Martor Aprins La Maneta Frana De Mana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Aprins La Maneta Frana De Mana

    vineri am observat ca martorul franei de mana nu se mai stinge ,vi s-a mai intamplat asa ceva si altcuiva?ce se paoate face?

  • #2
    Verifica nivelul lichidului de frana, acelasi martor indica nivel scazut.
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      da , mie , daca nu rezolvi cu lichidul , scoate de la tabloul de sigurante indicele franei de mana

      Comment


      • #4
        Martor Aprins La Maneta Frana De Mana

        am verificat asa cum se afla masina pe roti, am virat rotile stanga dreapta si m-am uitat la roti pe interior sa vad daca au cedat cumva furtunele si rotile sunt ude de lichid,dar totul e ok .cu aceasta ocazie as vrea sa schimb tot lichidul si apoi sa fiu mai atent cu acest faptcaci pana acum nu au fost asemenea deficiente.e oare posibil ca sa piarda pe la repartitor? multumesc tuturor pentru sfaturi .

        Comment


        • #5
          cel mai bine o urci pe o rampa ceva si o verifici mai atent.bafta!

          Comment


          • #6
            Cu franele nu e de joaca...mergi la un service ca sa poti conduce linistit.

            Comment


            • #7
              daca nu ai probleme si lichidul de frana e la acelasi nivel in pahar in decurs de cateva zile,nu are rost sa al schimbi,bani aruncati pe geam,verifica contactul franei de mina,sau vezi daca la lasarea manetei franei de mina acea limbuta iti calca pe acel contact,sau poate ti-a iesit contactul din locasul lui,mie asa mi s-a intamplat
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #8
                stai linistit, am avut si eu problema asta, din ce crezi ca era, daca ai observat numai iarna se intampla, ingheta sonda aia sau cum se numeste...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tomitzareli View Post
                  am verificat asa cum se afla masina pe roti, am virat rotile stanga dreapta si m-am uitat la roti pe interior sa vad daca au cedat cumva furtunele si rotile sunt ude de lichid,dar totul e ok .cu aceasta ocazie as vrea sa schimb tot lichidul si apoi sa fiu mai atent cu acest faptcaci pana acum nu au fost asemenea deficiente.e oare posibil ca sa piarda pe la repartitor? multumesc tuturor pentru sfaturi .
                  1.daca rotile sunt ude nu are ce sa fie ok! cauze pot sa fie mai multe:racorduri elastice,garnituri etrieri...
                  2.repartitorul este in spate,aproximativ deasupra puntii.
                  3.daca ai gandit ca se uda rotile din fata din cauza repartitorului iti recomand sa iei legatura cu un mecanic,este mult mai sigur pentru tine,mai ales ca dupa ce vezi ce are si remediezi ,urmeaza sa aerisesti circuitul,ceea ce nu este chiar asa simplu,trebuie urmati anumiti pasi pentru ca mai apoi sa poti conduce linistit si in siguranta.

                  Comment


                  • #10
                    asa am patit si eu, insa problema a fost de la repartitor, dupa 4 ani a cedat, acesta sta numai in umezeala si prinde repede rugina... garnitura..., insa am mai putut merge inca 1000 km cu acest defect, bineinteles cu bidonul de lichid de frana dupa mine pentru completare la prima palpaire a martorului luminos frana de mana, si folosit frana cu economie, pana am gasit alt repartitor nou, de uzina era extrem se scump (aproximativ 500 RON, am luat de import cu 80 RON. nu iti recomand sa iei la mana a 2, am luat tzeapa;) si acelea sunt deja terminate de rugina... am schimbat 2 si niciunul nu isi facea treaba, adica nu culisa pe acel arc din cauza coroziunii, pana la urma am gasit nou dupa multe cautari.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by RYCHY88 View Post
                      asa am patit si eu, insa problema a fost de la repartitor, dupa 4 ani a cedat, acesta sta numai in umezeala si prinde repede rugina... garnitura..., insa am mai putut merge inca 1000 km cu acest defect, bineinteles cu bidonul de lichid de frana dupa mine pentru completare la prima palpaire a martorului luminos frana de mana, si folosit frana cu economie, pana am gasit alt repartitor nou, de uzina era extrem se scump (aproximativ 500 RON, am luat de import cu 80 RON. nu iti recomand sa iei la mana a 2, am luat tzeapa;) si acelea sunt deja terminate de rugina... am schimbat 2 si niciunul nu isi facea treaba, adica nu culisa pe acel arc din cauza coroziunii, pana la urma am gasit nou dupa multe cautari.
                      daca ai gasit dupa multe cautari pune adresa exacta sau link unde ai gasit ca sa fie forumul util pentru cei cu probleme
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #12
                        omu are o problema simpla si ati sarit pe el ....verifica cum ti-a spus nicu mufele richi dai din cand in cand cu niste vaselina pe repartitor ..

                        Comment


                        • #13
                          La mine asta a fost, se bloca uneori contactorul/sonda, asta numai cand era ger, sa zic sub -10 grade, rezolvarea s.a facut in felul urmator, gand e ger mare evit sa las frana de mana pe timp indelungat, de exemplu peste noapte, doar o las in viteza si atat, de atunci nu mai am problema cu martorul
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by stolniceanulucian View Post
                            daca ai gasit dupa multe cautari pune adresa exacta sau link unde ai gasit ca sa fie forumul util pentru cei cu probleme
                            Am gasit la un magazin la 30 Km de orasul meu, pentru cei din Jud Constanta, am gasit in Medgidia la magazinul de piese auto de langa Posta.
                            sigpic

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google