Logan 10 Ani Sau Prestige - PROBLEME

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Chiar daca faci in alta parte tot beneficiezi de garantie. Eu anul 3 l-am facut la o alta firma din Constanta. Am fost detasat o luna acolo. La cca 2 luni a inceput electromoturul sa aiba acel zgomot metalic. Mi-au schimbat electromotorul si contactul fara nicio alta discutie. Le-am dus documentele, facturile de la ultima revizie. Si atat. Colac peste pupaza sarisem cu revizia vreo 2 luni chiar. Eram programat la sfarsitul lunii septembrie iar eu o facusem prin noiembrie. Nici asta nu a fost un impediment.

    Comment


    • #47
      Pentru contact era ots(la x90) iar demarorul se încadra în condiții - ai dracu' ăștia de la Dacia, "e buni" când schimbă piese în garanție.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #48
        Cand iti caraie electromotorul ca un cwur ala e defect si normal ca trebuia schimbat care incadrare in care conditii ?? eu cand le-am spus de balansarea scaunul raspunsul lor a fost "lasa-l sa faca joc mai mare!!?!"WTF!!
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #49
          Si tu i-ai crezut ?!
          Ceva de genul mi-au zis si mie, dar le-am zis ca fac plangeri oriunde pot, scaunul e element de siguranta, trebuie sa stea fix. Nu sa pun frana si sa-mi zboare piciorul odata cu scaunul.
          Trebuia in acel moment sa-i pui sa scrie pe ordin ce ti-au zis si sa faci plangere mai apoi. Asta e dovada de nesimtire...

          Comment


          • #50
            Daca ii reclamai la ANPC, ai fi vazut ce repede ar fi devenit amabili.

            Comment


            • #51
              @prometheus: Oare?
              De unde știu cei de la Dacia cum merge X cu mașina? Poate face taxi(n porniri pe zi) sau poate uită cheia pe demaror 30sec după pornirea motorului caz în care eu i-aș da CID(costumer induced damage) din prima.

              Oricum la astea cu S&S ai counter la demaror și motor așa că se îngroașă gluma.

              Cât despre șină la fel, de unde știe Dacia cum stă Y pe scaun. În cazul tău, căutam altă reprezentanță.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #52
                La reprezentanta de pe dig Braila-Galati nu mai calc veci! oameni incompetenti si cu muulta nesimtire/sfidare!
                Cand mi-au schimbat garnitura de la capac culbutori "mecanicul" habar n-avea ca acele suruburi care tin capacul de chiulasa se strang la cuplu si intr-o anumita ordine ba chiar la unele suruburi care tin galeria de admisie fixa pe capacul culbutori nici nu stia ce cheie ii trebuie sa le desfaca le lua la nimereala.No comment , si au pretentii de reprezentanta Dacia cica!! chestii care le-am simtit pe pielea mea in garantie la ei, nu spun povesti sau din auzite!!
                Last edited by prometheus; 7 December 2015, 18:38.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #53
                  Salutare ,

                  Va multumesc tuturor pentru discutie - foarte interesanta .
                  Ce va pot spune pana acum este ca o revizie completa ulei, filtre , placute costa undeva la 700-750 de lei .Pana acum am facut 2 revizii ambele la DACOSERV - m-au costat 400 lei pentru ca nu am inlocuit filtru de la clima si placutele(nu a fost necesar) . Masina are 19 000 de km in 2 ani iar pompa de servo iar face ''pe nebuna'', pedalierul chitaie ingrozitor desi este gresat , aceeasi problema ca la modelele anterioare legata de vopseaua de pe marginea aripilor - sare!, consumul in afara este foarte mic am reusit sa scot 5 % cu 100-110 media . Pentru cei incantati de esp si care sustin ca de fapt noi ceilalti nu stim sa conducem ... masina a fost ''testata'' pe drumul dintre Brasov si Rucar( de fapt in Rucar ca nu am reusit sa urc mai mult) pe un strat foarte subtire de zapada - cand intra in derapaj scade turatia motorului si pur si simplu te arunca in exterior . Scazand turatia automat pierzi si viteza de urcare , aruncandu-te in exterior pierzi aderenta ... adevarul este ca un nene cu un Q7 in spatele meu avea aceeasi problema , numai ca el avea buton de oprire esp ! Stiu ... apasam noi ca nebunii pe pedala de acceleratie - pentru cei care nu au cititi ce am scris inainte - ''TURATIA MOTORULUI SCADE SUB 1500 RTM... degeaba apesi acceleratia !
                  Am enumerat toate bubele masinii pentru a fi de ajutor si altora . Am cumparat masina pentru ca socrul meu are un Logan din 2007 , am mers cu el si l-am considerat o masina decenta . Dar sa iei urmatorul model si full la care eu unul zic ca ar trebui sa fie niste imbunatatiri - si sa fie mai prost conceput si sa aiba mai multe probleme decat cel din 2007 ... nu ma mir ca au inceput sa se mute in Maroc
                  Acum astept sa vedem in cat timp apare o smecherie ca sa putem dezactiva esp(ceva , ceva se discuta pe forumuri dar inca nu-i bine pus la punct) , la porbagaj am gasit un sistem de la un ford cu piston(il montez dupa ce expira garantia) , in privinta '' soriceilor ''am gasit niste banda adeziva cu burete mai sanatos care intra intre imbinarile din plastic

                  Originally posted by mr.K View Post
                  Eu spun concret, iar tu zici ca-s pe langa.
                  Majoritatea cumparatorilor de Logan se duc neavizati la dealer, ce sa mai caute si pe net?
                  Pe net apar apoi cu problemele si sunt intampinati de unii care le dau in cap, ca la cat au platit pe masina, mai au pretentia sa si functioneze. Ce obraznicie!
                  A dreaqului distributie pe viata la 0.9 tce, tine 100k km, cat una pe curea neschimbata la timp.


                  se pare ca omul asta stie ce vorbeste ...
                  Last edited by bobogeiu; 7 October 2016, 16:08. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    Confunzi ESP-ul cu ASR-ul(traction control). Butonul e pentru ASR off dar numai până la 30Kmh.

                    Și da, cu plecare de pe loc, dacă nu depăsești 2000rpm poți patina roțile în voie
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #55
                      tot probleme

                      Masina are aproape 3 ani si 25 000 km . am fost de 4 ori la garantie cu ea . in continuare am un huruit ingrozitor la servo si ''intarirea'' directiei. Problema apare cand dau drumul la aer conditionat sau la drum lung dupa 100-200 km .
                      Am fost cu ea in service Dacoserv la garantie . Prima data au inlocuit un senzor a doua oara au facut niste setari , a treia oara au calibrat nu stiu ce, a patra oara au spus ca au inlocuit pompa(acum nu as vrea sa-i acuz aiurea dar pompa nou avea acelasi strat gros de praf pe care il avea si inainte de schimbare) - de fiecare data masina mergea bine 1 saptamana . Pe carte de service baietii astia de la service nu trec nimic la garantie ... acum am facut o sesizare la Dacia , vedem unde ajungem .

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google