Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

    Am observat dezamagit ca nu avem categorie pt asa ceva.
    Am luat masina anul trecut in noiembrie. Ca oricare dintre noi m-am interesat ininte - eu voiam totusi o masina sh...
    De atunci si pana acum sunt total dezamagit. Ce nu imi place la masina asta ?
    sistemele de siguranta - antiderapaj nu se pot decupla. Am ramas in panta cu ea pe 2 cm de zapada , daca incerci sa iesi din curte si ai o panta mai sanatoasa ... acolo ramai. Intretinerea - schimb ulei , filtre mi s-a parut foarte scumpa - cel putin in Buc este undeva intre 500-600 ron la service de marca. Stergatoarele de proasta calitate - au inceput sa scartaie dupa primii 200 km . Senzori de la presiune cauciucuri foarte slabi ... au trebuit schimbati. La 8000km mi-a bubuit o sonda la servo- am inteles ca ''asta-i problema lor ''. Consumul daca nu treci de 90 este oke - daca ai trecut = 10-15%. Daca dai drumul la clima creste cu 30-35% . Amortizoarele sunt aproape inexistente- daca iei o groapa masina suna de parca ai avea porbagajul plin de borcane . Servodirectia foarte greoaie comparativ cu alte modele ... Oglinzi , faruri , aripi- diferite de modelele de serie ... in consecita mult , mult mai scumpe . Nu are roata de rezerva , iar kit=ul de pana cu care vine masina este ''praf'' . ATENTIE - LUCRURILE ASTEA NU VI LE SPUNE NIMENI CAND CUMPARATI MASINA
    Unde cred eu ca am gresit(si sfatuiesc si pe altii sa ia exemplu) : atunci cand am luat masina pur si simplu am luat-o . Nu am facut un drive test , nu m-am gandit. Am mers cateva mii de km cu loganul lui socu-meu din 2007 si am fost foarte multumit ... credeti-ma ca masina aia este muuult mai echilibrata decat modelul asta !
    Spre norcul saU nenorocul meu am mai condus si alte masini iar comparatia cu Loganul este imposibil sa nu o faci. Tragand linie am ajuns la concluzia ca baietii astia de la Dacia considera modelul asta de lux... dar el nu are nici o treaba cu luxul! Daca luam un ambiance sau orice model care sa aiba ac ieseam mult mai ieftin . Parerea mea este ca nu se justifica pretul de 10k euro , asa ca aveti grija ce cumparati !

  • #2
    Ai destula dreptate. Sti cum e romanul, sa fie dotata. Dar cel mai bine iti faci un profil si vezi ce iti trebuie. Pentru multe lucruri platesti degeaba ( geamuri el. spate, jante aliaj, volan imbracat in piele, proiectoare, senzori presiune). Eu sunt de parere ca iei ceva bun la motorizare si dotari medii, pe care le imbunatatesti pe parcurs ( gps, hands-free, scaune incalzite, folie, jante, faruri)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sigpic
    The MVP

    Comment


    • #3
      Inca un topic deschis aiurea..
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • #4
        E greu să cauți și să te informezi...

        SL10 sau "Prestij" e un X52 normal cu mici diferențe climă/punte spate de K52/roți R16 și cam atât farurule/oglinzile/ masca consolei cu ieșiri dreptunghiulare nu sunt exlusive SL10 ci se montează pe orice X52 cu emblemă Renault.

        O parte din problemele observate de tine(servo cu pompa mecanică, kit de pană, consum benzină) se regăsesc în problemele expuse de mine în topicul dedicat SL10 acum închis.

        Cât despre ASR nu ai învățat să-l folosesti, iarași ai topic dedicat ăla cu ESP off oricum tu aveai nevoie de HSA care nu e activat, dar asta e altă treabă.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          @bobogeiu, e normal sa fii dezamagit, probabil ca iti imaginezi ca cei 10 mii de euro ii puteai folosi pentru a achizitiona o masina confortabila, cu km relativ putini la bord.

          SL10 are bube destule din ce afirmi, dar legea nescrisa a forumului impune ca vina sa apartina soferului. Ori nu stie sa o conduca, ori nu s-a informat ce droanga cumpara. Nu pune la inima.

