Achizitie 1.5dci - 90cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    are piciorul greu...
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • #17
      dani030669 din cate vad, ai logan de 85cp
      ce consum ai?

      Comment


      • #18
        Originally posted by ion_R5 View Post
        Din ce vad scris in anunt, masina nici macar nu are rodajul facut pana la capat. Ar merita - dar in conditiile in care masina nu are vreun viciu ascuns. Intreaba-l pe om de ce o vinde.

        Daca o iei sa nu te apuci sa faci raliu cu ea. E bine ca e inca in garantie. (Schimbat vitezele la 3000 - 3500 rpm --- dar nici subturat sa nu mergi cu ea )

        PS: daca o iei, ai grija de unde pui motorina. Ar trebui verificat de asemenea daca masina a avut ceva probleme.
        Unii nu schimbă vitezele la turaţiile astea nici la benzinar şi tu îi recomanzi la Diesel ?

        Ca posesor de Diesel consider că cel mai bun interval de schimbare al treptelor de viteză este între 2.500 şi 3.000 rpm, dar numai după ce motorul este cald !

        P.S Eu i-am dat 3.500 de ture numai în depăşiri, doar pentru siguranţă ! nevoie !

        Comment


        • #19
          @djxhouse: n-am logan diesel, dar la cate probleme am auzit cu injectoarele si pompa, nu as cumpara in veci dacia sau renault diesel!
          ai grija, mai ales ca iei s-h!
          am un vecin cu un renault clio diesel care la 100.000 de km a schimbat/reparat injectoarele si pompa! mai cunosc pe cineva care a luat logan 1.5 dci la mana a doua pe care l-a bagat direct in service(injectoarele)!
          revizia la diesel e mai scumpa si se face la 10.000km! la benzina se face la 15-20.000!
          pune in balanta aceste informatii si vezi cum ajungi mai bine!
          nu uita ca se pot da inapoi kilometrii foarte usor!

          Comment


          • #20
            Eu nu inteleg de ce vrei sa dai 1.4 pe 1.5.Singuru motiv sau ceva plauzibil e ca nu ai AC si ai vrea AC.Asta da, dar ca iti consuma 7.5...Sa fim seriosi.
            In afara la 90 km/h , 1.4 iti consuma undeva la 5.3-5.5.Faci remapare si iti ia 5.
            Acum afacerea care vrei sa o faci nu prea e afacere: consum mai mic la diesel, pret mai mare la motorina.La benzina o revizie simpla e undeva la 130 de lei, la diesel cate este? + alte probleme celebre pe care le are tractorul.Deci scoti pe o parte, dai pe alta.
            Mai bine pui GPL.
            PS: cati km faci intr-un an?
            Daca nu faci mai mult de 30.000 km, nu mai e rentabil deloc.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by aleXpeed View Post
              Si la ala de 85 pompa produce pilitura, m-am convins singur, la 170.000 am schimbat pastilele de la un injector si cele de la pompa de motorina caci la rece nu mai pornea decat cu spray-ul (toata saptamana trecuta am injurat natiile Reno'-dci la 6 dimineata). Intr-adevar, dci-urile de 85 cp sunt mult mai reusite decat cele de 65 si 70 cp... pana cad.
              Pai vorbim de 170.000 km. Asa nici pompa clasica de diesel poate cadea intre 150 si 250 mii km. Astea CDI oricum rezista mai putin ca cele diesel clasic. Si motoarele alea diesel care au mers 1.000.000 km au schimbat injectoare si pompe. De motorina romaneasca nu mai vorbim, ca strica pompele si injectoarele prematur.

              Eu din ce am inteles de la om, el vrea un Logan diesel bun. Nu vorbim aici de motoare la 100.000 km, cand deja vorbim de motoare cu ceva uzura adunata. Nici un motor pe benzina la 100.000 km nu mai e ca nou. La benzina nu se schimba deloc injectoare? Sigur, la benzina sunt alte preturi.

              Spray-ul de pornit, e metoda sigura de a darama un motor diesel. Nu mai porneste... du-o la reparat. Sau porneste-o cu spray si dupa aia da o caruta de bani ca sa repari ce a stricat sprayul.

