagul de la tubo il stiu..nu e vorba de el...dar la mine nu sinte ca eu accelerez..adica de la ralanti pe loc ...eu accelerez in podea si iau picioru repede dupa acceleratie si motoru nici nu da sa se accelereze macar...
                            mai astept pareri si sugestii....oricum am de gand sa ma duc la un service specializa sa intreb pentru o schimbare de senzor sau ceva la acceleratie

                            Comment


                            • #15
                              e normal. asa face si la benzinare, am zis cum e cu rata de citire a pedalei, daca tu apesi sub rata de citire a pozitiei si nu tii suficient de mult apasat ca ecu sa nu creada ca a fost o apasare accidentala, nu reactioneaza, mai ales cand apesi pana la fund foarte repede. mergi la service, n-or sa-ti faca nimic...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google