Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cati km avea cu ea?
    sigpic
    !

    Comment


    • #17
      Hai sa ne intelegem:
      E vorba de logan 2
      Omul a avut probleme ( nu a zis ce ) si s-a dus la dealer, pe la 50-60.000 km. Facuti fara gaz pentru ca masina era noua. La reprezentanta i-au facut demontarea si diag daaar l-au pus sa plateasca pentru ca "daca faci taxi nu ai garantie".
      A luat chiulasa si a reparat-o.
      Nu stiu daca motorul a fost pus la loc tot in reprezentanta sau in alta parte.
      De suparare ca nu s-a reparat pe garantie omul a zis ca si asa nu mai are, macar sa faca bani. Si a pus gpl pe ea.
      Avea pana in 200.000km cu masina. Dar vezi mai sus cand a avut problemele.
      Intre timp zicea ca pe la 100.000 a inceput sa pape ulei. Nu a zis cat, nu am intrebat.
      Per total omul era foarte foarte nemultumit de calitatea logan 2 fata de al vechi.
      Era suparat si pe stat ca nu avea voie sa faca taxi cu masina mai veche de x ani, motivul pentru care schimbase masina.

      Comment


      • #18
        Cand ai probleme esentiale la masina, nu te mai incalzeste un ASR, un AC automat...

        Comment


        • #19
          Batem câmpii.
          Acum oricine cu mașină personală poate face taxi, când s-a dorit doar mașini pe firmă cu despărțitor au țipat triștii că mor de foame.

          Condițiile de garanție sunt clare, restul e can can.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            Daca a spune adevarul inseamna sa bati campii...

            Comment


            • #21
              Tu ai relatat ce ți s-a povestit, nu cunoști toate amănuntele unele povestite, altele nu.

              După tine un trist client nemulțumit dacia = esantion reprezentativ... Super.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #22
                Care sunt diferentele dintre 1.2 16v de pe L2 fata de cel de pe L1? Doar softul?
                Printre posesorii de L1 nu am auzit de astfel de probleme.
                sigpic
                !

                Comment


                • #23
                  Nu stau sa mai dezbat/combat pe forum. Cine vrea sa citeasca citeste, cine vrea sa inteleaga intelege.
                  Daca nu ai baga mizeriile din dacia sub pres ai fi ok. De ce nu le zici la baieti ca problema cu franele e recunoscuta de producator? Sau de aia cu pompele de ulei?
                  Sau de aia cu patinele de la lanturile de distributie? Sau de aia cu supapele la d4f? Sau de aia cu cuzinetii la k4m? Noroc ca pe asta l-au scos din EU, numai bine ce-l stricasera.
                  E minunat de bine la dacia. De aia pleaca angajatii din rd si as pe capete...

                  Comment


                  • #24
                    1. Nu bag nimic sub preș dar anumite chestii nu pot fi luate de bune.
                    2.Sunt destule probleme, dar nu pot fi făcute publice - cine vrea le caută.
                    3.Patinele la h4b o știam, pompa de ulei la h5f e "specifică".

                    P.S. Deși pare, nu lucrez la Dacia.
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #25
                      2.Sunt destule probleme, dar nu pot fi făcute publice - cine vrea le caută.
                      Unde, aici?
                      Cât despre informare...
                      -există fișă tehnică la dealer;
                      -există tabel cu intreținerea și costurile asociate(revizii) și pe forum și pe net(daciagroup) - trebuie să știi să cauți;
                      -există multe informații pe forum, inclusiv SL10
                      Ca daca nu-s publice, degeaba le cauti la dealer sau la Dacia.
                      Si-atunci raman forumurile, unde Dacia desfasoara o campanie de denigrare a celor ce vorbesc marca de rau, si totodata minimizeaza orice problema.
                      Pana si problemele de pornire la 1.2 nu-s probleme mari cica. Pai ne intoarcem la 1310 cand toti se chinuiau sa porneasca iarna?
                      Last edited by mr.K; 5 December 2015, 22:44.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by skd_ozenel View Post
                        Sau de aia cu supapele la d4f?
                        Ce e cu supapele la D4F ?? N-am auzit pe nici un posesor de Logan I/II 1.2 16v (D4F) cu probleme la supape.
                        Poti detalia care este problema ?
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #27
                          Cei care afirma ca nu lucreaza la Dacia, spun adevarul. Firma la care lucreaza se poate numi oricum, chiar si Renault, probabil ca lucreaza pentru Dacia.

                          Cat despre patina de la 0.9 tce (pentru profani), de cate ori s-a facut o afirmatie negativa pe forum, de atatea ori sentinelele pro Dacia s-au aflat la post parand orice acuzatie.
                          Cat tine patina aia, aproximativ 100k km?
                          Last edited by mr.K; 5 December 2015, 22:53.

                          Comment


                          • #28
                            @mr.K: Ca de obicei, pe lângă. Le cauți pe "net", dar asta presupune că știi ce și unde să cauți.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #29
                              Eu spun concret, iar tu zici ca-s pe langa.
                              Majoritatea cumparatorilor de Logan se duc neavizati la dealer, ce sa mai caute si pe net?
                              Pe net apar apoi cu problemele si sunt intampinati de unii care le dau in cap, ca la cat au platit pe masina, mai au pretentia sa si functioneze. Ce obraznicie!
                              A dreaqului distributie pe viata la 0.9 tce, tine 100k km, cat una pe curea neschimbata la timp.

                              Comment


                              • #30
                                În afara de un anumit coleg cu TCe mai cunoști alți posesori de TCe cu distribuție schimbată la 100.000km? Includem și Renault aici, dar atenție aceleași condiții de exploatare cu ale colegului!

                                Până la proba contrarie, te las să arunci cu noroi - pe celebrul sistem românesc "dacă io n-am să moară și capra vecinului".
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google