              O masina trebuie sa porneasca la cheie. Daca e defecta, trebuie reparata. Daca continui sa mergi cu ea cu spray sau alte "rezolvari" ai sanse mari sa prapadesti motorul si mai rau.
              Last edited by ion_R5; 23 November 2012, 21:58. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                consumul depinde cum o calci (daca ii dai talpa pana jos din scurt sau mai lin) si ce regim de viteza. pe ultimii 3500 km numai urban am o medie de 6,6 l/1ookm.la drum intins (exceptand E85 si Autostrazi) mers 100-110 km/h in afara si 55-60 in localitati e undeva la 4,2-4,3l/100km. Buc-Constanta la o medie de135km/h consumul e 5,7-6 l/100km/h
                la mers "zbuciumat" ajunge si la 8l/100 in Bucuresti
                sigpic
                Ambition 1.5 dc

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ion_R5 View Post
                  Pai vorbim de 170.000 km. Asa nici pompa clasica de diesel poate cadea intre 150 si 250 mii km. Astea CDI oricum rezista mai putin ca cele diesel clasic. Si motoarele alea diesel care au mers 1.000.000 km au schimbat injectoare si pompe. De motorina romaneasca nu mai vorbim, ca strica pompele si injectoarele prematur.

                  Eu din ce am inteles de la om, el vrea un Logan diesel bun. Nu vorbim aici de motoare la 100.000 km, cand deja vorbim de motoare cu ceva uzura adunata. Nici un motor pe benzina la 100.000 km nu mai e ca nou. La benzina nu se schimba deloc injectoare? Sigur, la benzina sunt alte preturi.

                  Spray-ul de pornit, e metoda sigura de a darama un motor diesel. Nu mai porneste... du-o la reparat. Sau porneste-o cu spray si dupa aia da o caruta de bani ca sa repari ce a stricat sprayul.

                  O masina trebuie sa porneasca la cheie. Daca e defecta, trebuie reparata. Daca continui sa mergi cu ea cu spray sau alte "rezolvari" ai sanse mari sa prapadesti motorul si mai rau.

                  Masina este reparata in momentul de fata si porneste perfect la rece, fara nicio problema. Schimbat la 2800-3000 rpm. de noua, motorina de la pompa mereu, fara Agip sau Lukoil, foarte mult OMV si Mol, revizii la timp, tinuta din scurt, fara probleme cu turbina, trage ca noua, dar uite ca intr-o dimineata n-a mai pornit.. fara spray. Ii spuneam si tatalui, "rabla" scoasa la pensie 1.4 MPI ingroapa pe putin 3 natii de dCi-uri pana sa cada si acesta... daca va cadea vreodata.

                  Suntem super multumiti de diesel dar cand pica cate ceva si nu reusesti sa ii dai de cap, mai ales la o problema pe care testerul nu o poate detecta, iti vine sa-i dai foc. Pe viitor as achizitiona iar turbo-diesel doar pentru placerea de a conduce per' ansamblu, imi place cuplul ala foarte mult, vorbind aici de dci 85 vs. 1.4 mpi.

                  GPL-ul ramane baza! Chiar daca radeau prietenii de mine, mai in gluma mai in serios, orice masina voi avea pe benzina pe viitor o voi converti pe GPL, poate fi si 2000 16v turbo benzinar... nu conteaza, sa fie cu GPL. Eu sunt fan GPL.
                  Last edited by aleXpeed; 24 November 2012, 04:14.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #24
                    Dar nimeni nu spune ca dieselul de 90CP il mai recunosti si prin faptul ca are DPF si obligatoriu este E5(asta la Logan).

                    Djxhouse, daca mergi mult in urban las-o balta cu dieselul de 90 cu DPF.

