De Ce Se Opreste Masina In Mers ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De Ce Se Opreste Masina In Mers ?

    de ce se opreste motorul in mers ? Este cumva de la bujii sau de la injectoare
    ?

  • #2
    Detaliaza simptomele ce duc la oprirea motorului: in timp ce accelerezi?; dupa ce ridici piciorul de pe acceleratie?; motorul e rece sau cald? de fiecare data face asa?; etc.


    Stima.
    sigpic

    Comment


    • #3
      in principiu e vorba de corpul clapeta de sub filtrul de aer sau o problema de alimetare - pompa defecta sau circuit infundat
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #4
        Este vorba de oprire a motorului in mers cand motorul este cald , chiar si la relanti se opreste !

        Comment


        • #5
          senzor pozitie motor...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Sau pompa de benzina nu mentine presiune.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              Probabil ai mizerie in rezervor si se infunda sorbul.
              Caz similar intalnit la un cunoscut, avea mizerie in rezervor.

              Comment


              • #8
                Motorasul pas cu pas 90%.

                Comment


                • #9
                  ala cand claceheaza, se tureaza singura la 1500rpm, nu moare. cam moare cand nu stie in ce pozitie e motorul
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alin2009 View Post
                    Motorasul pas cu pas 90%.
                    In nici un caz. Omul a spus ca se opreste si in mers.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #11
                      verifica senzorul de pozitie, curata-l, spala-l, eventual pune unul de la un prieten. te rog, fa-mi mie placerea asta si vezi daca se mai opreste...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Seba am si eu o intrebare: spui senzor de pozitie la cel de la volanta ? Sau este altceva ?
                        9! 9! 9!
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          recomand o diagnoza mai intii, sa vedem ce apare stocat, dtc in memorie

                          cel de la volanta se cam duce, posibil sa fie bai cu el..
                          Last edited by barna marius; 12th November 2010, 06:36. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Eu am avut aceleasi simptome, iar motivula a fost ca pe undeva cablul de la ECU injectie facea atingere cu caroseria (la masa) si ii dadea eroare la calculatorul de injectie. Solutia a fost izolarea manunchiului de cabluri. Asta dupa ce s-a facut o diagnoza.

                            Comment


                            • #15
                              O problema asemanatoare am avut si eu....se oprea in mers, indiferent ca era motorul cald, rece sau ca era in relanti.Becul de la noxe era si el aprins.Solutia:cum am bagat numai benzina de la rompetrol, nu am mai avut probleme, plus ca becul de la noxe s-a stins singur.
                              Astept cat mai multe opinii : PH-22-BFC

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google