          Daca vinzi masina acum pierzi 1500-2000 de euro, din pacate. Asta, daca gasesti cumparator.
          Last edited by mr.K; 4 December 2015, 10:30.

          Comment


          • #6
            Aia cu cititul e valabilă și pentru tine mr.K :

            Unde cred eu ca am gresit(si sfatuiesc si pe altii sa ia exemplu) : atunci cand am luat masina pur si simplu am luat-o . Nu am facut un drive test , nu m-am gandit.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              La drivetest descoperea cel mult faza cu amortizoarele si servodirectia, zapada nu a fost in noiembrie anul trecut.

              sistemele de siguranta - antiderapaj nu se pot decupla. Am ramas in panta cu ea pe 2 cm de zapada , daca incerci sa iesi din curte si ai o panta mai sanatoasa ... acolo ramai. Intretinerea - schimb ulei , filtre mi s-a parut foarte scumpa - cel putin in Buc este undeva intre 500-600 ron la service de marca. Stergatoarele de proasta calitate - au inceput sa scartaie dupa primii 200 km . Senzori de la presiune cauciucuri foarte slabi ... au trebuit schimbati. La 8000km mi-a bubuit o sonda la servo- am inteles ca ''asta-i problema lor ''. Consumul daca nu treci de 90 este oke - daca ai trecut = 10-15%. Daca dai drumul la clima creste cu 30-35% . Amortizoarele sunt aproape inexistente- daca iei o groapa masina suna de parca ai avea porbagajul plin de borcane . Servodirectia foarte greoaie comparativ cu alte modele ...
              Dar probabil ca a citit reclama agresiva Dacia, cum ca a facut o margica colorata, exclusivista etc etc.
              Last edited by mr.K; 4 December 2015, 10:48.

              Comment


              • #8
                Originally posted by t0rquemada View Post
                Aia cu cititul e valabilă și pentru tine mr.K :

                Unde cred eu ca am gresit(si sfatuiesc si pe altii sa ia exemplu) : atunci cand am luat masina pur si simplu am luat-o . Nu am facut un drive test , nu m-am gandit.
                Treaba cu drive-testul e oricum relativa. Nu poți să-ți faci o părere consolidata in 5km de plimbare in jurul dealerului.

                Cat despre supărările inițiatorului, cred ca sunt de inteles prin prisma prețului plătit.

                Altfel, acum câteva zile îmi povestea un amic ce deține un Astra H pe motorina cat de impresionat a fost de un SL 10 ani de 1.2. A mers cu mașină câteva zile si a avut numai cuvinte de lauda...

                Comment


                • #9
                  Nu e relativă deloc.
                  Cât despre informare...
                  -există fișă tehnică la dealer;
                  -există tabel cu intreținerea și costurile asociate(revizii) și pe forum și pe net(daciagroup) - trebuie să știi să cauți;
                  -există multe informații pe forum, inclusiv SL10

                  Nu suntem în 2012-2013 când X52 deabia se lansase și totul era necunoscut.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Deci Dacia n-a rezolvat problemele modelului fata de acum 3 ani, cand abia se lansase si totul era necunoscut.

                    Din ce zice omul asta, Dacia nu e pe drumul cel bun.
                    Am mers cateva mii de km cu loganul lui socu-meu din 2007 si am fost foarte multumit ... credeti-ma ca masina aia este muuult mai echilibrata decat modelul asta !
                    Last edited by mr.K; 4 December 2015, 12:10.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by t0rquemada View Post
                      Nu e relativă deloc.
                      Cât despre informare...
                      -există fișă tehnică la dealer;
                      -există tabel cu intreținerea și costurile asociate(revizii) și pe forum și pe net(daciagroup) - trebuie să știi să cauți;
                      -există multe informații pe forum, inclusiv SL10