                    Comment


                    • #25
                      masina care l-as achizitiona second ar fi Euro5 , ci maxim 20-25.000km, pe care il recunosti indata.
                      daca are 100.000km, il recunosti indata, si mai mult il duc si in service

                      iar loganul meu, 1.4mpi consumul mediu deja cam 7.5imi ia si la drum lung si in oras.
                      la drum lung ii mai dau 120-130-140 (pe ceas) cand trebuie sa depasesc mai dau si 5.000rpm.
                      am multe drumuri in oras dar scurte, merge 2-4 km si ma opresc, iar in lung merg 20-50km si ma opresc.
                      iar odata la 3-6 luni fac un drum de 500km. si mereu dar mereu consumul cam 7.5L imi este, nu-l mai calculez, bag benzina si merg inainte


                      si cand vad consumuri de 4.7-5.0L atunci ma gandesc serios sa schimb masina pe un diesel.

                      si de ce logan? pana acuma am logan, l-am cumparat nou nout in 2008 cu 7.200euro si m-a servit super bine, nu m-a lasat balta niciodata, si merge si acuma foarte bine. doar ca nu are AC si consumul. in rest daca era diesel si avea AC nu l-as schimba inca cativa ani. iar acuma am 106.000km, chiar recent am facut revizia de 105.000km la reprezentanta dacia.

                      si de ce second? ma gandesc la un pret de 5-6.500 euro achizitie si nu il mai duc la service autorizat dacia, sa ma rupa cu preturile mari, am in oras service serios unde rezolv totul cu jumatate de pret. si daca merge bine masina, intentionez sa-l tin macar 3-5 ani.

                      ca mai iese rugina, ca scartaie, prea putin ma intereseaza. masina nu il cumpar pentru fite sau agatat fetite. doar sa ma duca din A in B oricand vreau eu, fara cu costuri minime.

                      si de ce nu o masina noua, sau altceva mai scump? pai din banii de 6.000 euro diferenta mai bine investesc banii in casa, excursie, nu arunc banii aiurea in masini.

                      Comment


                      • #26
                        Esti axat 100% pe Logan dizal? La 6000 Euro poti sa iei un Golf 1.9 tdi in stare buna, fara sa necesite reparatii )

                        Nu stiu cum iti consuma tie peste 7% extraurban, ai vazut consumurile de pe topicul dedicat? ~5,5-6% maxim...cu masina incarcata etc.

                        Comment


                        • #27
                          Sunt axat pe logan, ca umblu mult prin campuri, paduri. Ma ocup cu masuratori.
                          Si imi place la logan ca este inalta. pana acuma am trecut peste multe. BIne daca era 4x4 era un vis implinit. dar pana atunci imi vine ca o manusa loganul.

                          iar la extraurban... pai merg cam tare. 500km in 5.5ore, si pe acest traseu sunt depasit de 3-5 masini.

                          Comment


                          • #28
                            Eu am dieselul de 85 CP si pot sa spun ca sunt multumit. Consumul e super ok. Cuplu bun. Cutie bine etajata.
                            Talpa dau la greu. Cei care ma stiu pot sa confirme. Nu am reusit sa am consum mai mare de 7l la suta de km (schimbat vitezele la peste 4.000). n-are nici pe dracu`.

                            Nu te-as sfatui sa-ti iei un E5. Tehnologie in plus care o sa te enerveze. In plus motorina la noi e ca "PORCU" in cotet. De aici vin si problemele. Degeaba se chinuie cu normele de poluare cand combustibilul este jalnic.

                            Am alimentat cu motorina de afara iar masina zboara pur si simplu.
                            Last edited by lau; 25 November 2012, 14:25.

                            Comment


                            • #29
                              sa ma bag la asta si ii fac un chip tuning? chiar imi place masina, singurul minus fiind ca e de 75cp nu de 90cp
                              Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                              si ii fac un chip tuning la 96cp cu 150 euro

                              zice ca are EDS? ce o fi ala?

                              Comment


                              • #30
                                Daca e pe unde stai tu, du-te sa o vezi.

                                Daca n-ai mai mers cu dizal chiar si cel de 75 cp te va impresiona fata de 1.4 mpi.

                                PS: da, cum spune si colegu mai jos, posibil sa fie E4 ca n-are tzava aia ca la E5.
                                Last edited by Octavian; 2 December 2012, 10:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google