Cat De Repede Se incalzeste 1.5dCi E6 Iarna?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat De Repede Se incalzeste 1.5dCi E6 Iarna?

    In curând voi fi posesor de sandero stepway 1.5dci easy r, euro 6 cu dpf. Din experiența voastră, cei cu motorul asta, cat de repede se încălzește motorul iarna la temperaturi cu minus? Mă bate gândul să iau un încălzitor de antigel, am vorbit cu cineva de la Dacia și mi-a zis sa nu-mi fac probleme de astea că mașina se încălzește repejor.

  • #2
    Tie iti este teama ca nu vei avea caldura in masina rapid ? sau ca motorul nu ajunge la temp. optima de functionare ? daca este vorba de prima varianta , relax, ai calorifer electric.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Lvnatic, dupa vreo 3-4 minute de functionare, la -10, gheata incepe sa se topeasca pe parbriz. Asta iarna, cand a fost frig,nu am avut nevoie de racleta sau solutie de dezghetat :-)
      Last edited by 77sky; 3rd December 2018, 22:39.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • #4
        Mersi, asta vroiam sa știu.
        Last edited by 77sky; 2nd October 2018, 12:41.

        Comment


        • #5
          Se incalzeste mai repede decat o facea un Cielo din 2007.

          Comment


          • #6
            Are incalzire auxiliara 1.5 DCI 90 CP ?

            Comment


            • #7
              Toate au calorifer electric, dar merge numai cu 0C exterior + motor rece
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Multumesc pt. precizare!

                Comment


                • #9
                  La 1.2 16v cand e parbrizul inghetat se dezgheata cam dupa 7 min. Acum as vrea sa iau un 1.5 dci 90 cp sh. Ar fi super daca s-a dezgheta atat de repede parbrizul , totusi motorul ce consum are pe distante scurte? PResupun ca se incalzeste greu iarna mai ales. Eu as avea 8 km de mers pana la serviciu. Unele1.5 dci uri pe olx au la optiuni si parbriz incalzit. Au toate parbriz incalzit sau sunt doar cele pt export.

                  Comment


                  • #10
                    Nu exista parbriz incalzit la noi.Papagalii aia ar scrie orice la optiuni.Samsarul nu prea stie ce vinde.
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by laur @ View Post
                      La 1.2 16v cand e parbrizul inghetat se dezgheata cam dupa 7 min. Acum as vrea sa iau un 1.5 dci 90 cp sh. Ar fi super daca s-a dezgheta atat de repede parbrizul , totusi motorul ce consum are pe distante scurte? Presupun ca se incalzeste greu iarna mai ales. Eu as avea 8 km de mers pana la serviciu....
                      1) Incalzirea parbrizului (dezghetarea) la dci se realizeaza foarte rapid, pe loc, gratie rezistentei (elor) electrice din aeroterma. Motorul va fi rece (0 pavele) la mersul in gol, dar ele vor furniza cel putin 50 grade (am termometru cu 2 sonde, una este la aparat, la nivelul consolei, secunda este introdusa fix 10 cm in aeroterma, pentru monitorizare).
                      2) Incalzirea iarna, dci. Drumul meu pana la work este de cca 4.3 km cca 7 minute (drum fara zapada). Au fost cateve dati, in care am ajuns si nu mi s-a aprins nici o pavela, sau mi s-au aprins cand mai aveam cca 0.5-0.8km si s-au stins la destinatie, fiind ger crunt
                      3) Consumul: ca idee am inregistrari ale tuturor alimentarilor, cu toate datele din bord. Cel mai mare consum, evident distante f scurte, iarna, zapada, ger etc etc a fost de cca 8L/100 km, Consider ca este absolut rezonabil.
                      4) Rezistenta in parbriz nu are logica a se monta, atat timp cat sunt acele rezistente in aeroterma, care isi fac job-ul cu brio.

                      Concluzie: imi place foarte mult dieselul, dar este pretabil extern, nu sa il chinui prin oras, fataiala de cativa km. El arata ce poate la drum lung, incarcat precum magarul nu sughita.
                      Eu acum ma orientez clar spre benzinar (anumite motoare...)
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pt raspunsul la obiect . cum vreeau o masina sh, am luat in considerare dci-ul pt ca desi dci-ul se vinde ca noua mai scumpa decat 0.9 tce, second hand dieselul este mult mai ieftin, altfel nu as lua in considerare diesel-ul.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google