                      Nu suntem în 2012-2013 când X52 deabia se lansase și totul era necunoscut.
                      Salut!
                      Sunt total de acord cu tine.
                      Inainte sa imi cumpar masina, am avut de ales intre Logan 10 ani, Sandero Stepway si Logan 2.
                      Am plecat de la premiza ca vreau motor diesel, avand in vedere faptul ca o sa circul mai mult de 60% din timp in extraurban.
                      Am mers cu dci 75 pe sl10 si cu cel de 90 pe celelalte 2.
                      Am facut un test combinat, atat autostrada, oras, gropi, viraje..
                      Concluzia mea in privinta motorizarii si a tinutei de drum:
                      - diferenta suficient de mare in favoarea dci 90(factor hotarator pt mine)
                      -tinuta de drum, destul de buna a ambelor modele, mi s-a parut putin mai instabil modelul Stepway
                      -putin mai instabila noua generatie fata de prima, probabil si din cauza faptului ca masinile de test erau noi(aprox 3000 km), deci suspensie nerodata;
                      In ceea ce priveste dotarile, plusul evident il avea Sl10, cu precadere climatizarea automata.

                      In consecinta am tras linie si am ales Logan 2 dci 90 si sunt foarte multumit de masina si de ce imi ofera.

                      Nu mai am bani de bagat in masini sh care pica atunci cand iti e lumea mai draga, pentru ca a fost si in situatia asta.

                      Ca o paranteza, nu prea vad rostul motorului de 1.2 16v, poate doar pentru o exploatare in urban, altfel.. chiar nu vad rostul..

                      Daca exista varianta de 90 pe Sl 10, aia ar fi fost si alegerea mea.. insa, m-am conformat cu ce s-a oferit.

                      Comment


                      • #12
                        Eu cand am fost in 2013 la drive-test cu Sandero Stepway 0.9 tce, la dealerul Dacia din Sibiu, au vrut sa conduc doar prin curte, ca nu aveau numere la masina de test. Am revenit peste doua zile cand i-au pus numere si am putut sa conduc pe strada, in trafic, sa imi fac cat de cat o parere. Eu am fost multumit de la inceput de motor si de comportamentul masinii. Mie nu mi se pare ca e mai instabila decat loganul 1.4 mpi din 2005 pe care il mai am.

                        Comment


                        • #13
                          Posesor de SL 10 Ani, motorul acela mic de către va plângeți voi:1,2 16 valve. Am aproape 13.000 cu el și pot sa spun ca, cel puțin pana acum n-am avut nici o problema. Am mers cu ea mai peste tot în 11 luni. Singura chestie de care m-as plânge ar fi insonorizarea. Cat despre revizie:346 lei. Una peste alta, pana acum am cumpărat benzina, lichid parbriz, un suport pentru tableta, covoare de cauciuc. Concluzie: foarte mulțumit. Sa nu uit:am mai investit în spălatul mașinii. Am cheltuit o avere pana acum? Voi ce credeți.
                          P.S. Anterior am avut o Fabia. În 4ani am băgat în ea vreo 2800€... (Fără benzina)
                          Prowd of my new wheels!

                          Comment


                          • #14
                            Stai sa treaca 4 ani si cu asta. Desi.. La cat mergi cu ea ai sanse mari sa nu bagi altceva decat ulei si benzina in ea. zilele trecute am mers cu un l2 taxi cu 1.2. Plangea cu vorbe omul ca a schimbat L90ul cu 52ul. Avea deja rectificare la chiuloasa, consum ulei la greu, bloc de lumini reparat dupa "n" inlocuiri, discuri si placute facute din creta, rectifica buza la discuri cu flexul,etc
                            Aaaa toate repraratiile facute pe banii lui ca la reprezentanta i-au dat cu flit ca cica e taxi si taxiurile pierd garantia. Asa ca s-a enervat si a reparat-o unde a stiut el, a pus si gaz ca mergea doar pe benzina in ideea ca sa nu piarda garantia. Ciu-ciu, canci, mumu - am pus eu in loc de injuraturile lui la adresa renoului, daciei si statului roman care l-a obligat sa schimbe masina veche.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by skd_ozenel View Post
                              Avea deja rectificare la chiuloasa, consum ulei la greu,
                              Hai sa nu exageram !!!! De ce rectificare de chiulasa ??? consum de ulei la greu ?? cat consuma exact ? cati km avea pe gpl ? 4-5 sute de mii ? si-a bagat nasul unde nu trebuie si si-a stricat masina!!!
                              Last edited by prometheus; 5 December 2015, 02:08.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google